Evelin Stermitz - The Art of Aging (00:03:29)
Produkcija: E.S., 2011
Črno-beli video prikazuje avtoričin portret pred belim ozadjem. S pomočjo karikiranega make-upa, ki po obrazu in vratu zarisuje vedno več starostnih črt, avtorica kritizira diktat kozmetične industrije o ohranjanju mladostnega videza. V spodnjem delu kadra se nizajo imena pomlajevalnih krem in sorodnih izdelkov s povednimi imeni. Video spremlja upočasnjen in popačen glas, ki bere besedilo na ekranu.
DIVA Video performans
193 rezultatov med deli
Nataša Prosenc Stearns - Blato (odlomki) (00:09:59 (00:01:59))
Produkcija: 2009
Blato je zgodba o izvoru življenja, v kateri ženska izoblikuje samo sebe iz naravnega materiala – iz tekocega blata, ki je nasičen s čutnostjo, prožnostjo in kreativnim potencialom. Zgodba je tudi pripoved o razmerju med prosto spreminjajoco se naravo in določenostjo s kulturo ter soobstoju obeh elementov v eni osebi. Motiv igranega video dela je avtorski prikaz mita o kreaciji ženske, ki vstane iz živega blata in stopi na pot transformacije oziroma civiliziranja. Video spremljajo terenski posn...
Produkcija: 2009
Blato je zgodba o izvoru življenja, v kateri ženska izoblikuje samo sebe iz naravnega materiala – iz tekocega blata, ki je nasičen s čutnostjo, prožnostjo in kreativnim potencialom. Zgodba je tudi pripoved o razmerju med prosto spreminjajoco se naravo in določenostjo s kulturo ter soobstoju obeh elementov v eni osebi. Motiv igranega video dela je avtorski prikaz mita o kreaciji ženske, ki vstane iz živega blata in stopi na pot transformacije oziroma civiliziranja. Video spremljajo terenski posn...
Andreja Džakušič - Razvijanje sočutja (00:17:45)
Podnaslov: Vezenje in sežig
Produkcija: 2007
Foto in video dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost in strah, s sežigom simbolično razpusti, v drugem, ko pomiva tla z razkuži...
Podnaslov: Vezenje in sežig
Produkcija: 2007
Foto in video dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost in strah, s sežigom simbolično razpusti, v drugem, ko pomiva tla z razkuži...
Katjuša Kovačič - Njavke: Navzkrižni pogledi (00:14:53)
Produkcija: 2015
Njavka je v slovanski mitologiji gozdno bitje ženskega spola. Predstavlja dušo deklice, ki je umrla nenaravne smrti. Njavke navadno živijo v skupinah globoko v gozdu ali v jamah, visoko v gorah. Dve njavki (performerki v animaličnem kostumu, ki posnema živalsko kožo, in v gibanju, ki je mešanica živalskega in človeškega) spremljamo v njunem naravnem, domačem okolju. Sledimo njunemu raziskovanju gozda: dotikamo se mahu na skalah, splazimo se v votlo drevesno deblo, ki je njun dom, oglašamo se...
Produkcija: 2015
Njavka je v slovanski mitologiji gozdno bitje ženskega spola. Predstavlja dušo deklice, ki je umrla nenaravne smrti. Njavke navadno živijo v skupinah globoko v gozdu ali v jamah, visoko v gorah. Dve njavki (performerki v animaličnem kostumu, ki posnema živalsko kožo, in v gibanju, ki je mešanica živalskega in človeškega) spremljamo v njunem naravnem, domačem okolju. Sledimo njunemu raziskovanju gozda: dotikamo se mahu na skalah, splazimo se v votlo drevesno deblo, ki je njun dom, oglašamo se...
Ana Čigon - Perspektiva (00:05:07)
Podnaslov: Video instalacija
Produkcija: Ana Čigon, Galerija Alkatraz, 2010
Delo je enokanalni video, ki združuje dokumentacijo večkanalne videoinstalacije v galeriji Alkatraz z originalnimi posnetki. Performans za video je bil predhodno posnet v prostorih galerije in nato predstavljen na treh dvo-kanalnih projekcijah v zanki. V videu se izmenjujejo posnetki prostorske postavitve z originali, ki so sestavljeni tako, da je znotraj enega kadra več posnetkov, ki simulirajo prostorsko postavitev. Video spominja na delo One more kick iz leta 2009, vendar ni njegovo nadaljevanje, am...
Podnaslov: Video instalacija
Produkcija: Ana Čigon, Galerija Alkatraz, 2010
Delo je enokanalni video, ki združuje dokumentacijo večkanalne videoinstalacije v galeriji Alkatraz z originalnimi posnetki. Performans za video je bil predhodno posnet v prostorih galerije in nato predstavljen na treh dvo-kanalnih projekcijah v zanki. V videu se izmenjujejo posnetki prostorske postavitve z originali, ki so sestavljeni tako, da je znotraj enega kadra več posnetkov, ki simulirajo prostorsko postavitev. Video spominja na delo One more kick iz leta 2009, vendar ni njegovo nadaljevanje, am...
Katjuša Kovačič - Dinamično ravnotežje (00:54:30)
Produkcija: 2015
Gibalki v predstavi Dinamično ravnotežje raziskujeta soodvisnost mase in energije. Lovita ravnotežje. Preudarno uporabljata raznolika izrazna sredstva, ki jih črpata iz veščin sodobnega plesa, akrobatike, capoeire, kitajskega in sodobnega plesa, fizičnega in uličnega gledališča. Vira zvoka sta tudi dva. Izumitelj Hrupofona na prizorišče vnese znanstveno mehanski moment. Skulptura, ki proizvaja nosilni zvok predstave, je hibridni objekt iz recikliranih materjalov. Zvočno atmosfero bilansira glas...
