Marko A. Kovačič - Dosje 83:03 - video rekonstrukcija / Dossier 83:03. Video Reconstruction (00:45:40)
Produkcija: Forum-Ljubljana / Zwiks, 2003
Marko A. Kovačič, ki ga slovenska in tudi mednarodna javnost pozna predvsem kot avtorja Plastosov, zbirke fiktivnih, edinih preživelih bitij iz 23. stoletja, ki so po vojnah, ekoloških in raznih drugih katastrofah mutirala, se predstavlja z rekonstrukcijami svojih video del iz obdobja od 1983 do 2003. Dosje 83-03 je zasnovan na odnosu prostor-podoba-čas. Gibljive podobe videa gledalca vodijo skozi čas in mu pri tem vzbujajo različne asociacije. Dogodki-podobe se pred gledalcem odvijajo kot sekv...
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Zemira Alajbegović - P.O.R. (00:00:29)
Podnaslov: Burn out #9
Produkcija: ZANK, 2003
Video je del serije enajstih noise track videov skupine BAST pod skupnim naslovom Burn Out. Kamera miruje, a ne popolnoma statična. Glasba narekuje ritem pospešenih detajlnih posnetkov rezanja pora in strganja korenja. Glasba in podoba ustvarjata komičen kontrast.
Podnaslov: Burn out #9
Produkcija: ZANK, 2003
Video je del serije enajstih noise track videov skupine BAST pod skupnim naslovom Burn Out. Kamera miruje, a ne popolnoma statična. Glasba narekuje ritem pospešenih detajlnih posnetkov rezanja pora in strganja korenja. Glasba in podoba ustvarjata komičen kontrast.
Gorazd Krnc - Fiksacijske točke mačke (00:01:51)
Produkcija: 2003
Video s pomočjo green screena aplicira prizore mačk med igro na arhivske posnetke razgaljenih deklet med igro v bazeni. Simbolna primerjava izpostavlja kritičen in humoren kontrast, ki postavlja na eno stran neobremenjen in nagonski svet živali na drugo pa izumetničeno in neiskreno delovanje človeka.
Produkcija: 2003
Video s pomočjo green screena aplicira prizore mačk med igro na arhivske posnetke razgaljenih deklet med igro v bazeni. Simbolna primerjava izpostavlja kritičen in humoren kontrast, ki postavlja na eno stran neobremenjen in nagonski svet živali na drugo pa izumetničeno in neiskreno delovanje človeka.
Barbara Borčić - Video Art from Conceptualism to Postmodernism
Produkcija: MIT Press, Massachussetts, USA, 2003
The text >Video Art from Conceptualism to Postmodernism< was published in the book Impossible Histories: Historical Avant- Gardes, Neo-Avant-Gardes, and Post-Avant-Gardes in Yugoslavia. 1918-1991, (eds. Dubravka Djurić, Miško Šuvaković), MIT Press, Massachussetts, 2003.
Produkcija: MIT Press, Massachussetts, USA, 2003
The text >Video Art from Conceptualism to Postmodernism< was published in the book Impossible Histories: Historical Avant- Gardes, Neo-Avant-Gardes, and Post-Avant-Gardes in Yugoslavia. 1918-1991, (eds. Dubravka Djurić, Miško Šuvaković), MIT Press, Massachussetts, 2003.
Martina Bastarda - TV dražba / TV Auction (0:59:44)
Podnaslov: Umetniška dražba, v živo na TV Pika, Ljubljana / Auction of Art Works, live on TV Pika, Ljubljana
Produkcija: TV Pika, 2003
Performans, v katerem je umetnica kot svoj medij izkoristila televizijski eter, je 8. aprila 2003 v živo potekal na TV Pika. Avtorica odigra vlogo voditeljice oziroma dražiteljice, ki ponuja avtoportrete z motivi, ki se najlaže prodajajo: zadnjica, prsi in obraz. Z svojim delom se ukvarja z vprašanjem, kako ostati umetnica in se s tem poklicem preživljati.
Podnaslov: Umetniška dražba, v živo na TV Pika, Ljubljana / Auction of Art Works, live on TV Pika, Ljubljana
Produkcija: TV Pika, 2003
Performans, v katerem je umetnica kot svoj medij izkoristila televizijski eter, je 8. aprila 2003 v živo potekal na TV Pika. Avtorica odigra vlogo voditeljice oziroma dražiteljice, ki ponuja avtoportrete z motivi, ki se najlaže prodajajo: zadnjica, prsi in obraz. Z svojim delom se ukvarja z vprašanjem, kako ostati umetnica in se s tem poklicem preživljati.
Vladimir Ristić - My Way (0:02:30)
Podnaslov: Hommage to Eadweard Muybridge
Produkcija: Veber Veber Production, 2003
Delo je glasbeni video zasedbe Kodagain za skladbo My Way. Kodagain z vizualnim posredovanjem člana zasedbe Vladimirja Ristića ustvarja konsistentno video produkcijo, ki je integralni del celostnega izraza te skupine. My Way je računalniška animacija v nenehnem gibanju. Figure kamel in atletov se ritmično gibljejo po taktu spremljajoče glasbe ter poudarjajo njen enakomerni ritem. Celotna minimalistična zgodba videa se odvija pred enoličnim stiliziranim ozadjem, ki spominja na pusto stepo. Video s sv...
