Luka Dekleva - lOw/Tuning (00:07:08)
Produkcija: 2007
Pri video delu lOw/Tuning gre za isti princip kot pri delu Feedforward Cinema. Z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljata signale in tvorita zaprt krog informacij, pride do realizacije deloma nepredvidivih struktur, ki se pojavlajo kot hrup, motnja ali feed-back. lOw/Tuning je tako s stališča zvoka kot videa zelo minimalističen. Podobe pogosto na kratko izstopijo iz popolne črnine, da bi se nemudoma pogrznile nazaj v globino. Prostor tvorijo bele črte, ki s premikanjem in repeticijo po...
DIVA digitalno
68 rezultatov med deli
Luka Dekleva, Luka Prinčič - Schizogram (00:14:22)
Produkcija: 2009
Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je grafična estatika, ki je včasih podobna animirani jedkanici, pri kateri razlivanje tinte ustvarja animacijo. Prostor je večinoma dvodimenzionalen; samo v srednjem delu je s ponavljajočo obliko kvadrata nakazana tretja dimenzija. Delo ima v naprej predvideno dramaturš...
Produkcija: 2009
Schizogram je posledica zlorabe oziroma namerno neravilne uporabe, analogne in digitalne video opreme, ki posledično proizvaja nepredvidljive podobe. Schizogram predstavlja abstraktno estetiko računalniških napak. Rezultat tega procesa je grafična estatika, ki je včasih podobna animirani jedkanici, pri kateri razlivanje tinte ustvarja animacijo. Prostor je večinoma dvodimenzionalen; samo v srednjem delu je s ponavljajočo obliko kvadrata nakazana tretja dimenzija. Delo ima v naprej predvideno dramaturš...
Luka Dekleva - Sen/za Televizijo/a (00:28:38)
Produkcija:
SenZa televizijo je rezultat avtorjevega sodelovanja z Mihom Vipotnikom pri projektu Sen/za Televizijo/a, ki ga je slednji izvedel točno 30. let po prvem vklopu projekta v televizijski prostor 4. maja 1979. Deklevovo delo je kot re-make Videograma 4. Deformiral je sliko z osciloskopom in dobil popolnoma nepredmeten abstrakten video, tako da slika in zvok Videograma 4 postaneta neberljiva. Pri njegovi manipulaciji se zdi, kot da je trak pokvarjen, da se Videogram 4 predvaja upočasneno. Ta osciloskopska ve...
Produkcija:
SenZa televizijo je rezultat avtorjevega sodelovanja z Mihom Vipotnikom pri projektu Sen/za Televizijo/a, ki ga je slednji izvedel točno 30. let po prvem vklopu projekta v televizijski prostor 4. maja 1979. Deklevovo delo je kot re-make Videograma 4. Deformiral je sliko z osciloskopom in dobil popolnoma nepredmeten abstrakten video, tako da slika in zvok Videograma 4 postaneta neberljiva. Pri njegovi manipulaciji se zdi, kot da je trak pokvarjen, da se Videogram 4 predvaja upočasneno. Ta osciloskopska ve...
Luka Dekleva, Luka Prinčič, Miha Ciglar - Netmag08 Live (00:05:22)
Produkcija: 2008
Netmag08 Live je multimedijski dogodek, performans interakcije signalov in napetostnih polj. Že sama postavitev določa parametre video interakcij. Intervencija umetnika, ki s svojim telom preusmerja tok elektronov iz katodne cevi v zvočni izvor. Umetnik je posredovalec zvoka in video signalov, ima vlogo media, ki omogoča komunikacijo med zvokom in video signalom in vseh estetskih rezultatov, ki iz tega izvirajo.
Produkcija: 2008
Netmag08 Live je multimedijski dogodek, performans interakcije signalov in napetostnih polj. Že sama postavitev določa parametre video interakcij. Intervencija umetnika, ki s svojim telom preusmerja tok elektronov iz katodne cevi v zvočni izvor. Umetnik je posredovalec zvoka in video signalov, ima vlogo media, ki omogoča komunikacijo med zvokom in video signalom in vseh estetskih rezultatov, ki iz tega izvirajo.
Jasna Hribernik - Koncert za mobilne telefone in orkester (00:45:50)
Podnaslov: Aldo Kumar in Slavoj Žižek
Produkcija: 2005
Dokumentarni video sledi delu in razmišljanju skladatelja Alda Kumarja skozi perspektivo zvokov iz mobilnega telefona. Skladatelj se v dolgih kadrih sprehaja po idiličnih krajih v naravi ter po mestu, kjer vsi hitijo in klepetajo po mobilnih telefonih. Avtorica v filmu predstavlja 8-bitni nizkokvalitetni zvok, ne da bi ga neposredno vrednotila. Sporno vlogo mobilnih telefonov analizira Slavoj Žižek v brzečem avtomobilu na avtocesti. Razpravlja o tem, kako nam te na videz omogočajo lažjo komunikacijo,...
Podnaslov: Aldo Kumar in Slavoj Žižek
Produkcija: 2005
Dokumentarni video sledi delu in razmišljanju skladatelja Alda Kumarja skozi perspektivo zvokov iz mobilnega telefona. Skladatelj se v dolgih kadrih sprehaja po idiličnih krajih v naravi ter po mestu, kjer vsi hitijo in klepetajo po mobilnih telefonih. Avtorica v filmu predstavlja 8-bitni nizkokvalitetni zvok, ne da bi ga neposredno vrednotila. Sporno vlogo mobilnih telefonov analizira Slavoj Žižek v brzečem avtomobilu na avtocesti. Razpravlja o tem, kako nam te na videz omogočajo lažjo komunikacijo,...
