Marko A. Kovačič - Štirje jezdeci (3:47)
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1993
Video je nastal na podlagi skupinskega performansa v urbanem okolju Bellum contra solem Asociacije Fusnet, ki je bil uprizorjen v blokovskem naselju v Novi Gorici na poletni solsticij leta 1991. Prihod štirih apokaliptičnih jezdecev v fantastičnih futurističnih kostumih – Zmagovalec, Vojna, Lakota in Smrt – v ljubljanski peskokop pa ponazarja čas okoli razglasitve slovenske samostojnosti in odmika od jugoslovanske države. (Vir: Postaja DIVA)
DIVA performans
100 rezultatov med deli
Marko A. Kovačič - Hey Joe (06:26)
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1984
žanrski kontrapunkt osebnega in javnega, izzivanja in zapeljevanja, ki se bere ravno med temi razpokami. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1984
žanrski kontrapunkt osebnega in javnega, izzivanja in zapeljevanja, ki se bere ravno med temi razpokami. (Vir: Postaja DIVA)
Marko Košnik - Bellum Contra Solem (14:37)
Produkcija: Andrej Kregar (VPK) & Egon March Institute, 1991
Video je nastal na osnovi večmedijskega projekta Bellum contra solem Asociacije Fusnet. Prikazuje večmesečne priprave številnih sodelavcev in sam potek projekta v novogoriškem blokovskem naselju na dan enakonočja leta 1991. Asociacija Fusnet je bila združba dvajsetih neodvisnih ustvarjalcev, ki so se zbrali za realizacijo "urbanega" performansa Bellum contra solem, izvedenega na poletni solsticij, tik pred razglasitvijo slovenske neodvisnosti, na prostem, v naselju "Kitajski zid" v Novi G...
Produkcija: Andrej Kregar (VPK) & Egon March Institute, 1991
Video je nastal na osnovi večmedijskega projekta Bellum contra solem Asociacije Fusnet. Prikazuje večmesečne priprave številnih sodelavcev in sam potek projekta v novogoriškem blokovskem naselju na dan enakonočja leta 1991. Asociacija Fusnet je bila združba dvajsetih neodvisnih ustvarjalcev, ki so se zbrali za realizacijo "urbanega" performansa Bellum contra solem, izvedenega na poletni solsticij, tik pred razglasitvijo slovenske neodvisnosti, na prostem, v naselju "Kitajski zid" v Novi G...
Marko A. Kovačič - Part II (19:51)
Produkcija: ŠKUC, 1984
Film v maniri kriminalističnih filmov, skrivanja in oprezovanja se giblje med žanroma detektivke in grozljivke in okoli skrivnostnega mikrofilma ter ima hkrati pridih burlesknega. Reprezentira atmosfero in imidž svojega časa na ljubljanski alternativni sceni osemdesetih let.Part II je bil predvajan kot predfilm v predstavi Rdeči žarek Gledališča Ane Monro, katerega član je bil tudi avtor filma. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: ŠKUC, 1984
Film v maniri kriminalističnih filmov, skrivanja in oprezovanja se giblje med žanroma detektivke in grozljivke in okoli skrivnostnega mikrofilma ter ima hkrati pridih burlesknega. Reprezentira atmosfero in imidž svojega časa na ljubljanski alternativni sceni osemdesetih let.Part II je bil predvajan kot predfilm v predstavi Rdeči žarek Gledališča Ane Monro, katerega član je bil tudi avtor filma. (Vir: Postaja DIVA)
Marko Košnik - Operabil Early Documents 2004-07 (18:26)
Produkcija: Egon March Institute, 2007
Operabil Early Documents 2004-07 Video Marka Košnika za instalacijo Air base Nr.2, MQ Vienna, Dunaj, 2007. Branje zvočnega zapisa Operabil Vienna iz nastopa v živo za Serious Pop Lab 2 v Konzerthausu na Dunaju, 2005. Material, uporabljen v tem videu, je nastal v okviru projektov Marka Košnika / Inštituta Egon March na naslednjih dogodkih in lokacijah: - Severna Albanija, Tirana, Operabil Shqipetare, Tirana Biennal, 2005 - performans Operabil Kobe v Kubus Hall, Tesla - Ber...