Podnaslov: Hommage to Eadweard Muybridge
Produkcija: Veber Veber Production, 2003
Delo je glasbeni video zasedbe Kodagain za skladbo My Way. Kodagain z vizualnim posredovanjem člana zasedbe Vladimirja Ristića ustvarja konsistentno video produkcijo, ki je integralni del celostnega izraza te skupine. My Way je računalniška animacija v nenehnem gibanju. Figure kamel in atletov se ritmično gibljejo po taktu spremljajoče glasbe ter poudarjajo njen enakomerni ritem. Celotna minimalistična zgodba videa se odvija pred enoličnim stiliziranim ozadjem, ki spominja na pusto stepo. Video s sv...
Sašo Sedlaček - Just Do It! (0:06:20)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Video dokumentira akcijo, ki jo je avtor leta 2003 izvedel v enem od ljubljanskih nakupovalnih središč. Akcija problematizira direkten marketing, ki ga trgovci izvajajo preko propagandnega gradiva. Obiskovalci so tako zbrane propagandne letake reciklirali v opeke in iz njih zgradili zid s katerim so simbolično in dejansko zaprli vhod v nakupovalni center.
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Video dokumentira akcijo, ki jo je avtor leta 2003 izvedel v enem od ljubljanskih nakupovalnih središč. Akcija problematizira direkten marketing, ki ga trgovci izvajajo preko propagandnega gradiva. Obiskovalci so tako zbrane propagandne letake reciklirali v opeke in iz njih zgradili zid s katerim so simbolično in dejansko zaprli vhod v nakupovalni center.
Sašo Vrabič - Test (0:18:55)
Produkcija: Balkon Production, 2003
V video delu avtor skozi različne podobe in zapisane izjave razmišlja o pojmu eskapizma v sodobnem času. Prepletajo se posnetki narave in vsakdana sodobnega človeka. Avtor se raziskave loti tudi s konceptualnimi intervjuji s prijatelji in znanci, ki odgovarjajo na bazična vprašanja. V tekstu so citirani Andrew Evans, Wacowski Brothers, Friedrich Pawelzak in dr.Cherie Charter-Scott.
Produkcija: Balkon Production, 2003
V video delu avtor skozi različne podobe in zapisane izjave razmišlja o pojmu eskapizma v sodobnem času. Prepletajo se posnetki narave in vsakdana sodobnega človeka. Avtor se raziskave loti tudi s konceptualnimi intervjuji s prijatelji in znanci, ki odgovarjajo na bazična vprašanja. V tekstu so citirani Andrew Evans, Wacowski Brothers, Friedrich Pawelzak in dr.Cherie Charter-Scott.
Sašo Vrabič - Trinity (0:00:51)
Produkcija: Balkon Production, 2003
Video je nastal ob praznovanju stoletnice požara na Meškovi ulici v Slovenj Gradcu. Trije kratki deli, ki sestavljajo celoten video, so izvzeti iz starih posnetkov ujetih s Super 8 kamero. Sekvence se odštevajo in s tem sledijo minimalističnemu in tihemu ritmu glasbene spremljave. Projekcija videa je bila nameščena v Cerkev svetega duha v Slovenj Gradcu.
Produkcija: Balkon Production, 2003
Video je nastal ob praznovanju stoletnice požara na Meškovi ulici v Slovenj Gradcu. Trije kratki deli, ki sestavljajo celoten video, so izvzeti iz starih posnetkov ujetih s Super 8 kamero. Sekvence se odštevajo in s tem sledijo minimalističnemu in tihemu ritmu glasbene spremljave. Projekcija videa je bila nameščena v Cerkev svetega duha v Slovenj Gradcu.
Vesna Bukovec - Important News (0:00:54)
Produkcija: Vesna Bukovec, 2003
Video delo beleži trenutke po uvodni špici televizijskega dnevnika na eni od slovenskih komercialnih televizij, ko napovedovalca zgolj molčita in se spogledujeta. Njuna gestikulacija, pogledi v sovoditelja ali proti kameri so z montažo posebej izpostavljeni in gledalca opozarjajo na trenutke, ki jih sicer v rednem televizijskem dnevniku spregleda. Tišina in slika voditeljev tako dobita posebno pomensko vrednost, ki je lahko hkrati kritična, ironična in humorna in kot taka kontrira značaj...
Produkcija: Vesna Bukovec, 2003
Video delo beleži trenutke po uvodni špici televizijskega dnevnika na eni od slovenskih komercialnih televizij, ko napovedovalca zgolj molčita in se spogledujeta. Njuna gestikulacija, pogledi v sovoditelja ali proti kameri so z montažo posebej izpostavljeni in gledalca opozarjajo na trenutke, ki jih sicer v rednem televizijskem dnevniku spregleda. Tišina in slika voditeljev tako dobita posebno pomensko vrednost, ki je lahko hkrati kritična, ironična in humorna in kot taka kontrira značaj...