Duba Sambolec - Code II (01:32)
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video v statičnem srednjem planu ujame avtorico, ki s pomirjenim avtoritativnim glasom ponavlja stavek "Repeat after me". Absurd, ki izhaja iz ponavljajoče zahteve po ponavljanju, izpostavlja dejstvo kako pogosta in ponavljajoča je ta zahteva v vsakdanjem življenju posameznika.
NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000), v katerih se avtorica ukvarja z izkušnjo manipulacije, ki jo vr&scaro...
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Duba Sambolec - Code III (03:49)
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video delo je sestavljeno iz dolgega statičnega bližnjega posnetka avtorice, ki s pomirjenim in avtoritativnim glasom ponavlja popolnoma vsakdanjo, pogosto in posledično razvrednoteno prošnjo. Statičen in neizostren kader poudarja medlost in suhoparnost izrečenega stavka. NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000), v katerih se avtorica ukvarja z izkušnjo manipulacije, ki jo vr&sca...
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video delo je sestavljeno iz dolgega statičnega bližnjega posnetka avtorice, ki s pomirjenim in avtoritativnim glasom ponavlja popolnoma vsakdanjo, pogosto in posledično razvrednoteno prošnjo. Statičen in neizostren kader poudarja medlost in suhoparnost izrečenega stavka. NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000), v katerih se avtorica ukvarja z izkušnjo manipulacije, ki jo vr&sca...
Duba Sambolec - Code IV (18:31)
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video temelji na klišejskih avtomatiziranih vsakdanjih frazah, ki si jih v nesmiselnem dialogu izmenjujeta performerki. Neizostren bližnji kader ostaja nespremenjen in še dodatno poudarja nejasnost in duhamornost pogovora. NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000), v katerih se avtorica ukvarja z izkušnjo manipulacije, ki jo vršijo organi moči in nadzora. Performansi ob...
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Video temelji na klišejskih avtomatiziranih vsakdanjih frazah, ki si jih v nesmiselnem dialogu izmenjujeta performerki. Neizostren bližnji kader ostaja nespremenjen in še dodatno poudarja nejasnost in duhamornost pogovora. NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000), v katerih se avtorica ukvarja z izkušnjo manipulacije, ki jo vršijo organi moči in nadzora. Performansi ob...
Duba Sambolec - Conversion (24:53)
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Prizorišče performansa je prazen prostor, v katerem se avtorica s prevezo čez oči giblje s puško v rokah. Ponavlja stavek "I don't exist" in občasno ustreli s puško. Prostor se na polovici videa zatemni. Preko video se dvakrat izpiše napis "I always forget!". NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000), v katerih se avtorica ukvarja z izkušnjo manipulacije,...
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 2000
Prizorišče performansa je prazen prostor, v katerem se avtorica s prevezo čez oči giblje s puško v rokah. Ponavlja stavek "I don't exist" in občasno ustreli s puško. Prostor se na polovici videa zatemni. Preko video se dvakrat izpiše napis "I always forget!". NoHomeVideos© je 14 video performansov, prvič predstavljenih na Mednarodnem festivalu sodobnih umetnosti – Mesto žensk v Ljubljani (2000), v katerih se avtorica ukvarja z izkušnjo manipulacije,...
Marko A. Kovačič - Živel 1. maj - Praznik dela / May Day Forever (00:01:20)
Produkcija: 2000
Kratek enominutni video, ki prikazuje izseke iz časopisnih člankov o praznovanju 1. maja. Sledijo izseki ter bližnji posnetki določenih motivov in komunističnih simbolov.
Produkcija: 2000
Kratek enominutni video, ki prikazuje izseke iz časopisnih člankov o praznovanju 1. maja. Sledijo izseki ter bližnji posnetki določenih motivov in komunističnih simbolov.
Sašo Podgoršek - Mobitel WAP (00:00:33)
Produkcija: Agencija 41 / Nord Cross, 2000
Oglas prikazuje projekt Makrolab avtorja Marka Peljhana. Makrolab je visoko tehnološka postaja, ki povezuje znanost in umetnost. Služi kot prenosnih telekomunikacijskih valov in se odziva na frekvenčne spremembe v okolju.