Produkcija: 2015
Gibalki v predstavi Dinamično ravnotežje raziskujeta soodvisnost mase in energije. Lovita ravnotežje. Preudarno uporabljata raznolika izrazna sredstva, ki jih črpata iz veščin sodobnega plesa, akrobatike, capoeire, kitajskega in sodobnega plesa, fizičnega in uličnega gledališča. Vira zvoka sta tudi dva. Izumitelj Hrupofona na prizorišče vnese znanstveno mehanski moment. Skulptura, ki proizvaja nosilni zvok predstave, je hibridni objekt iz recikliranih materjalov. Zvočno atmosfero bilansira glas...
Marko A. Kovačič - Hrupofon (03:20)
Podnaslov: Zvočno-hibridni objekt
Produkcija: 2015
Umetnik je izdelal skulpturo - glasbeni stroj, imenovan hrupofon, ki ga v okviru dogodkov ročno manipulira in digitalno generiranim zvokom dodaja realne mehanske zvoke raznolikih delov naprave. Dogodke z naslovom Hrupofon je Marko Kovačič izvedel večkrat v različnih prostorih, kot zvočno instalacijo, performans ali koncert."To je prava muzika, prava pravcata kompozicija", meni občinstvo.
Podnaslov: Zvočno-hibridni objekt
Produkcija: 2015
Umetnik je izdelal skulpturo - glasbeni stroj, imenovan hrupofon, ki ga v okviru dogodkov ročno manipulira in digitalno generiranim zvokom dodaja realne mehanske zvoke raznolikih delov naprave. Dogodke z naslovom Hrupofon je Marko Kovačič izvedel večkrat v različnih prostorih, kot zvočno instalacijo, performans ali koncert."To je prava muzika, prava pravcata kompozicija", meni občinstvo.
Luka Prinčič - Oziranja: Maya Deren (00:12:02)
Produkcija: 2007
Video delo je produkt filmskega performansa v živo, ki za temelj svoje raziskave vzame filmski opus avantgardne umetnice Maye Deren. Z vizualno in zvočno manipulacijo in montažo materiala v realnem času avtor vzpostavlja dialog med sodobnostjo in preteklostjo ter na ta način išče svoj lasten odnos z zgodovino. Maya Deren (1917-1961) je bila ameriška avantgardna filmska umetnica, montažerka, performerka, filmska teoretičarka, plesalka, pesnica in fotografinja, rojena v Kievu.
Produkcija: 2007
Video delo je produkt filmskega performansa v živo, ki za temelj svoje raziskave vzame filmski opus avantgardne umetnice Maye Deren. Z vizualno in zvočno manipulacijo in montažo materiala v realnem času avtor vzpostavlja dialog med sodobnostjo in preteklostjo ter na ta način išče svoj lasten odnos z zgodovino. Maya Deren (1917-1961) je bila ameriška avantgardna filmska umetnica, montažerka, performerka, filmska teoretičarka, plesalka, pesnica in fotografinja, rojena v Kievu.
Luka Prinčič - My Body Hurts Over (00:03:57)
Podnaslov: Transmittance #1.5
Produkcija: Emanat, 2011
My Body Hurts Over je glasbeni video spot za eno od pesmi, nastalih kot produkt improviziranega avdiovizualnega telematskega performansa Transmittance #1.5. Vizualna komponenta videa je sestavljena iz materiala, posnetega na telekimatičnem performansu Transmittanse #1, izvedenem v KC Karlo Rojc v sklopu Polis Jadran Evropa Festivala v hrvaškem Pulju. Projekt raziskuje znotraj konceptov gledalčeve izkušnje in spektakla ter s tem poskuša presegati fizični prostor prikazovanja novomedijskih in performa...
Podnaslov: Transmittance #1.5
Produkcija: Emanat, 2011
My Body Hurts Over je glasbeni video spot za eno od pesmi, nastalih kot produkt improviziranega avdiovizualnega telematskega performansa Transmittance #1.5. Vizualna komponenta videa je sestavljena iz materiala, posnetega na telekimatičnem performansu Transmittanse #1, izvedenem v KC Karlo Rojc v sklopu Polis Jadran Evropa Festivala v hrvaškem Pulju. Projekt raziskuje znotraj konceptov gledalčeve izkušnje in spektakla ter s tem poskuša presegati fizični prostor prikazovanja novomedijskih in performa...
Lenka Djorojević, Matej Stupica - Prosti pad (00:21:30)
Produkcija: Zavod P.A.R.A.S.I.T.E., 2016
Video performans je bil prvič predstavljen kot del prostorske instalacije Prosti pad leta 2016 v Galeriji P74 v Ljubljani. Samostojna razstava je bila del Nagrade skupine OHO, ki sta jo avtorja prejela leta 2015. Prostorska instalacija z videom je bila zasnovana kot prazen pisarniški prostor z okensko nišo za video. Celotni prostor je bil zasukan za 90 stopinj. Video izmenično prikazuje moškega in žensko (Primož Bezjak in Katarina Stegnar), oblečana sta v enostavno sivo uniformo, v...
Produkcija: Zavod P.A.R.A.S.I.T.E., 2016
Video performans je bil prvič predstavljen kot del prostorske instalacije Prosti pad leta 2016 v Galeriji P74 v Ljubljani. Samostojna razstava je bila del Nagrade skupine OHO, ki sta jo avtorja prejela leta 2015. Prostorska instalacija z videom je bila zasnovana kot prazen pisarniški prostor z okensko nišo za video. Celotni prostor je bil zasukan za 90 stopinj. Video izmenično prikazuje moškega in žensko (Primož Bezjak in Katarina Stegnar), oblečana sta v enostavno sivo uniformo, v...