Novice

Z objavo DIVINIH novic opozarjamo na javne predstavitve, razstave, projekcije, publikacije pri nas in na mednarodnih prizoriščih, pri katerih sodeluje Postaja DIVA in video umetnice in umetniki, ki so svoja dela vključili v naš arhiv. Predstavljamo tudi tiste dogodke, ki jih organizira Postaja DIVA (SCCA-Ljubljana), da bi razširjali poznavanje video umetnosti v lokalnem in mednarodnem prostoru.

Po uspešni otvoritvi, razstavi in drugem večeru, smo 3. marca lahko še nadaljevali s prikazom filmskega/video opusa Mihe Vipotnika. Marčevski program so sestavljali štirje videi/filmi iz let od 1988 do 2015. Vsi se tako ali drugače lotevajo tematike osebnega in družbenega nadzora, atmosfere politične nestabilnosti in vojaških intervencij. Program je s predavanjem uvedla Nika Grabar, dobra poznavalka Vipotnikovega opusa.

Za nami je uspešna otvoritev programa in razstave Mihe Vipotnika, pionirja eksperimentalne videoumetnosti in večmedijske prakse. Prikaz njegovega filmskega/video opusa z naslovom Obrazi analognega / Kvantizacija rdeče bo potekal še enkrat mesečno vse do junija.

Razstava Transgresija je kmalu po novem letu naselila vhodni avli Kino Šiška v pritličju in prvem nadstropju (10.–28. 1. 2020). Skupinska razstava video del iz arhiva Postaja DIVA je predstavila deset videodel iz let od 1985 do 2019. Kurirala sta jo Vesna Bukovec in Peter Cerovšek in njuna postavitev je bila kljub zahtevnim velikim prostorom zelo uspešna. (foto: Kaja Brezočnik)

S filmskim/video programom smo sodelovali na mednarodnem festivalu Alternative Film/Video v Beogradu. Program »Dobrodošli na 8 minutni jesenski piknik v preteklosti«, ki sta ga pripravila Barbara Borčić in Peter Cerovšek, je bil dobro sprejet, zanimanje za filme je bilo veliko. Udeležili smo se tudi pogovora na letošnjo temo »Velika pospešitev«.

Naš program obsega osem del osmih umetnikov, ki obravnavajo okoljsko tematiko v različnih razsežnostih in z različnimi umetniškimi pristopi, od devetdesetih let do danes: Davorin Marc, Andrej Lupinc - Lupo, Sašo Sedlaček, Neven Korda, Marko Kovačič, Ratneek (Maja Prelog & Blaž Murn), Kristina Kokalj, Zmago Lenárdič.

Gre za beograjski festival z dolgo zgodovino, ki poteka že od osemdesetih let 20. stoletja v Akademskem filmskem centru v Novem Beogradu. Letošnja edicija z motom "Velika pospešitev" je prikazala bogat filmski program. Projekcije so bile vse dni na vsaki dve uri. Poleg tekmovalnega programa, ki sta ga tokrat kurirala Isidora Ilić in Boško Prostran (doplgenger), je bilo prikazanih več kuratorskih izborov, ki so jim sledili pogovori z avtorji. Poseben fokus je bil na pionirki video umetnosti Rose Lowder. Postavljeni sta bili tudi razstavi Ivana Petrovića in Skupine Fokus. Med filmskimi delavnicami pa je bila zanimiva zlasti zadnja, ki jo je vodil Steve Cossman, vodja newyorškega festivala in organizacije Mono No Aware. VEČ

Postaja DIVA / SCCA-Ljubljana vsako leto v Slovenski kinoteki obeleži Svetovni dan avdiovizualne dediščine in s tem opozarjamo na pomen AV arhivov in predstavimo primere dobre prakse iz mednarodnega prostora. Letos je bil to n.b.k. Video-Forum iz Berlina, direktorica Kathrin Becker pa je pripravila Od najdenih posnetkov do ponovne uprizoritve, enourni program šestih videodel, ki vsak na svoj način naslavljajo različne vidike AV dediščine in njene apropriacije. več

Naš program obsega osem del osmih umetnikov, ki obravnavajo okoljsko tematiko v različnih razsežnostih in z različnimi umetniškimi pristopi, od devetdesetih let do danes: Davorin Marc, Andrej Lupinc - Lupo, Sašo Sedlaček, Neven Korda, Marko Kovačič, Ratneek (Maja Prelog & Blaž Murn), Kristina Kokalj, Zmago Lenárdič.

