Sašo Sedlaček - Veliki izklop / The Big Switch Off (00:01:48)
Produkcija: Aksioma, 2011
Veliki izklop je del razstave Supetrash, v kateri umetnik med drugim problematizira tudi množično uničenje odrabljene tehnološke opreme in njeno deponiranje v državah tretjega sveta. V pričujočem video delu, ki ga zaznamuje specifična utopija, spremljamo odpiranje in zapiranje oken na fasadi večstanovanjske stavbe, skozi katera stanovalci odmetavajo katodne televizijske sprejemnike. Video komentira uvedbo digitalnega signala, ki je nadomestil analognega in povzročil, da so naprave, ki ne podpirajo...
DIVA digitalno
68 rezultatov med deli
Sašo Sedlaček - Qi Gai (00:16:16)
Produkcija:
Robot-Žicar v azijskem gospodarskem središču - mogoče gre za najboljšo adaptacijo Sedlačekova projekta. Namreč, v boljšem okolju si ga ne bi mogli zamisliti. V tehnološko napredni državi je bil projektu z značilno robotično socialno noto uspeh zagotovljen. V stresnem hitrem in individualističnem okolju se funkcija Robota-Žicarja kaže v svoji pravi luči - pritegne pozornost s svojo tehnološko nedolžnostjo in tako opravi svojo funkcijo zbiranja denarja.
Produkcija:
Robot-Žicar v azijskem gospodarskem središču - mogoče gre za najboljšo adaptacijo Sedlačekova projekta. Namreč, v boljšem okolju si ga ne bi mogli zamisliti. V tehnološko napredni državi je bil projektu z značilno robotično socialno noto uspeh zagotovljen. V stresnem hitrem in individualističnem okolju se funkcija Robota-Žicarja kaže v svoji pravi luči - pritegne pozornost s svojo tehnološko nedolžnostjo in tako opravi svojo funkcijo zbiranja denarja.
Ana Čigon - Drage dame, hvala (galerija Kapelica) (00:05:06)
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Aleksandra Saška Gruden - Avtoportret (00:01:54)
Produkcija: 2001
Video prikazuje avtorico s prozorno masko na obrazu, ki delno prekrije in popači njen obraz. Kamera, ki se počasi vrti in motnje, ki se pri tem pojavljajo, dodajajo posnetku groteskno in skrivnostno ozračje. Črno-beli posnetek občasno prekinejo motnje v barvnih lisah, ki dajejo slutnjo prehoda v drugo stvarnost. (Vir: A. S. Gruden)
Produkcija: 2001
Video prikazuje avtorico s prozorno masko na obrazu, ki delno prekrije in popači njen obraz. Kamera, ki se počasi vrti in motnje, ki se pri tem pojavljajo, dodajajo posnetku groteskno in skrivnostno ozračje. Črno-beli posnetek občasno prekinejo motnje v barvnih lisah, ki dajejo slutnjo prehoda v drugo stvarnost. (Vir: A. S. Gruden)
Neža Jurman - Morph (00:02:04)
Produkcija: Nez Pez, 2016
Video je nastal za potrebe pri razstavi 'Morfoze', ki je bila izvedena julija 2016. Poimenovanje instalacije na razstavi izhaja iz angleške različice grške besede morph (glasovna predstavitev morfema, najmanjšega dela besede kot nosilca pomena). Kot inspiracijo sem jemala obdelovanje posameznih elementov animacije kot zlogovanje do končnega produkta videa, ki pa nima vnaprej določenega rezultata. Tako nastane eklektičen ambient, ki bazira na grajenju in razslojevanju. Vsaka ilustracija je r...
Produkcija: Nez Pez, 2016
Video je nastal za potrebe pri razstavi 'Morfoze', ki je bila izvedena julija 2016. Poimenovanje instalacije na razstavi izhaja iz angleške različice grške besede morph (glasovna predstavitev morfema, najmanjšega dela besede kot nosilca pomena). Kot inspiracijo sem jemala obdelovanje posameznih elementov animacije kot zlogovanje do končnega produkta videa, ki pa nima vnaprej določenega rezultata. Tako nastane eklektičen ambient, ki bazira na grajenju in razslojevanju. Vsaka ilustracija je r...
Uršula Berlot - Inverzni prostor (04:24)
Produkcija: 2017
Video prepleta dva nivoja mikroskopskega opazovanja: prva linija posnetkov prikazuje transformacijo nežive (anorganske) materije iz enega agregatnega stanja v drugo oziroma proces kristalizacije, v katerem iz posameznih ionov v raztopini nastaja trdna materija, da sistem ostaja v ravnotežju. Posnetke tvorjenja različnih tipov kristalov prekinjajo statične slike geometrično urejenih koncentričnih ali mrežnih vzorcev, ki delujejo kot periodična motnja v vizualnem polju. Te podobe opozarjajo na tehnolo&s...
