Zoran Srdić Janežič - The Ballet Teacher (00:07:56)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnisti in kulture Gulag, 2010
The Balet Teacher prikazuje seanso baletnega pouka v lutkarski izvedbi. Atmosfera je zelo dramatična, mogoče nekoliko nenavadna za takšno klišejsko temo. A ravno to povzroča napetost skozi cel video. Slika je skoraj popolnoma črno-bela in estetika videa mogoče nekolio spominja na nemške filme iz dvajsetih let. Ura baleta se konča neuspešno.
Brez besed, samo s telesnim dialogom, je avtorju uspelo ustvariti močan karakter pri profesorju baleta. Moška dominacija je v filmu zelo izražena in že v...
DIVA Video dela
1187 rezultatov med deli
Zoran Srdić Janežič - Bobby goes to Zlaty Milos (00:01:13)
Produkcija: KID Production, 2009
Video animacija ima značilnosti nadrealističnega hororja. Glavni lik vstopi v čudno gostilno, kjer se liki ustvarjajo s kombinacijo živih in mrtvih elementov. Gostilna je prostor sanj, kjer je vsak detajl povezan z neko nadrealistično vsebino. Prostor pred gostilno je samo napoved čudnih dogajanj v gostilni. Tako pri prehodu iz zunanjega prostora v notranji gledalec z glavnim likom prestopi iz budnega stanja v sanje.
Produkcija: KID Production, 2009
Video animacija ima značilnosti nadrealističnega hororja. Glavni lik vstopi v čudno gostilno, kjer se liki ustvarjajo s kombinacijo živih in mrtvih elementov. Gostilna je prostor sanj, kjer je vsak detajl povezan z neko nadrealistično vsebino. Prostor pred gostilno je samo napoved čudnih dogajanj v gostilni. Tako pri prehodu iz zunanjega prostora v notranji gledalec z glavnim likom prestopi iz budnega stanja v sanje.
Brane Zorman, Irena Pivka - Zone Tourism (00:12:52)
Produkcija: Maska, Cona, 2006
Serija izjav "turističnih" delavcev, ki svojim strankam - ilegalnim pribežnikom pomagajo prečkati meje Trdnjave Evrope. Vsebina dokumentarnega video dela predstavlja drugo plat medijske zgodbe, ki ponavadi portretira delo z ilegalnimi pribežniki kot popolnoma ne etično in kriminalno dejavnost. V množične medije tovrstne zgodbe - kot pravi eden od turističnih delavcev - pridejo samo takrat, ko se zgodi tragedija, ne predstavljajo pa pribežniškega vsakdana, ki ga producira politika šengenske meje. Vi...
Produkcija: Maska, Cona, 2006
Serija izjav "turističnih" delavcev, ki svojim strankam - ilegalnim pribežnikom pomagajo prečkati meje Trdnjave Evrope. Vsebina dokumentarnega video dela predstavlja drugo plat medijske zgodbe, ki ponavadi portretira delo z ilegalnimi pribežniki kot popolnoma ne etično in kriminalno dejavnost. V množične medije tovrstne zgodbe - kot pravi eden od turističnih delavcev - pridejo samo takrat, ko se zgodi tragedija, ne predstavljajo pa pribežniškega vsakdana, ki ga producira politika šengenske meje. Vi...
Zoran Srdić Janežič - Take a walk on the wild side (00:07:30)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Video je nastal s snemanjem zapuščenega prostora. Snemalec sprva opazuje okolje in nima interakcije s objekti. Potem pa se v bistvu video pretvori v animacijo, kjer razmetani objekti dobijo neki svoj ritem in novo življenje. Gledalec ima občutek, kot da se stvari same od sebe začenjajo urejati, in iz kaosa zapuščenega prostora nastajajo pravilni in včasih ponavljajoči se vzorci in ritmi.
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Video je nastal s snemanjem zapuščenega prostora. Snemalec sprva opazuje okolje in nima interakcije s objekti. Potem pa se v bistvu video pretvori v animacijo, kjer razmetani objekti dobijo neki svoj ritem in novo življenje. Gledalec ima občutek, kot da se stvari same od sebe začenjajo urejati, in iz kaosa zapuščenega prostora nastajajo pravilni in včasih ponavljajoči se vzorci in ritmi.
Zoran Srdić Janežič - The Creator (00:00:42)
Produkcija:
Kratka animacija, ki nastaja s risarsko intervencijo v tekst knjige. Avtor uporablja vsakdanje tiskovine in knjigo kot površino za nadgradnjo in spremembo pomena teksta. Tekstualne površine postajajo enakomerne risarske ploskve. Iz enakomernosti črk pa nastajajo nove risane oblike.
Produkcija:
Kratka animacija, ki nastaja s risarsko intervencijo v tekst knjige. Avtor uporablja vsakdanje tiskovine in knjigo kot površino za nadgradnjo in spremembo pomena teksta. Tekstualne površine postajajo enakomerne risarske ploskve. Iz enakomernosti črk pa nastajajo nove risane oblike.