Gre za beograjski festival z dolgo zgodovino, ki poteka že od osemdesetih let 20. stoletja v Akademskem filmskem centru v Novem Beogradu. Letošnja edicija z motom "Velika pospešitev" je prikazala bogat filmski program. Projekcije so bile vse dni na vsaki dve uri. Poleg tekmovalnega programa, ki sta ga tokrat kurirala Isidora Ilić in Boško Prostran (doplgenger), je bilo prikazanih več kuratorskih izborov, ki so jim sledili pogovori z avtorji. Poseben fokus je bil na pionirki video umetnosti Rose Lowder. Postavljeni sta bili tudi razstavi Ivana Petrovića in Skupine Fokus. Med filmskimi delavnicami pa je bila zanimiva zlasti zadnja, ki jo je vodil Steve Cossman, vodja newyorškega festivala in organizacije Mono No Aware. VEČ

Postaja DIVA je že večkrat sodelovala z Mednarodnim festivalom sodobnih umetnosti Mesto žensk. Tokrat, ob 25. obletnici, pa je pomembno sooblikoval skupinsko razstavo z naslovom Živele! 25 let filma in videa (Galerija Alkatraz, AKC Metelkova mesto, Ljubljana; 24. 9.–7. 10. 2019). Kuratorki Vesna Bukovec in Ana Čigon sta pri iskanju avtoric izhajali prav iz video arhiva Postaja DIVA in preteklih edicij festivala Mesto žensk in izbrali 25 del. Na otvoritvi je Ana Čigon izvedla performans, ki je uprizarjal razstavljena dela in ojačal sprejem občinstva. več

Naš program obsega osem del osmih umetnikov, ki obravnavajo okoljsko tematiko v različnih razsežnostih in z različnimi umetniškimi pristopi, od devetdesetih let do danes: Davorin Marc, Andrej Lupinc - Lupo, Sašo Sedlaček, Neven Korda, Marko Kovačič, Ratneek (Maja Prelog & Blaž Murn), Kristina Kokalj, Zmago Lenárdič.

Gre za beograjski festival z dolgo zgodovino, ki poteka že od osemdesetih let 20. stoletja v Akademskem filmskem centru v Novem Beogradu. Letošnja edicija z motom "Velika pospešitev" je prikazala bogat filmski program. Projekcije so bile vse dni na vsaki dve uri. Poleg tekmovalnega programa, ki sta ga tokrat kurirala Isidora Ilić in Boško Prostran (doplgenger), je bilo prikazanih več kuratorskih izborov, ki so jim sledili pogovori z avtorji. Poseben fokus je bil na pionirki video umetnosti Rose Lowder. Postavljeni sta bili tudi razstavi Ivana Petrovića in Skupine Fokus. Med filmskimi delavnicami pa je bila zanimiva zlasti zadnja, ki jo je vodil Steve Cossman, vodja newyorškega festivala in organizacije Mono No Aware. VEČ

V sodelovanju s 5. edicijo festivala FeKK smo v goste povabili hrvaški filmski laboratorij neodvisnega filma Klubvizija iz Zagreba (Projektna soba SCCA, 22. avgust 2019). Članici Mirna Pavičić in Anita Budimir sta predstavili projekte laboratorija inpred projekcijo tudi izbor štirih kratkih filmov z naslovom Srečanje z analognim filmom ali Prigode srebrovih halogenidov. več

Naš program obsega osem del osmih umetnikov, ki obravnavajo okoljsko tematiko v različnih razsežnostih in z različnimi umetniškimi pristopi, od devetdesetih let do danes: Davorin Marc, Andrej Lupinc - Lupo, Sašo Sedlaček, Neven Korda, Marko Kovačič, Ratneek (Maja Prelog & Blaž Murn), Kristina Kokalj, Zmago Lenárdič.

Gre za beograjski festival z dolgo zgodovino, ki poteka že od osemdesetih let 20. stoletja v Akademskem filmskem centru v Novem Beogradu. Letošnja edicija z motom "Velika pospešitev" je prikazala bogat filmski program. Projekcije so bile vse dni na vsaki dve uri. Poleg tekmovalnega programa, ki sta ga tokrat kurirala Isidora Ilić in Boško Prostran (doplgenger), je bilo prikazanih več kuratorskih izborov, ki so jim sledili pogovori z avtorji. Poseben fokus je bil na pionirki video umetnosti Rose Lowder. Postavljeni sta bili tudi razstavi Ivana Petrovića in Skupine Fokus. Med filmskimi delavnicami pa je bila zanimiva zlasti zadnja, ki jo je vodil Steve Cossman, vodja newyorškega festivala in organizacije Mono No Aware. VEČ

Yunnia Yang, tajvanska kuratorka, je za Projektno sobo SCCA pripravila enouren program videa z naslovom Vmesno stanje duha. Pred dvema letoma je pri nas predstavila sodobni tajvanski video, zdaj je izbrala enajstih del, ki reflektirajo obdobje komunizma in socializma v državah zahodnega Balkana, vzhodne Evrope in Rusije. Kmalu zatem je ta program predstavila še v formi razstave v galeriji Easttopics v Budimpešti. več

Naš program obsega osem del osmih umetnikov, ki obravnavajo okoljsko tematiko v različnih razsežnostih in z različnimi umetniškimi pristopi, od devetdesetih let do danes: Davorin Marc, Andrej Lupinc - Lupo, Sašo Sedlaček, Neven Korda, Marko Kovačič, Ratneek (Maja Prelog & Blaž Murn), Kristina Kokalj, Zmago Lenárdič.