Produkcija: Egon March Institute, 2007
Operabil Early Documents 2004-07 Video Marka Košnika za instalacijo Air base Nr.2, MQ Vienna, Dunaj, 2007. Branje zvočnega zapisa Operabil Vienna iz nastopa v živo za Serious Pop Lab 2 v Konzerthausu na Dunaju, 2005. Material, uporabljen v tem videu, je nastal v okviru projektov Marka Košnika / Inštituta Egon March na naslednjih dogodkih in lokacijah: - Severna Albanija, Tirana, Operabil Shqipetare, Tirana Biennal, 2005 - performans Operabil Kobe v Kubus Hall, Tesla - Ber...
Marko Košnik - Cukrarna (08:50)
Produkcija: Egon March Institute (2001), 1994-1995
Cukrarna (Zuckerhaus, Sugarhouse) Video dokument (8:25) je sestavljen iz 34-minutnega performansa, izvedenega v: - Otvoritev Medienbiennale Leipzig, 1994 (premiera) - Cankarjev dom - Linhartova dvorana, Ljubljana, 1995 - Galerija Kapelica, Ljubljana, 1995 Koreografija in ples: Mateja Bučar Scenarij, režija predstave in videa, glasba: Marko Košnik Videoprojekcija izvedena s pomočjo Videoprodukcije Kregar Produkcija spletnega video dokumenta: Inštitut Egon March, 2001 Soočenje med ži...
Produkcija: Egon March Institute (2001), 1994-1995
Cukrarna (Zuckerhaus, Sugarhouse) Video dokument (8:25) je sestavljen iz 34-minutnega performansa, izvedenega v: - Otvoritev Medienbiennale Leipzig, 1994 (premiera) - Cankarjev dom - Linhartova dvorana, Ljubljana, 1995 - Galerija Kapelica, Ljubljana, 1995 Koreografija in ples: Mateja Bučar Scenarij, režija predstave in videa, glasba: Marko Košnik Videoprojekcija izvedena s pomočjo Videoprodukcije Kregar Produkcija spletnega video dokumenta: Inštitut Egon March, 2001 Soočenje med ži...
Marko Košnik - A.B.sence (16:14)
Podnaslov: Plesna predstava v interaktivnem okolju
Produkcija: Egon March Institute, 1996
A.B.sence, plesna predstava v interaktivnem okolju (gibanje v povezavi z lučmi, videom in algoritemsko računalniško glasbo) je bila premierno uprizorjena v Cankarjevem domu leta 1996. (Vir: Egon March Institute na Culture.si)Ples in koreografija: Mateja Bučar, Nebojša Ivanovič Koncept, programiranje sistemov (luči, zvok, projekcije), interaktivna tla, algoritmična elektronska glasba, režija: Marko Košnik Računalniška grafika, video, dramaturgija: Katarina Pejović Ko...
Podnaslov: Plesna predstava v interaktivnem okolju
Produkcija: Egon March Institute, 1996
A.B.sence, plesna predstava v interaktivnem okolju (gibanje v povezavi z lučmi, videom in algoritemsko računalniško glasbo) je bila premierno uprizorjena v Cankarjevem domu leta 1996. (Vir: Egon March Institute na Culture.si)Ples in koreografija: Mateja Bučar, Nebojša Ivanovič Koncept, programiranje sistemov (luči, zvok, projekcije), interaktivna tla, algoritmična elektronska glasba, režija: Marko Košnik Računalniška grafika, video, dramaturgija: Katarina Pejović Ko...
