Damijan Kracina - Kracina TV (00:05:48)
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnost človeka do živali, na davek človeko...
DIVA narava
124 rezultatov med deli
Nataša Skušek, Mladen Stropnik - Prosti čas (00:06:42)
Produkcija: 2007
Video delo tematizira upravljanje s časom v sodobnem družinskem življenju. Avtorja dokumentirata počitnikovanje z otroki in preko lastne izkušnje raziskujeta preobremenjenost in pričakovanja, ki jih sodobnemu posamezniku glede samega sebe vsiljuje sodobna družba.
Produkcija: 2007
Video delo tematizira upravljanje s časom v sodobnem družinskem življenju. Avtorja dokumentirata počitnikovanje z otroki in preko lastne izkušnje raziskujeta preobremenjenost in pričakovanja, ki jih sodobnemu posamezniku glede samega sebe vsiljuje sodobna družba.
Vesna Čadež - Narava / Nature (00:11:07 (skupno))
Podnaslov: Sinhronija (narava- Ljubljana) / Sinchrony (Nature- Ljubljana)
Produkcija: 2005
Video delo prikazuje sinhrono predvajanje dveh različnih video projekcij s katerima predstavlja nasprotje urbanega in naravnega okolja. Gledalec ju opazuje ločeno, vendar ju dojema kot celoto, kakor je tudi v vsakdanjem življenju razpet med bivanjem v mestu in naravi. Avtorica izhaja iz dveh diametralno nasprotnih pozicij človekovega bivalnega okolja, ki se med seboj dopolnjujeta. Od tod nadaljuje s konceptom sinhronije ter s pomočjo hkratnosti dogajanj v posameznih prostorih, sočasnosti zvoka in...
Podnaslov: Sinhronija (narava- Ljubljana) / Sinchrony (Nature- Ljubljana)
Produkcija: 2005
Video delo prikazuje sinhrono predvajanje dveh različnih video projekcij s katerima predstavlja nasprotje urbanega in naravnega okolja. Gledalec ju opazuje ločeno, vendar ju dojema kot celoto, kakor je tudi v vsakdanjem življenju razpet med bivanjem v mestu in naravi. Avtorica izhaja iz dveh diametralno nasprotnih pozicij človekovega bivalnega okolja, ki se med seboj dopolnjujeta. Od tod nadaljuje s konceptom sinhronije ter s pomočjo hkratnosti dogajanj v posameznih prostorih, sočasnosti zvoka in...
Vesna Čadež - Slika / Painting (0:03:24)
Produkcija: 2007
Video v ospredje postavlja način prikaza slikarskih ploskev, fragmentov iz avtoričinih slik. Slednje se v videu prikazujejo na način animacije in kolažiranja, ko se površina slike gradi ena na drugo, v podslikavah in barvnih razmerjih. V tem primeru slikarsko platno nadomesti računalniški ekran, kjer avtorica postopoma prihaja do zapolnjene vizualne površine, slike. Oblike in motiv se navezujejo na naravni svet in njegove elemente.
Produkcija: 2007
Video v ospredje postavlja način prikaza slikarskih ploskev, fragmentov iz avtoričinih slik. Slednje se v videu prikazujejo na način animacije in kolažiranja, ko se površina slike gradi ena na drugo, v podslikavah in barvnih razmerjih. V tem primeru slikarsko platno nadomesti računalniški ekran, kjer avtorica postopoma prihaja do zapolnjene vizualne površine, slike. Oblike in motiv se navezujejo na naravni svet in njegove elemente.
Ana Sluga - Still Life II (00:02:30)
Produkcija: 2011
Statičen posnetek travnika z drevesi v jesenskem jutru. Megla se počasi dviga in svetloba se komaj zaznavno spreminja. V podlagi se vrti posnetek intervjuja z znanim ekonomistom Miltonom Friedmanom, zagovornikom prostega trga in liberalnega kapitalizma. Friedman razlaga o štirih načinih porabe in skrbnosti z upravljanjem denarja: lasten denar porabiš zase, lasten denar porabiš za druge, tuj denar porabiš zase in tuj denar porabiš za druge. V kadru vidimo več dreves. Drug poleg drugega v vrsti st...
Produkcija: 2011
Statičen posnetek travnika z drevesi v jesenskem jutru. Megla se počasi dviga in svetloba se komaj zaznavno spreminja. V podlagi se vrti posnetek intervjuja z znanim ekonomistom Miltonom Friedmanom, zagovornikom prostega trga in liberalnega kapitalizma. Friedman razlaga o štirih načinih porabe in skrbnosti z upravljanjem denarja: lasten denar porabiš zase, lasten denar porabiš za druge, tuj denar porabiš zase in tuj denar porabiš za druge. V kadru vidimo več dreves. Drug poleg drugega v vrsti st...
