Neven Korda - Mladi zaporniki (00:04:18)
Produkcija: M.A.X., 1990
Glasbeni video skladbe skupine Borghesia.
DIVA glasba
138 rezultatov med deli
Bojan Štokelj - Nelagodje pred podobo v zrcalu (48:28)
Produkcija: 1991
Video dokumentira performans Nelagodje pred podobo v ogledalu (CRMK - Zaklonišče, Šempeter pri Novi Gorici, 18.1.1991), pri katerem je sodeloval z Emo Kugler, Markom Košnikom/Institut Egon March in Tanjo Zgonc. Performans se je začel kot kontrapunkt ritualnega gibanja živih akterjev in nepremične skulpture v stekleni kletki (sistem ogledal). Pozneje jo je v krožno gibanje pognal performer v kostumu iz sistema ogledal, ki so odsevala prostor z gledalci. Ogledalo namreč lahko beremo...
Produkcija: 1991
Video dokumentira performans Nelagodje pred podobo v ogledalu (CRMK - Zaklonišče, Šempeter pri Novi Gorici, 18.1.1991), pri katerem je sodeloval z Emo Kugler, Markom Košnikom/Institut Egon March in Tanjo Zgonc. Performans se je začel kot kontrapunkt ritualnega gibanja živih akterjev in nepremične skulpture v stekleni kletki (sistem ogledal). Pozneje jo je v krožno gibanje pognal performer v kostumu iz sistema ogledal, ki so odsevala prostor z gledalci. Ogledalo namreč lahko beremo...
Kaja & Sava Kosmač - Marzidovšek Minimal Laboratorium (00:29:03)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2013
Marzidovšek Minimal Laboratorium (MML) je portret (o)kultnega slovenskobistriškega minimalista, zvočnega eksperimentatorja in vsestranskega kreativca Maria Marzidovška (1961-2011). S svojo neodvisno založbo kasetne produkcije MML je bil Mario vozliščna figura mariborskega podtalja 80-ih: glasbenik, eksperimentator, laboratorijec, inovator, performer, provokator. Bil je vseprisoten in visoko produktiven: v pičlih nekaj letih je na provizorični opremi sproduciral med 70 in 90...
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2013
Marzidovšek Minimal Laboratorium (MML) je portret (o)kultnega slovenskobistriškega minimalista, zvočnega eksperimentatorja in vsestranskega kreativca Maria Marzidovška (1961-2011). S svojo neodvisno založbo kasetne produkcije MML je bil Mario vozliščna figura mariborskega podtalja 80-ih: glasbenik, eksperimentator, laboratorijec, inovator, performer, provokator. Bil je vseprisoten in visoko produktiven: v pičlih nekaj letih je na provizorični opremi sproduciral med 70 in 90...
Kaja & Sava Kosmač - Nosferatu (00:02:35)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Poklon F. W. Murnau-u. Ob glasbi Björk se v pretežno nočnih prizorih izmenjujejo črno-beli in barvni posnetki urbanih prizorišč in zasnežene gozdne pokrajine. Spremljamo okorno gibanje neopredeljene osebe, ki ga potencira dinamična kamera. Vrteče in dinamične prizore prekinjajo bližnji posnetki obraza, oči in rdeča gaz v snegu, ki skupaj tvorijo atmosfero nerealnosti in se približajo ekspresionistični simfoniji groze.(Diva)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Poklon F. W. Murnau-u. Ob glasbi Björk se v pretežno nočnih prizorih izmenjujejo črno-beli in barvni posnetki urbanih prizorišč in zasnežene gozdne pokrajine. Spremljamo okorno gibanje neopredeljene osebe, ki ga potencira dinamična kamera. Vrteče in dinamične prizore prekinjajo bližnji posnetki obraza, oči in rdeča gaz v snegu, ki skupaj tvorijo atmosfero nerealnosti in se približajo ekspresionistični simfoniji groze.(Diva)
Kaja & Sava Kosmač - Please Don't Follow Me Into the Sun (00:04:48)
Podnaslov: Hide, Baby!
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Ob glasbi banda Intimn Frizurn se gradi video, ki ga na eni starni opredeljuje ekološka tematika in urbana subkultura, na drugi pa pop estetika z potenciranimi barvnimi poudarki. Montaža sledi glasbeni kompoziciji in tvori kompozicijske matrice, posluži se tudi računalniških video efektov, najopazneje zrcalne podvojitve (mirror). Dinamične barvne posnetke industrijskega pejsaža, mimibežečega vlaka in plesnih korakov prekinjajo črno-beli prizori obraza, silhuetne figure in modrina...