Zoran Srdić Janežič - Drawing (00:01:01)
Produkcija:
Animacija nastaja z vzporednim dodajanjem in brisanjem različnih oblik. Na začetku gre za dokaj klasično animirano risbo, kjer se z ogljem realizirajo napetosti v prostoru in igra svetlobe in sence. Postopoma pa kamera postaja vse bol motna in na koncu so površine vse manj raspoznavne. Tako imamo dvojni ritem, prvi ki je realiziran s umetnikovo risbo, in drugi, ki ga določa manipulacija z ostrino posnetka.
Produkcija:
Animacija nastaja z vzporednim dodajanjem in brisanjem različnih oblik. Na začetku gre za dokaj klasično animirano risbo, kjer se z ogljem realizirajo napetosti v prostoru in igra svetlobe in sence. Postopoma pa kamera postaja vse bol motna in na koncu so površine vse manj raspoznavne. Tako imamo dvojni ritem, prvi ki je realiziran s umetnikovo risbo, in drugi, ki ga določa manipulacija z ostrino posnetka.
Zoran Srdić Janežič - Testing (00:07:08)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Kompilacija različnih iz gline animiranih zgodb. Pristop avtorja je lahkoten in je podoben improvizaciji. Narativnost sledi določenemu ritmu, vendar zgodbe niso močno povezane v celoto. Sam naslov asociira na poskuse različnih kiparskih in animacijskih rešitev. Testing deluje kot nabor prizorov prototipov, ki napovedujejo neko večjo zgodbo, ki se mora šele realizirati. K temu prispevajo tudi občasni kratki prizori avtorjevih rok, ki določajo kadre.
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Kompilacija različnih iz gline animiranih zgodb. Pristop avtorja je lahkoten in je podoben improvizaciji. Narativnost sledi določenemu ritmu, vendar zgodbe niso močno povezane v celoto. Sam naslov asociira na poskuse različnih kiparskih in animacijskih rešitev. Testing deluje kot nabor prizorov prototipov, ki napovedujejo neko večjo zgodbo, ki se mora šele realizirati. K temu prispevajo tudi občasni kratki prizori avtorjevih rok, ki določajo kadre.
Zoran Srdić Janežič - Opazujem prijatelja, kako zjutraj z mačkom se igra (00:05:05)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2008
Video animacija, narejena s stop motion tehniko. Prostor je kot forma nakazan zelo minimalistično, vendar je bogastvo v teksturi površin in v barvah. Kombinacija minimalistične forme in zelo izrazite črno-bele teksture, ki je pogosto v močnem kontrastu s toplimi barvami predmetov, daje občutek globine in ustvarja kvalitetno oklolje za igro gibov različnih lutk.
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2008
Video animacija, narejena s stop motion tehniko. Prostor je kot forma nakazan zelo minimalistično, vendar je bogastvo v teksturi površin in v barvah. Kombinacija minimalistične forme in zelo izrazite črno-bele teksture, ki je pogosto v močnem kontrastu s toplimi barvami predmetov, daje občutek globine in ustvarja kvalitetno oklolje za igro gibov različnih lutk.
Zoran Srdić Janežič - Trash Robots (00:01:56)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Pri video gre za združitev dveh tipov podob. Prvi sloj je analogen, arhivski in prikazuje različne interakcije robotov in ljudi. Zgornji sloj je nekakšen avtorjev odgovor, remake na arhivske posnetke. Avtorjev poseg v črno-belo sliko je zelo enostaven in poskuša vspostaviti kontrast v obliki in barvi. Barvni roboti poskušajo brez uspeha ustvariti dialog s spodnjo črno-belo podlago. Ta neuspeh lahko beremo kot parodijo na človekovo zaslepljenost s strojem.
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Pri video gre za združitev dveh tipov podob. Prvi sloj je analogen, arhivski in prikazuje različne interakcije robotov in ljudi. Zgornji sloj je nekakšen avtorjev odgovor, remake na arhivske posnetke. Avtorjev poseg v črno-belo sliko je zelo enostaven in poskuša vspostaviti kontrast v obliki in barvi. Barvni roboti poskušajo brez uspeha ustvariti dialog s spodnjo črno-belo podlago. Ta neuspeh lahko beremo kot parodijo na človekovo zaslepljenost s strojem.
Neven Korda, Dario Seraval, Zemira Alajbegović - Tako mladi (00:04:57)
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia z naslovom
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Glasbeni spot za skladbo Tako mladi skupine Borghesia. Video je ustvarjen s kolažiranjem video posnetkov mladih fašističnih vojakov. Vojaki marširajo v pravilnih formacijah. S kombiniranjem različnih smeri gibanja in barvnih nians se video formira kot nek abstrakten nečloveški prostor. Kot žrtve ideologije ti vojaki nimajo osebnosti, ampak so samo, tako kot pravi tekst pesmi, koščki mesa. (DIVA) Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Tako m...
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia z naslovom
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Glasbeni spot za skladbo Tako mladi skupine Borghesia. Video je ustvarjen s kolažiranjem video posnetkov mladih fašističnih vojakov. Vojaki marširajo v pravilnih formacijah. S kombiniranjem različnih smeri gibanja in barvnih nians se video formira kot nek abstrakten nečloveški prostor. Kot žrtve ideologije ti vojaki nimajo osebnosti, ampak so samo, tako kot pravi tekst pesmi, koščki mesa. (DIVA) Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Tako m...