Uršula Berlot - Privlačnosti (0:56:43)
Produkcija: Uršula Berlot, 2005
Video delo je koncipirano zelo enostavno, kot primitivna animacija temelječa na magnetizmu. Prisotnost neke višje sile je realizirana posredno, skozi gibanje majhnih železnih delcev. Oblike, ki nastajajo zaradi premikanja nevidnega magneta, gledalec vidi kot proces konkretiziranja podob. Do konkretnih, sugestivnih oblik ne pride nikoli, tako je gledalcu prepuščeno, da s svojo domišljijo prevede abstraktne oblike v neki oseben prostor. (Vir: DIVA)
Produkcija: Uršula Berlot, 2005
Video delo je koncipirano zelo enostavno, kot primitivna animacija temelječa na magnetizmu. Prisotnost neke višje sile je realizirana posredno, skozi gibanje majhnih železnih delcev. Oblike, ki nastajajo zaradi premikanja nevidnega magneta, gledalec vidi kot proces konkretiziranja podob. Do konkretnih, sugestivnih oblik ne pride nikoli, tako je gledalcu prepuščeno, da s svojo domišljijo prevede abstraktne oblike v neki oseben prostor. (Vir: DIVA)
Neven Korda - Reinkarnacija (00:01:14)
Podnaslov: Vmesno poročilo, Iz serije Novi novi filmi
Produkcija: 2001
Ritmično ponavljanje grafičnih gesel na podlagi, ki vibrira tik pred razpadom. Obuditev originalnih stavkov iz šestdesetih. Prva dva sta iz Do It Jarry Rubin, tretji pa izrek ameriških Indijancev posredovan prek pesnika Marjana Kralja. Glasba: Nikoli, Lolita. Dvigni se in zapusti to gmoto mesa. Svet te je dolžan živeti. Bog je velik, drevo je še večje. (Neven Korda) Novi novi filmi (NNF) so nastajali med letoma 2001 in 2007 in vsebujejo dvanajst samostojnih video del. So vmesna por...
Podnaslov: Vmesno poročilo, Iz serije Novi novi filmi
Produkcija: 2001
Ritmično ponavljanje grafičnih gesel na podlagi, ki vibrira tik pred razpadom. Obuditev originalnih stavkov iz šestdesetih. Prva dva sta iz Do It Jarry Rubin, tretji pa izrek ameriških Indijancev posredovan prek pesnika Marjana Kralja. Glasba: Nikoli, Lolita. Dvigni se in zapusti to gmoto mesa. Svet te je dolžan živeti. Bog je velik, drevo je še večje. (Neven Korda) Novi novi filmi (NNF) so nastajali med letoma 2001 in 2007 in vsebujejo dvanajst samostojnih video del. So vmesna por...
Evelin Stermitz - Land of OZ (0:24:39)
Podnaslov: Years of Crying
Produkcija: 2008
LAND OF OZ is a video collage of urbanity, artificial nature and movement, all in all as a personal performative tableau embedded in an American context.
Podnaslov: Years of Crying
Produkcija: 2008
Ana Grobler - Soči (00:02:38)
Produkcija: 2006
Video delo, posvečeno reki Soči, sestavljajo bližnje fotografije obraza avtorice in posnetki reke. Preplet posnetkov reke Soče in fotografij obraza ustvarja vtis nenavadnih svetov. Kot se podobe obraza pretapljajo v podobe reke Soče in se zlivajo z njimi, tako izginjajo meje med človekom in naravo. Obraz se preliva v tok reke in meje med trdnim in tekočim, konkretnim in abstraktnim, med znanim in neznanim, se razblinjajo. Ko ni več oprijemljivega, je potrebno ustvariti nove oporne točke. Video je n...
Produkcija: 2006
Video delo, posvečeno reki Soči, sestavljajo bližnje fotografije obraza avtorice in posnetki reke. Preplet posnetkov reke Soče in fotografij obraza ustvarja vtis nenavadnih svetov. Kot se podobe obraza pretapljajo v podobe reke Soče in se zlivajo z njimi, tako izginjajo meje med človekom in naravo. Obraz se preliva v tok reke in meje med trdnim in tekočim, konkretnim in abstraktnim, med znanim in neznanim, se razblinjajo. Ko ni več oprijemljivega, je potrebno ustvariti nove oporne točke. Video je n...
Ana Čigon - Brezčasje / Timelessness (0:04:03)
Podnaslov: (poklon gozdu) / (compliment to the forest)
Produkcija: Plesni studio Intakt, 2008
Plesni video na povsem avtorski način, ki presega golo dokumentacijo, predstavi potek predstave in dodaja posamezne segmente lastne vsebine. Pri tem so uporabljeni različni detajlni posnetki avtorice, kot na primer posnetki iz gozda in ostali drobni detajli iz sveta narave. V tehničnem smislu je prisotna kombinacija dolgih statičnih kadrov in hitre kamere iz roke, prav tako pa avtorica uporabi različna tehnična sredstva za manipulacijo slike (ta se obrača in zrcalno podvaja). Kostumografinja: Mate...
Podnaslov: (poklon gozdu) / (compliment to the forest)
Produkcija: Plesni studio Intakt, 2008
Plesni video na povsem avtorski način, ki presega golo dokumentacijo, predstavi potek predstave in dodaja posamezne segmente lastne vsebine. Pri tem so uporabljeni različni detajlni posnetki avtorice, kot na primer posnetki iz gozda in ostali drobni detajli iz sveta narave. V tehničnem smislu je prisotna kombinacija dolgih statičnih kadrov in hitre kamere iz roke, prav tako pa avtorica uporabi različna tehnična sredstva za manipulacijo slike (ta se obrača in zrcalno podvaja). Kostumografinja: Mate...