Huiqin Wang - Živa kaligrafija/Taljenje (12:36)
Produkcija: KID KIBLA, 2007
Ob razstavi Živa kaligrafija/Taljenje leta 2007 v mariborski KiBeli je Huiqin Wang v sodelovanju z več umetnicami_ki pripravila gibalno-likovni performans, ki združuje tradicionalne oblike umetnosti s sodobnimi: ples, slikanje s svetlobnimi telesi in multimedijo. Razstava je temeljila na temah spreminjanja kot osnovne prvine življenja in sodelovanja s pomočjo umetnosti, ki ne pozna meja, in odslikava željo ljudi po miru, taljenju starih sovraštev in nesporazumov. Vse to je izraženo s...
Produkcija: KID KIBLA, 2007
Ob razstavi Živa kaligrafija/Taljenje leta 2007 v mariborski KiBeli je Huiqin Wang v sodelovanju z več umetnicami_ki pripravila gibalno-likovni performans, ki združuje tradicionalne oblike umetnosti s sodobnimi: ples, slikanje s svetlobnimi telesi in multimedijo. Razstava je temeljila na temah spreminjanja kot osnovne prvine življenja in sodelovanja s pomočjo umetnosti, ki ne pozna meja, in odslikava željo ljudi po miru, taljenju starih sovraštev in nesporazumov. Vse to je izraženo s...
Huiqin Wang - Praznina/Živa kaligrafija (13:01)
Produkcija: KID KIBLA, Obalne galerije Piran, 2008
Huiqin Wang je v Galeriji Loža v Kopru v sodelovanju s plesalko Majo Pučl in v koprodukciji KID Kibla leta 2008 izvedla multimedijski performans Praznina/Živa kaligrafija. Projekt je vključeval ples, kaligrafijo in video projekcijo. Performans je temeljil na raziskovanju odnosov med vzhodom in zahodom, med tradicionalnim in sodobnim, med telesnim in duhovnim, med prisotnostjo in odsotnostjo, med porajanjem in izginjanjem, med vidnim in nevidnim ter med sliko in gibom. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: KID KIBLA, Obalne galerije Piran, 2008
Huiqin Wang je v Galeriji Loža v Kopru v sodelovanju s plesalko Majo Pučl in v koprodukciji KID Kibla leta 2008 izvedla multimedijski performans Praznina/Živa kaligrafija. Projekt je vključeval ples, kaligrafijo in video projekcijo. Performans je temeljil na raziskovanju odnosov med vzhodom in zahodom, med tradicionalnim in sodobnim, med telesnim in duhovnim, med prisotnostjo in odsotnostjo, med porajanjem in izginjanjem, med vidnim in nevidnim ter med sliko in gibom. (Vir: Postaja DIVA)
Jatun Risba - Poetika barve št. 1 (07:44)
Produkcija: Jatun Risba, 2024
Posnetek dokumentira avtoričino umetniško intervencijo "Poetics of Color nu.1", ki je nastala tekom umetniške rezidence v regiji Zeeland na Nizozemskem. Delo je navdihnila raziskava o zgodovini nizozemske transatlantske trgovine s sužnji ter o karibskih vudu in winti ritualih povezanih z materialno kulturo regije Zeeland. Skladba v videu je poetična interpretacija izbranih ljudskih pesmi sužnjev, napisanih v surinamskem kreolskem jeziku z angleškim prevodom iz knjige "Creole drum. A...
Produkcija: Jatun Risba, 2024
Posnetek dokumentira avtoričino umetniško intervencijo "Poetics of Color nu.1", ki je nastala tekom umetniške rezidence v regiji Zeeland na Nizozemskem. Delo je navdihnila raziskava o zgodovini nizozemske transatlantske trgovine s sužnji ter o karibskih vudu in winti ritualih povezanih z materialno kulturo regije Zeeland. Skladba v videu je poetična interpretacija izbranih ljudskih pesmi sužnjev, napisanih v surinamskem kreolskem jeziku z angleškim prevodom iz knjige "Creole drum. A...