Marko Košnik - Cukrarna (08:50)
Produkcija: Egon March Institute (2001), 1994-1995
Cukrarna (Zuckerhaus, Sugarhouse) Video dokument (8:25) je sestavljen iz 34-minutnega performansa, izvedenega v: - Otvoritev Medienbiennale Leipzig, 1994 (premiera) - Cankarjev dom - Linhartova dvorana, Ljubljana, 1995 - Galerija Kapelica, Ljubljana, 1995
Koreografija in ples: Mateja Bučar Scenarij, režija predstave in videa, glasba: Marko Košnik Videoprojekcija izvedena s pomočjo Videoprodukcije Kregar Produkcija spletnega video dokumenta: Inštitut Egon March, 2001
Soočenje med ži...
DIVA 1995
28 rezultatov med deli
Damijan Kracina - Žeblji / Nails (00:06:34)
Produkcija: Akademija za likovno umetnost, Ljubljana, 1995
Črno beli posnetek performansa s statično kamero izvira iz časa študija na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Performer si ogleduje kip študijske avtoportretne buste z vseh strani in vanjo zabija žeblje. Išče način, kako bi obravnaval tradicionalno kiparsko formo, ne da bi temeljil le na konstrukciji ali dekonstrukciji. V delu lahko beremo tudi humorno metaforo, da je kip "zabit v glavo".
Produkcija: Akademija za likovno umetnost, Ljubljana, 1995
Črno beli posnetek performansa s statično kamero izvira iz časa študija na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Performer si ogleduje kip študijske avtoportretne buste z vseh strani in vanjo zabija žeblje. Išče način, kako bi obravnaval tradicionalno kiparsko formo, ne da bi temeljil le na konstrukciji ali dekonstrukciji. V delu lahko beremo tudi humorno metaforo, da je kip "zabit v glavo".
Jasna Hribernik - Ballabende (00:21:46)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Video delo se na prvi pogled ukvarja z raziskovanjem preteklosti. Ekspresivna študija postavljena v nostalgično obarvano pokrajino vzame za svoja medija glasbo in ples. Kot protagonistka nastopa baletka, prostor dogajanja pa je stara hiša polna spominov. Prizori baleta in igranja na klavir se zavoljo asociativne montaže prepletajo s posnetki starih fotografij. Na minevanje časa dodatno opozarjajo prizori bežečih oblakov in vode, ki kipi iz vodnjaka, duh preteklega časa krepi montaža z i...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Video delo se na prvi pogled ukvarja z raziskovanjem preteklosti. Ekspresivna študija postavljena v nostalgično obarvano pokrajino vzame za svoja medija glasbo in ples. Kot protagonistka nastopa baletka, prostor dogajanja pa je stara hiša polna spominov. Prizori baleta in igranja na klavir se zavoljo asociativne montaže prepletajo s posnetki starih fotografij. Na minevanje časa dodatno opozarjajo prizori bežečih oblakov in vode, ki kipi iz vodnjaka, duh preteklega časa krepi montaža z i...
Marko A. Kovačič - Naprej v preteklost (0:09:30)
Produkcija: Forum Ljubljana, VPK, 1995
Video se ukvarja z našim razumevanjem oddaljene prihodnosti skozi konkreten primer arheologije 23. stoletja. Nosilni element je naracija - monolog profesorja in arheologa iz 23. stoletja, ki nadobudnemu študentu razkazuje najdišče Katastropolis. Tam domujejo plastosi, bitja, sestavljena iz organskih in mehanskih delov, ki so/bodo preživela atomsko katastrofo. Ta civilizacija plastosov zaposljuje avtorja v vrsti instalacij, performansov in video del. Osnovno izrazno sredstvo je chroma...
Produkcija: Forum Ljubljana, VPK, 1995
Video se ukvarja z našim razumevanjem oddaljene prihodnosti skozi konkreten primer arheologije 23. stoletja. Nosilni element je naracija - monolog profesorja in arheologa iz 23. stoletja, ki nadobudnemu študentu razkazuje najdišče Katastropolis. Tam domujejo plastosi, bitja, sestavljena iz organskih in mehanskih delov, ki so/bodo preživela atomsko katastrofo. Ta civilizacija plastosov zaposljuje avtorja v vrsti instalacij, performansov in video del. Osnovno izrazno sredstvo je chroma...
Ema Kugler - Obiskovalec (00:26:41)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, VPK & Viba film, 1995
Avtorica vseskozi prikazuje dvojnost človeške narave: ista groza se pojavlja tako v mitskem kot realnem svetu. Vse to pa nazorno predstavi z uporabo elektronskih trikov, ki lahko, denimo, človeški obraz okamenijo ali človeško bitje samo v nekaj sekundah zazidajo. Z elektronskim trikom se tudi v ekstravagantne kostume oblečene človeške figure spet vračajo v naravo: človek v kostumu, ki spominja na ptiča, se spremeni v pravega ptiča. Hkrati so prizori posneti iz ptičje pe...