Produkcija: Agencija 41 / Nord Cross, 2000
Oglas prikazuje projekt Makrolab avtorja Marka Peljhana. Makrolab je visoko tehnološka postaja, ki povezuje znanost in umetnost. Služi kot prenosnih telekomunikacijskih valov in se odziva na frekvenčne spremembe v okolju.
Gorazd Krnc - No Title Yet (00:08:30)
Podnaslov: (dream light - girl)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video z elektronsko glasbeno spremljavo in močno prisotnimi montažnimi efekti raziskuje brezobraznost in brezosebnost množice. Zamegljene antropomorfne podobe so prekrite s kopico filtrov, ki napravljajo figure sanjske in skoraj popolnoma nerazpoznavne.
Podnaslov: (dream light - girl)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video z elektronsko glasbeno spremljavo in močno prisotnimi montažnimi efekti raziskuje brezobraznost in brezosebnost množice. Zamegljene antropomorfne podobe so prekrite s kopico filtrov, ki napravljajo figure sanjske in skoraj popolnoma nerazpoznavne.
Gorazd Krnc - Five AM. Light (00:04:32)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video delo je del serije videov, ki skupaj ustvarjajo nihajoč energijski ritem. Elektronska glasbena podlaga spremlja zamegljene podobe prekrite z montažnimi filtri, ki povzročajo vtis sanjskosti in zamaknjenosti. Antropomorfne figure se v ritmu glasbe prelivajo ena v drugo.
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video delo je del serije videov, ki skupaj ustvarjajo nihajoč energijski ritem. Elektronska glasbena podlaga spremlja zamegljene podobe prekrite z montažnimi filtri, ki povzročajo vtis sanjskosti in zamaknjenosti. Antropomorfne figure se v ritmu glasbe prelivajo ena v drugo.
Gorazd Krnc - 14° 31' E 46° 02' N (00:09:42)
Produkcija: 2000
Posnetki panoram, javnih interierjev, arhitekturnih objektov, narave in kulturnih znamenitosti spremlja elektronska glasbena podlaga. Prizori so prekriti z različnim filtri in ustvarjajo raznolik repertoar občutenj in vtisov. Video zaznamuje razrezana montaža nekonsistentnih kadrov in zavoljo naštetih prvin ta deluje hektično in domala tesnobno.
Produkcija: 2000
Posnetki panoram, javnih interierjev, arhitekturnih objektov, narave in kulturnih znamenitosti spremlja elektronska glasbena podlaga. Prizori so prekriti z različnim filtri in ustvarjajo raznolik repertoar občutenj in vtisov. Video zaznamuje razrezana montaža nekonsistentnih kadrov in zavoljo naštetih prvin ta deluje hektično in domala tesnobno.
Miha Vipotnik - France Prešeren: Gazele (24:40)
Produkcija: RTV Slovenija, 2000
Serija sedmih video del s posnetki narave in ljudi s pozicije nevpletenega opazovalca in iz premičnega očišča. Gibljiva poetika narave je zvočno obdana s sedmimi orkestralnimi pesnitvami Lucije Marije Škerjanca in z deklamacijo sedmih Gazel pesnika Franceta Prešerna. Gazela 1: Pesem moja je posoda tvojega imena (interpretacija: Aleš Valič) Gazela 2: Oči sem večkrat vprašal (interpretacija: Stane Sever) Gazela 3: Žalostna komu neznana je resnica (interpretacija: Bo...
Produkcija: RTV Slovenija, 2000
Serija sedmih video del s posnetki narave in ljudi s pozicije nevpletenega opazovalca in iz premičnega očišča. Gibljiva poetika narave je zvočno obdana s sedmimi orkestralnimi pesnitvami Lucije Marije Škerjanca in z deklamacijo sedmih Gazel pesnika Franceta Prešerna. Gazela 1: Pesem moja je posoda tvojega imena (interpretacija: Aleš Valič) Gazela 2: Oči sem večkrat vprašal (interpretacija: Stane Sever) Gazela 3: Žalostna komu neznana je resnica (interpretacija: Bo...