Gre za beograjski festival z dolgo zgodovino, ki poteka že od osemdesetih let 20. stoletja v Akademskem filmskem centru v Novem Beogradu. Letošnja edicija z motom "Velika pospešitev" je prikazala bogat filmski program. Projekcije so bile vse dni na vsaki dve uri. Poleg tekmovalnega programa, ki sta ga tokrat kurirala Isidora Ilić in Boško Prostran (doplgenger), je bilo prikazanih več kuratorskih izborov, ki so jim sledili pogovori z avtorji. Poseben fokus je bil na pionirki video umetnosti Rose Lowder. Postavljeni sta bili tudi razstavi Ivana Petrovića in Skupine Fokus. Med filmskimi delavnicami pa je bila zanimiva zlasti zadnja, ki jo je vodil Steve Cossman, vodja newyorškega festivala in organizacije Mono No Aware. VEČ

Veseli smo, da Postaja DIVA vsako leto privabi gostujoče kustose, teoretike in umetnike, ki pri nas raziskujejo video umetnost in na podlagi tega gradiva in svojih preferenc in tematik, s katerimi se ukvarjajo, pripravijo tudi kuriran program, teoretsko predavanje ali umetniški performans. Letos je bila to poljska kuratorka Lawinia Rate, ki je predstavila video program Hvalnica sanjam. Video umetnost devetdesetih (Projektna soba SCCA, Ljubljana, 29. maj). več

Naš program obsega osem del osmih umetnikov, ki obravnavajo okoljsko tematiko v različnih razsežnostih in z različnimi umetniškimi pristopi, od devetdesetih let do danes: Davorin Marc, Andrej Lupinc - Lupo, Sašo Sedlaček, Neven Korda, Marko Kovačič, Ratneek (Maja Prelog & Blaž Murn), Kristina Kokalj, Zmago Lenárdič.

Gre za beograjski festival z dolgo zgodovino, ki poteka že od osemdesetih let 20. stoletja v Akademskem filmskem centru v Novem Beogradu. Letošnja edicija z motom "Velika pospešitev" je prikazala bogat filmski program. Projekcije so bile vse dni na vsaki dve uri. Poleg tekmovalnega programa, ki sta ga tokrat kurirala Isidora Ilić in Boško Prostran (doplgenger), je bilo prikazanih več kuratorskih izborov, ki so jim sledili pogovori z avtorji. Poseben fokus je bil na pionirki video umetnosti Rose Lowder. Postavljeni sta bili tudi razstavi Ivana Petrovića in Skupine Fokus. Med filmskimi delavnicami pa je bila zanimiva zlasti zadnja, ki jo je vodil Steve Cossman, vodja newyorškega festivala in organizacije Mono No Aware. VEČ

V okviru programa Avtorski film – artRESOLUTION v organizaciji Galerije Podroom in Kulturnega centra Beograd sta Barbara Borčić in Peter Cerovšek, sodelavca video arhiva Postaja DIVA, predstavila različne aspekte in tematike, vezane na avtorski film in video nekoč in danes. Prikazan je bil tudi novi program video del z naslovom Video Discipline & Dreamsveč

Naš program obsega osem del osmih umetnikov, ki obravnavajo okoljsko tematiko v različnih razsežnostih in z različnimi umetniškimi pristopi, od devetdesetih let do danes: Davorin Marc, Andrej Lupinc - Lupo, Sašo Sedlaček, Neven Korda, Marko Kovačič, Ratneek (Maja Prelog & Blaž Murn), Kristina Kokalj, Zmago Lenárdič.

Gre za beograjski festival z dolgo zgodovino, ki poteka že od osemdesetih let 20. stoletja v Akademskem filmskem centru v Novem Beogradu. Letošnja edicija z motom "Velika pospešitev" je prikazala bogat filmski program. Projekcije so bile vse dni na vsaki dve uri. Poleg tekmovalnega programa, ki sta ga tokrat kurirala Isidora Ilić in Boško Prostran (doplgenger), je bilo prikazanih več kuratorskih izborov, ki so jim sledili pogovori z avtorji. Poseben fokus je bil na pionirki video umetnosti Rose Lowder. Postavljeni sta bili tudi razstavi Ivana Petrovića in Skupine Fokus. Med filmskimi delavnicami pa je bila zanimiva zlasti zadnja, ki jo je vodil Steve Cossman, vodja newyorškega festivala in organizacije Mono No Aware. VEČ

Zapri Prijavi se kot član
 
Uporabniško ime
Geslo
Remember me