Maja Smrekar - System Casio:pia (00:26:14)
Produkcija: Kiberpipa & Maja Smrekar, 2007
Video je del širšega projekta, novomedijske skulpture, video instalacije, fizičnega objekta z večmedijskimi intervencijami z naslovom Casio Pia, ki temelji na podobju popularne kulture, televizijskega kiča in vsakdanjega sodobnega življenja. Video na svojstven način tematizira družbo spektakla na način izposojanja motivov iz virtualnega sveta filmske in širše zabavne industrije. Video predstavlja razgibana in hitra montaža, saj izposojeni kadri iz različnih filsmkih ali televizijskih produkcij...
Produkcija: Kiberpipa & Maja Smrekar, 2007
Video je del širšega projekta, novomedijske skulpture, video instalacije, fizičnega objekta z večmedijskimi intervencijami z naslovom Casio Pia, ki temelji na podobju popularne kulture, televizijskega kiča in vsakdanjega sodobnega življenja. Video na svojstven način tematizira družbo spektakla na način izposojanja motivov iz virtualnega sveta filmske in širše zabavne industrije. Video predstavlja razgibana in hitra montaža, saj izposojeni kadri iz različnih filsmkih ali televizijskih produkcij...
Jasna Hribernik - Tense Present: Šum fotonov / Tense Present: Photon Noise (00:01:18)
Produkcija: White Balance, 2015
Photon Noise vzame za izhodišče simulacijo fizikalnega pojava, ki v optiki govori o občutljivosti senzorja, na katerega padajo fotoni in se spreminjajo v elektrone. V videu v tej simulaciji uporabim posnetek skupine migrantov, ki se pomika skozi slovensko pokrajino. In se vse bolj izgubljajo v fotonskem šumu.... Tense Present je serija video filmov, ki predstvljajo ustvarjalni odziv na temeljno občutenje časa v katerem živimo po »koncu zgodovine« oz. o stanju in pojavih v družb...
Produkcija: White Balance, 2015
Photon Noise vzame za izhodišče simulacijo fizikalnega pojava, ki v optiki govori o občutljivosti senzorja, na katerega padajo fotoni in se spreminjajo v elektrone. V videu v tej simulaciji uporabim posnetek skupine migrantov, ki se pomika skozi slovensko pokrajino. In se vse bolj izgubljajo v fotonskem šumu.... Tense Present je serija video filmov, ki predstvljajo ustvarjalni odziv na temeljno občutenje časa v katerem živimo po »koncu zgodovine« oz. o stanju in pojavih v družb...
Dejan Habicht - Nemi film / Silent Film (00:11:30)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Nemi film je video posnetek defragmentacije diska v okolju Windows '95. Avtor je shranil poetiko smrti in umirajočih računalniških programov.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Nemi film je video posnetek defragmentacije diska v okolju Windows '95. Avtor je shranil poetiko smrti in umirajočih računalniških programov.
Zoran Srdić Janežič - Trash Robots (00:01:56)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Pri video gre za združitev dveh tipov podob. Prvi sloj je analogen, arhivski in prikazuje različne interakcije robotov in ljudi. Zgornji sloj je nekakšen avtorjev odgovor, remake na arhivske posnetke. Avtorjev poseg v črno-belo sliko je zelo enostaven in poskuša vspostaviti kontrast v obliki in barvi. Barvni roboti poskušajo brez uspeha ustvariti dialog s spodnjo črno-belo podlago. Ta neuspeh lahko beremo kot parodijo na človekovo zaslepljenost s strojem.
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Pri video gre za združitev dveh tipov podob. Prvi sloj je analogen, arhivski in prikazuje različne interakcije robotov in ljudi. Zgornji sloj je nekakšen avtorjev odgovor, remake na arhivske posnetke. Avtorjev poseg v črno-belo sliko je zelo enostaven in poskuša vspostaviti kontrast v obliki in barvi. Barvni roboti poskušajo brez uspeha ustvariti dialog s spodnjo črno-belo podlago. Ta neuspeh lahko beremo kot parodijo na človekovo zaslepljenost s strojem.
A.B.B.A, Baraga, Ana, Anđelković, Bojan - TV dušilec TV Dumper
Produkcija: 2012
TV Dušilec je video instalacija v kateri se medsebojno soočajo različni mediji. Gledalec je postavljen v ambient, ki je kolaž različnih posegov v medijski prostor. Gledalec prisustvuje discipliniranju televizijskega medija, ki je na nek način discipliniral samega gledalca. Avtor prikrito intervenira v TV program in dekonstruira sliko s novim slojem kolažiranja na osnovni video površini. A tudi zvok je televizije prešušča primat radijskem zvoku. Dekonstrukcija televizijske discipline in provokacij...
Produkcija: 2012
TV Dušilec je video instalacija v kateri se medsebojno soočajo različni mediji. Gledalec je postavljen v ambient, ki je kolaž različnih posegov v medijski prostor. Gledalec prisustvuje discipliniranju televizijskega medija, ki je na nek način discipliniral samega gledalca. Avtor prikrito intervenira v TV program in dekonstruira sliko s novim slojem kolažiranja na osnovni video površini. A tudi zvok je televizije prešušča primat radijskem zvoku. Dekonstrukcija televizijske discipline in provokacij...