Dejan Habicht - JPEG image ()
Production: Center in Galerija P74, 2007
Avtor je pretvoril jpg v txt datoteko. Fotografija je prikazovala njegovo hčerko, kako čez ograjo na letališču zre proti letalom. Delo raziskuje kodifikacijo jezika in reprezentacije. Ukvarja se z digitalno ontologijo.
No. 955
"das Dorf"
Artist: Habicht, Dejan
Title: das Dorf
Subtitle: 12 dolgočasnih pesmi
Year: 2004
Genre: Hybrid Art
Production: Center in Galerija P74
+
MORE19 color photographs in a long stripe present indescribable boredom and dramatics of a small German village by night, where the artist was on a residency. (10MB)
das Dorf
12 dolgočasnih pesmi so vizualni materiali, zloženi v krajše narativne strukture. Izhajali so sukcesivno, v elektronski obliki, od januarja do decembra 2007. Pesmi so bile brezplačno dosegljive druga za drugo vsak zadnji teden v mesecu na elektronskih naslovih, ki so bili prijavljeni v obveščevalni seznam Galerije P74.
Pesmi so bile objavljene na spletu v sledečem vrstnem redu.
25.-31. 01. 2007: Nemi film
21.-28. 02. 2007: Zvočni film
23.-29. 03. 2007: Love is in the Air
24.-30. 04. 2007: Nevarni vzorci
25.-31. 05. 2007: Rotkäppchen
22.-29. 06. 2007: das Dorf
25.-31. 07. 2007: die Heißeste Nummer
24.-30. 08. 2007: ich komme, ich komme...
24.-30. 09. 2007: 18:40:00
25.-31. 10. 2007: Uspavanka
23.-30. 11. 2007: Pasjansa
24.-31. 12. 2007: JPEG image
Pesmi so bile objavljene na spletu v sledečem vrstnem redu.
25.-31. 01. 2007: Nemi film
21.-28. 02. 2007: Zvočni film
23.-29. 03. 2007: Love is in the Air
24.-30. 04. 2007: Nevarni vzorci
25.-31. 05. 2007: Rotkäppchen
22.-29. 06. 2007: das Dorf
25.-31. 07. 2007: die Heißeste Nummer
24.-30. 08. 2007: ich komme, ich komme...
24.-30. 09. 2007: 18:40:00
25.-31. 10. 2007: Uspavanka
23.-30. 11. 2007: Pasjansa
24.-31. 12. 2007: JPEG image
12
Tanja Lažetić, Dejan Habicht - No Remembrance, No Comradship (00:05:10)
Production: Tanja Lažetić, 2006
No Remembrance No Comradeship je avtorska dokumentacija kontinuirane javne akcije, ki je trajala približno leto dni (2005 / 2006). Avtorja projekta sta organizirala nedeljske kolesarske izlete po ljubljanski sprehajalni Poti spominov in tovarištva,...
Production: Tanja Lažetić, 2006
No Remembrance No Comradeship je avtorska dokumentacija kontinuirane javne akcije, ki je trajala približno leto dni (2005 / 2006). Avtorja projekta sta organizirala nedeljske kolesarske izlete po ljubljanski sprehajalni Poti spominov in tovarištva,...
Dejan Habicht - Nevarni vzorci ()
Production: Center in Galerija P74, 2006
Dangerous Patterns is an electronic book, which can be printed at home (557KB). Beautiful patterns on black and white photographs of biopsy specimens found in the discarded archives of the Institute of Oncology in Ljubljana.
Production: Center in Galerija P74, 2006
Dangerous Patterns is an electronic book, which can be printed at home (557KB). Beautiful patterns on black and white photographs of biopsy specimens found in the discarded archives of the Institute of Oncology in Ljubljana.
Dejan Habicht - die Heißeste Nummer ()
Production: Center in Galerija P74, 2004/06
die Heißeste Nummer / The Hottest Number is an e-book that one can print at home. It is composed of black and white photographs of a television screen showing the sports channel DSF that starts to broadcast phone sex commercials at 11 p.m.
Production: Center in Galerija P74, 2004/06
die Heißeste Nummer / The Hottest Number is an e-book that one can print at home. It is composed of black and white photographs of a television screen showing the sports channel DSF that starts to broadcast phone sex commercials at 11 p.m.
Dejan Habicht, Tanja Lažetić - Avtokino Barje (00:04:07)
Production: Tanja Lažetić & Dejan Habicht, 2004
Avtokino Barje je enkratna javna akcija na avtocestnem postajališču ljubljanske obvoznice (4. oktobra 2004). Avtorja sta na ta način želela opozoriti na neizkoriščenost nekaterih nevidnih javnih prostorov, kamor večina ljudi ne zahaja. Na...
Production: Tanja Lažetić & Dejan Habicht, 2004
Avtokino Barje je enkratna javna akcija na avtocestnem postajališču ljubljanske obvoznice (4. oktobra 2004). Avtorja sta na ta način želela opozoriti na neizkoriščenost nekaterih nevidnih javnih prostorov, kamor večina ljudi ne zahaja. Na...
12