Duba Sambolec - Questioning, Answering (58:25)
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 1999
V videu smo priča zasliševanju ženske s prevezanimi očmi. Strogo in nekoliko nasilno interogacijo opravlja drugi ženski lik. Sčasoma se razkrije, da sta bila posnetka obeh oseb združena v postprodukciji. Gledalec_ka je tako kot video manipuliran_a, hkrati pa ta v svoji poziciji prevzame vlogo sokrivca, ki je sprejel_a igro zasliševalke.
NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000),...
DIVA Performans
64 rezultatov med deli
Jasna Hribernik - Petra Varl Simončič - Nos ob nos - Metelkova 1994 (0:06:34)
Produkcija: 1994
Video dokumentira dogodek ob postavitvi sestavljene fotokopirane slike Nos ob nos avtorice Petre Varl Simončič, ki upodablja moškega in žensko s pesmijo Andreja Rozmana in meri 30 metrov. Po prizorišču gledalca vodi komentator, video pa spremlja glasba skupine Lolita, ki je ob dogodku v živo nastopila.
Produkcija: 1994
Video dokumentira dogodek ob postavitvi sestavljene fotokopirane slike Nos ob nos avtorice Petre Varl Simončič, ki upodablja moškega in žensko s pesmijo Andreja Rozmana in meri 30 metrov. Po prizorišču gledalca vodi komentator, video pa spremlja glasba skupine Lolita, ki je ob dogodku v živo nastopila.
Borut Savski, Luka Prinčič - Problemloss Orchestra. Pred nastopom v Berlinu (00:04:52)
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
son:DA, Erinc Seymen - Performance for a Poem 2 (00:08:48)
Podnaslov: Maribor
Produkcija: 2006
The two channel video is a performance and site-specific installation realised in Istanbul and Maribor. In the second one it's clear that the stage where the performer acts and the public space are definitely separated. The low resolution image allows a digital manipulation of video and sound made of pixelization, distorsion, colour key glitch, streching of the image. Key role is given to the recitacion of a Turkish poem of the '30, a remarkable example of nationalist rethoric. The sound and the v...
Podnaslov: Maribor
Produkcija: 2006
Neven Korda, Zemira Alajbegović - Icht (00:24:25)
Produkcija: RTV Slovenija, 1993
Plesni nastop moškega in ženske pripoveduje zgodbo o večnem privlačenju in odbijanju. Kljub temu, da si želimo bližine, nas spremlja prekletstvo največje ljubezni do nas samih; plesalca se včasih zbližujeta, drugič spet izzivata in bojujeta, a se nikoli ne znajdeta skupaj. Vsebina odrske koreografije je delno prenesena na ulico. (Vir: Videodokument) Ples spremlja opera Antonia Vivaldija. Približani in oddaljeni posnetki plesne koreografije se med seboj prekrivajo s pol prosojnimi plastmi. P...
Produkcija: RTV Slovenija, 1993
Plesni nastop moškega in ženske pripoveduje zgodbo o večnem privlačenju in odbijanju. Kljub temu, da si želimo bližine, nas spremlja prekletstvo največje ljubezni do nas samih; plesalca se včasih zbližujeta, drugič spet izzivata in bojujeta, a se nikoli ne znajdeta skupaj. Vsebina odrske koreografije je delno prenesena na ulico. (Vir: Videodokument) Ples spremlja opera Antonia Vivaldija. Približani in oddaljeni posnetki plesne koreografije se med seboj prekrivajo s pol prosojnimi plastmi. P...
Marko A. Kovačič - Casus belli (video performance) (00:04:54)
Podnaslov: Montaža istoimenskih video performansa in perfromansa
Produkcija: 1983
Zmontiran posnetek video performansa na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razporejenih ob robovih prizorišča. Sprednja »reprezentativna« silhuetna podoba, prikazana na platnu, je bila tako kontrapunktirana z razkrivanjem telesa umetnika iz mesa in krvi za platnom, ki je na koncu stopil pred gledalce in izvedel samode...