Podnaslov: Hide, Baby!
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Ob glasbi banda Intimn Frizurn se gradi video, ki ga na eni starni opredeljuje ekološka tematika in urbana subkultura, na drugi pa pop estetika z potenciranimi barvnimi poudarki. Montaža sledi glasbeni kompoziciji in tvori kompozicijske matrice, posluži se tudi računalniških video efektov, najopazneje zrcalne podvojitve (mirror). Dinamične barvne posnetke industrijskega pejsaža, mimibežečega vlaka in plesnih korakov prekinjajo črno-beli prizori obraza, silhuetne figure in modrina...
Kaja & Sava Kosmač - To Paul & Friends (00:02:36)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2009
Ob glasbi The Beatles se nejasni upočasnjeni posnetki odkrivajo kot fragmenti telesa in barvitega oblačila. Ko v igro stopi rumena cestna linija se hitrost pospešuje in posnetek približuje. Usmerjena svetloba, ki spremlja človeško figuro, izolira podobo in jo postavi v kontrapunkt z bogastvom barvnih fragmentov, kar ustvari melanholično atmosfero. (Diva)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2009
Ob glasbi The Beatles se nejasni upočasnjeni posnetki odkrivajo kot fragmenti telesa in barvitega oblačila. Ko v igro stopi rumena cestna linija se hitrost pospešuje in posnetek približuje. Usmerjena svetloba, ki spremlja človeško figuro, izolira podobo in jo postavi v kontrapunkt z bogastvom barvnih fragmentov, kar ustvari melanholično atmosfero. (Diva)
Miha Vipotnik - Na lepem prijazni: Faeton (04:57)
Podnaslov: Iz TV oddaje Jugo rock
Produkcija: RTV Ljubljana, 1981
Insert iz dokumentarnega posnetka koncerta skupine Na lepem prijazni v Domu tehniških šol Ljubljani januarja 1981. Pri komadu Faeton, ki je leto prej izšel kot singl plošča pri RTV Ljubljana, so vidni posegi v sliko, narejeni s sočasno režijo in montažo v kameri.
Podnaslov: Iz TV oddaje Jugo rock
Produkcija: RTV Ljubljana, 1981
Insert iz dokumentarnega posnetka koncerta skupine Na lepem prijazni v Domu tehniških šol Ljubljani januarja 1981. Pri komadu Faeton, ki je leto prej izšel kot singl plošča pri RTV Ljubljana, so vidni posegi v sliko, narejeni s sočasno režijo in montažo v kameri.
Matevž Jerman - Remains - Confessions to the Ghosts (40:08)
Produkcija: Gustav film, 2019
Pesmi Nika Novaka naselijo in izklešejo fizične in medosebne krajine ter razdalje, ki jih je izvrgel neki drugi film – z zvokom, melodijo, izpovednostjo in glasom, vpetimi v temačni, baladni rock. Utelesi se nekaj skrajno amorfnega, neotipljivega, nemirnega in prisotno odsotnega, lovimo duhove, spomine in občutja, ki se naselijo v vmesnih prostorih med sliko in pesmijo. »Če imaš duhove, imaš vse.« (Vir: Luka Zagoričnik)
Produkcija: Gustav film, 2019
Pesmi Nika Novaka naselijo in izklešejo fizične in medosebne krajine ter razdalje, ki jih je izvrgel neki drugi film – z zvokom, melodijo, izpovednostjo in glasom, vpetimi v temačni, baladni rock. Utelesi se nekaj skrajno amorfnega, neotipljivega, nemirnega in prisotno odsotnega, lovimo duhove, spomine in občutja, ki se naselijo v vmesnih prostorih med sliko in pesmijo. »Če imaš duhove, imaš vse.« (Vir: Luka Zagoričnik)
Matevž Jerman - Woodsman's Bizzare Dream 2 (03:51)
Produkcija: 2009
Produkcija: 2009
Matevž Jerman - Čas (13:21)
Produkcija: Temporama, 2016
Je življenje. Je človek. Je oseba. Naprej bije, dokler ne pozabiš. Dokler se spominjaš. Temačno soočenje s sobami spominov, sanj, praznikov in umetnin. (Vir: Temporama)
Produkcija: Temporama, 2016
Je življenje. Je človek. Je oseba. Naprej bije, dokler ne pozabiš. Dokler se spominjaš. Temačno soočenje s sobami spominov, sanj, praznikov in umetnin. (Vir: Temporama)