Produkcija: 2017
Video prepleta dva nivoja mikroskopskega opazovanja: prva linija posnetkov prikazuje transformacijo nežive (anorganske) materije iz enega agregatnega stanja v drugo oziroma proces kristalizacije, v katerem iz posameznih ionov v raztopini nastaja trdna materija, da sistem ostaja v ravnotežju. Posnetke tvorjenja različnih tipov kristalov prekinjajo statične slike geometrično urejenih koncentričnih ali mrežnih vzorcev, ki delujejo kot periodična motnja v vizualnem polju. Te podobe opozarjajo na tehnolo&s...
Tanja Vujinović - W-Diptih (00:03:00)
Produkcija: Ultramono, 2014
Pokrajina etra je neskončno igrišče signalov in statičnega šuma med radijskimi postajami, prenosov med različnimi onesnaževalci kot so elektronske igrače, razni pripomočki (gadgets) ali veliki telekomunikacijski sistemi. To je skrivnosten prostor, poln nevidnih povezav med napravami in osebami, prostor, ki je običajno skrit in neviden. Postavljena v ta prostor mutira področja tokov, osnutke vibracij in začasne prostorske trajektorije zavite v neskončnost. (Vir: Tanja Vujinović)
Produkcija: Ultramono, 2014
Pokrajina etra je neskončno igrišče signalov in statičnega šuma med radijskimi postajami, prenosov med različnimi onesnaževalci kot so elektronske igrače, razni pripomočki (gadgets) ali veliki telekomunikacijski sistemi. To je skrivnosten prostor, poln nevidnih povezav med napravami in osebami, prostor, ki je običajno skrit in neviden. Postavljena v ta prostor mutira področja tokov, osnutke vibracij in začasne prostorske trajektorije zavite v neskončnost. (Vir: Tanja Vujinović)
Tanja Vujinović - Čuječnost (00:10:14)
Produkcija: Ultramono, 2015
Čuječnost je posnetek dneva meditacije v sicer hrupnem in prenaseljenem okolju spletnega družbenega okolja “Second Life”. Kot narekuje princip čuječnosti (mindfulness), se tudi avatar poskuša zavedati svojega okolja, “vdihniti” atmosfero in preprosto biti v trenutku digitalne blaženosti. (Vir: Tanja Vujinović)
Produkcija: Ultramono, 2015
Čuječnost je posnetek dneva meditacije v sicer hrupnem in prenaseljenem okolju spletnega družbenega okolja “Second Life”. Kot narekuje princip čuječnosti (mindfulness), se tudi avatar poskuša zavedati svojega okolja, “vdihniti” atmosfero in preprosto biti v trenutku digitalne blaženosti. (Vir: Tanja Vujinović)
Tanja Vujinović - N_zvočni_objekti (00:18:33)
Produkcija: Ultramono, 2015-2017
N_zvočni_objekti je skupina, ki je sestavljena iz petih generativnih zvočno-vizualnih del. Sestavljajo jih nenehno mutirajoče trodimenzionalne človeške figure, ki jih parcialno transformira pet zvokov prevzetih iz znane knjižnice ti. nepojasnjenih zvokov. Poligoni tridimenzionalnih objektov so generirani, fragmentirani in repozicionirani v realnem času, sočasno pa naključni parametri nizkofrekvenčnih generatorjev hrupa vplivajo na teksture površin objektov. Notranje sledi teh abstraktnih digitaln...
Produkcija: Ultramono, 2015-2017
N_zvočni_objekti je skupina, ki je sestavljena iz petih generativnih zvočno-vizualnih del. Sestavljajo jih nenehno mutirajoče trodimenzionalne človeške figure, ki jih parcialno transformira pet zvokov prevzetih iz znane knjižnice ti. nepojasnjenih zvokov. Poligoni tridimenzionalnih objektov so generirani, fragmentirani in repozicionirani v realnem času, sočasno pa naključni parametri nizkofrekvenčnih generatorjev hrupa vplivajo na teksture površin objektov. Notranje sledi teh abstraktnih digitaln...
Tanja Vujinović - Univerzalni Objekti: Eksplozije (00:16:00)
Produkcija: Ultramono, 2015-2017
Univerzalni Objekti: Eksplozije je delo, ki je sestavljeno iz štirih scen eksplodirajočih objektov. Samo za trenutek smo kot opazovalci v poziciji, ko lahko vidimo delikatne objekte pred in po tem, ko eksplodirajo. Dogodke v tišini spremlja skupina avatarjev. Okolja iz serije Univerzalni objekti ustvarjajo ne-narativne situacije; vibrirajoča in živa okolja napolnjena z različnimi živahnimi objekti in elementi, ki spreminjajo situacije v organizem. 3D objekti so kot suspendirani automatoni, ki se ved...
Produkcija: Ultramono, 2015-2017
Univerzalni Objekti: Eksplozije je delo, ki je sestavljeno iz štirih scen eksplodirajočih objektov. Samo za trenutek smo kot opazovalci v poziciji, ko lahko vidimo delikatne objekte pred in po tem, ko eksplodirajo. Dogodke v tišini spremlja skupina avatarjev. Okolja iz serije Univerzalni objekti ustvarjajo ne-narativne situacije; vibrirajoča in živa okolja napolnjena z različnimi živahnimi objekti in elementi, ki spreminjajo situacije v organizem. 3D objekti so kot suspendirani automatoni, ki se ved...