Podnaslov: Montaža istoimenskih video performansa in perfromansa
Produkcija: 1983
Zmontiran posnetek video performansa na 1. mednarodnem video bienalu Video CD v Ljubljani, v katerega je bil video vključen kot konstitutivni del dogajanja: umetnikove kretnje so bile s pomočjo osmih video kamer prikazane od zadaj na monitorjih, razporejenih ob robovih prizorišča. Sprednja »reprezentativna« silhuetna podoba, prikazana na platnu, je bila tako kontrapunktirana z razkrivanjem telesa umetnika iz mesa in krvi za platnom, ki je na koncu stopil pred gledalce in izvedel samode...
Nika Špan - Polucija v umetnosti / Pollution in Art (00:17:46)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2008
Video dokumentira predavanje v okviru kontinuiranega projekta Brez žebljev. Avtorica je predavanje, v katerem tematizira polucijo v umetnosti, zasnovala kot interaktiven avdiovizualen dogodek.
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2008
Video dokumentira predavanje v okviru kontinuiranega projekta Brez žebljev. Avtorica je predavanje, v katerem tematizira polucijo v umetnosti, zasnovala kot interaktiven avdiovizualen dogodek.
Borut Savski - Multimedia. Mali (00:03:53)
Produkcija: Borut Savski, 2008
Omnibus dokumentarnih video in fotografskih posnetkov instalacij in performansov med letoma 1999 in 2008.
Produkcija: Borut Savski, 2008
Omnibus dokumentarnih video in fotografskih posnetkov instalacij in performansov med letoma 1999 in 2008.
Borut Savski - Plesalec (00:17:23)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2005
Posnetek performansa, ki se je zgodil v galeriji Kapelica. Borut Savski je izdelal stroj, ki samostojno deluje in na ta način ustvarja svojo lastno umetnostno prakso. Avtorjevo vprašanje zadeva predvsem prinicipe subjektivacije. Plesalec nam predlaga čisto novo subjektivacijo umetniškega početja skozi gib in zvok in ne več skozi besedo in jezik.
Produkcija: Galerija Kapelica, 2005
Posnetek performansa, ki se je zgodil v galeriji Kapelica. Borut Savski je izdelal stroj, ki samostojno deluje in na ta način ustvarja svojo lastno umetnostno prakso. Avtorjevo vprašanje zadeva predvsem prinicipe subjektivacije. Plesalec nam predlaga čisto novo subjektivacijo umetniškega početja skozi gib in zvok in ne več skozi besedo in jezik.
Borut Savski - Estetski stroji (00:09:39)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Dokumentacija performensa v galeriji Kapelica leta 2003, kjer je bil naslov temelj razmisleka, sam dogodek pa igriva komunikacija štirih nastopajočih. Tako kot vsaka igra, je bila tudi komunikacija poenostavljena na osnovna pravila, ki so bila v tem primeru vsebovana v sami enostavni strukturi "instrumenta". Dve klavirski žici lahko dajeta zvok, kadar se drgneta - zato pa potrebujeta štiri ljudi, med katerimi sta po dva par in tesno v stiku, saj napenjata vsak po eno žico. Da bi se žici d...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Dokumentacija performensa v galeriji Kapelica leta 2003, kjer je bil naslov temelj razmisleka, sam dogodek pa igriva komunikacija štirih nastopajočih. Tako kot vsaka igra, je bila tudi komunikacija poenostavljena na osnovna pravila, ki so bila v tem primeru vsebovana v sami enostavni strukturi "instrumenta". Dve klavirski žici lahko dajeta zvok, kadar se drgneta - zato pa potrebujeta štiri ljudi, med katerimi sta po dva par in tesno v stiku, saj napenjata vsak po eno žico. Da bi se žici d...