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, VPK & Viba film, 1995
Avtorica vseskozi prikazuje dvojnost človeške narave: ista groza se pojavlja tako v mitskem kot realnem svetu. Vse to pa nazorno predstavi z uporabo elektronskih trikov, ki lahko, denimo, človeški obraz okamenijo ali človeško bitje samo v nekaj sekundah zazidajo. Z elektronskim trikom se tudi v ekstravagantne kostume oblečene človeške figure spet vračajo v naravo: človek v kostumu, ki spominja na ptiča, se spremeni v pravega ptiča. Hkrati so prizori posneti iz ptičje pe...
Neven Korda, Zemira Alajbegović - The Sand Collectors (00:12:34)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Video work tells a story of an art collector as remembered by herself in her old age, and as narrated by her friend, a psychoanalyst. Thru this narrative the authors deal with the spirit of avant-garde art in the first half of the 20th century. By layering black and white and colour images and sounds the work creates a deep and lively emotional space. (Source: Videodokument)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Darij Kreuh - Bližina / Closeness (00:06:31)
Produkcija: 1995
Kiparski pogled na človeka-moškega, ki se primerja z antičnim bogom in ki obenem skuša biti razumljen v sodobnem svetu. Telo je v črno-beli video podobi oživljen marmorni kip, ponovno zamrznjen in kot podoba oziroma koncept antično-renesančnega človeka postavljen kot zaslon in referenčni okvir, na katerega in v kontekst katerega se skozi prelive dveh slik projicira burno gibanje naravnih elementov. Prostor bivanjskega okolja ulice - posredovan skozi prvoosebni pogled empiričnga doživetja sprehod...
Produkcija: 1995
Kiparski pogled na človeka-moškega, ki se primerja z antičnim bogom in ki obenem skuša biti razumljen v sodobnem svetu. Telo je v črno-beli video podobi oživljen marmorni kip, ponovno zamrznjen in kot podoba oziroma koncept antično-renesančnega človeka postavljen kot zaslon in referenčni okvir, na katerega in v kontekst katerega se skozi prelive dveh slik projicira burno gibanje naravnih elementov. Prostor bivanjskega okolja ulice - posredovan skozi prvoosebni pogled empiričnga doživetja sprehod...
Damijan Kracina - Kocka / Cube (0:03:39)
Produkcija: 1995
Skupinska akcija v javnem prostoru na postaji mestnega avtobusa in na vrtu Akademije za likovno umetnost v Ljubljani je bila uprizorjena na Svetovni dan voda 22. marca. Avtorji so z akcijo želeli brez moraliziranja opozoriti na ta dan z vidika veselja do življenja. Osrednji element v videu je spužvasta kocka z odprtinami, v kateri je skrit avtor. Tematika vode je dodatno poudarjena s prevladujočim modrim koloritom video slike. Člani skupine spužvo zalivajo na obeh lokacijah, na postaji in vrtu. Posnet...
Produkcija: 1995
Skupinska akcija v javnem prostoru na postaji mestnega avtobusa in na vrtu Akademije za likovno umetnost v Ljubljani je bila uprizorjena na Svetovni dan voda 22. marca. Avtorji so z akcijo želeli brez moraliziranja opozoriti na ta dan z vidika veselja do življenja. Osrednji element v videu je spužvasta kocka z odprtinami, v kateri je skrit avtor. Tematika vode je dodatno poudarjena s prevladujočim modrim koloritom video slike. Člani skupine spužvo zalivajo na obeh lokacijah, na postaji in vrtu. Posnet...
Damijan Kracina - Koncert za bas kitaro in gipsasto kocko (00:01:04)
Produkcija: 1995
Koncert za bas kitaro in gipsasto kocko je umetnik uprizoril leta 1993 na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani, kjer je med letoma 1991 in 1995 študiral kiparstvo. Kratek performans se je nanašal na bistvena vprašanja o sodobnem kiparstvu. Tematiziral je odnos med statičnostjo kiparskega materiala in eksperimentalno zvočno pokrajino. Performans je napovedal nekatere postopke, ki jih zasledimo v umetnikovem nadaljnjem delu, preplet med eksperimentalnim in elementarnim kiparstvom,...
Produkcija: 1995
Koncert za bas kitaro in gipsasto kocko je umetnik uprizoril leta 1993 na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani, kjer je med letoma 1991 in 1995 študiral kiparstvo. Kratek performans se je nanašal na bistvena vprašanja o sodobnem kiparstvu. Tematiziral je odnos med statičnostjo kiparskega materiala in eksperimentalno zvočno pokrajino. Performans je napovedal nekatere postopke, ki jih zasledimo v umetnikovem nadaljnjem delu, preplet med eksperimentalnim in elementarnim kiparstvom,...