Jatun Risba - P-ostajati drevo Jeseni (trailer) (10:27 (trailer 03:14))
Podnaslov: P-ostajati drevo
Produkcija: Jatun Risba, 2020/21
Be-coming Tree je sklop štirih video del, ki dokumentirajo sezonske performanse umetnice Jatun Risba v gozdu Panovec v Novi Gorici v letu 2020/21. Umetniško delo vzpostavlja dialog med svetovnim spletom in svetovno micelijsko mrežo. Risba se spoji z gozdovi, da o-budi neprecenljivo lepoto, živost in velikodušnost divjih pokrajin, navznoter in navzven.
Osebni Be-coming Tree projekt se je začel 30. aprila 2020 kot performans v trajanju, ki se je prenašal v živo prek spleta. En...
DIVA Video performans
192 rezultatov med deli
Jatun Risba - P-ostajati drevo Pozimi (trailer) (12:22 (trailer 3:30))
Podnaslov: P-ostajati drevo
Produkcija: Jatun Risba, 2020/21
Be-coming Tree je sklop štirih video del, ki dokumentirajo sezonske performanse umetnice Jatun Risba v gozdu Panovec v Novi Gorici v letu 2020/21. Umetniško delo vzpostavlja dialog med svetovnim spletom in svetovno micelijsko mrežo. Risba se spoji z gozdovi, da o-budi neprecenljivo lepoto, živost in velikodušnost divjih pokrajin, navznoter in navzven. Osebni Be-coming Tree projekt se je začel 30. aprila 2020 kot performans v trajanju, ki se je prenašal v živo prek spleta. En...
Podnaslov: P-ostajati drevo
Produkcija: Jatun Risba, 2020/21
Be-coming Tree je sklop štirih video del, ki dokumentirajo sezonske performanse umetnice Jatun Risba v gozdu Panovec v Novi Gorici v letu 2020/21. Umetniško delo vzpostavlja dialog med svetovnim spletom in svetovno micelijsko mrežo. Risba se spoji z gozdovi, da o-budi neprecenljivo lepoto, živost in velikodušnost divjih pokrajin, navznoter in navzven. Osebni Be-coming Tree projekt se je začel 30. aprila 2020 kot performans v trajanju, ki se je prenašal v živo prek spleta. En...
Jatun Risba - Pridobivanje zlata (11:07)
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2019
Getting Gold je sodobna vanitas: vizualna alegorija, ki preizprašuje vpliv sistemov vrednotenja na ideje o avtorstvu ter na umetniške prakse. Video performans med Jatun Risbo, Francom G. Livero in Danielom Semeraro je meditacija o minljivosti obstoja v vseh oblikah. Telesa pridobivajo leta, človeška vedenja pridobivajo patino, prostoživeče vrste izumirajo in tehnologije postajajo zastarele. Kaj je vredno početi sredi nestalnosti življenja? (Vir: avtorica)
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2019
Getting Gold je sodobna vanitas: vizualna alegorija, ki preizprašuje vpliv sistemov vrednotenja na ideje o avtorstvu ter na umetniške prakse. Video performans med Jatun Risbo, Francom G. Livero in Danielom Semeraro je meditacija o minljivosti obstoja v vseh oblikah. Telesa pridobivajo leta, človeška vedenja pridobivajo patino, prostoživeče vrste izumirajo in tehnologije postajajo zastarele. Kaj je vredno početi sredi nestalnosti življenja? (Vir: avtorica)
Jatun Risba - Od-pustiti (trailer) (08:22 (trailer 02:45))
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2020
Leto hrepenenj ...po novem začetku ...po spremembi smeri ...hrepenenja ...o prenehanju želja ...SPUSTI Drop-off je delo, ki najde lepoto in življenjsko energijo v najtemnejših krajih. (Vir: avtorica)
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2020
Leto hrepenenj ...po novem začetku ...po spremembi smeri ...hrepenenja ...o prenehanju želja ...SPUSTI Drop-off je delo, ki najde lepoto in življenjsko energijo v najtemnejših krajih. (Vir: avtorica)
Jatun Risba - V naročju mojega cukrčka (trailer) (06:53 (trailer 02:28))
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2020
Mirni ples v udobju nekonceptualnostipolaga zaupanje v dlani mojega cukrčka.Turške slaščice, med, pohlep ...Ti, ljubljeni pajek, požirašvozle sladkorja v prenajedanju.Neobrzdan jezik zganja disput.Lahko okusiš grenkobo strojav rokavicah? V naročju mojega cukrčka išče gibalko/gibalca pred gibom stroja in človeka. (Vir: avtorica)
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2020
Mirni ples v udobju nekonceptualnostipolaga zaupanje v dlani mojega cukrčka.Turške slaščice, med, pohlep ...Ti, ljubljeni pajek, požirašvozle sladkorja v prenajedanju.Neobrzdan jezik zganja disput.Lahko okusiš grenkobo strojav rokavicah? V naročju mojega cukrčka išče gibalko/gibalca pred gibom stroja in človeka. (Vir: avtorica)
Jatun Risba - Ovijanje (06:16)
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2019
Telo ovito v plastiko ... za izboljšanje vlažnosti in ohranjanje svežine. Plastična folija je perforirana z medicinskim orodjem. Telo se je spremenilo v novoletno drevo, okrašeno s kirurškimi instrumenti. Kaj ta kos telesa praznuje? Kaj je bilo zavito (ovito) v tajnost skozi proces medikalizacije družbe? Ovijanje nastavlja ogledalo medicinskemu embaliranju življenja. (Vir: avtorica)
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2019
Telo ovito v plastiko ... za izboljšanje vlažnosti in ohranjanje svežine. Plastična folija je perforirana z medicinskim orodjem. Telo se je spremenilo v novoletno drevo, okrašeno s kirurškimi instrumenti. Kaj ta kos telesa praznuje? Kaj je bilo zavito (ovito) v tajnost skozi proces medikalizacije družbe? Ovijanje nastavlja ogledalo medicinskemu embaliranju življenja. (Vir: avtorica)
Nataša Berk - Törpe (01:30)
Produkcija: N.B., 2006
Kratki video je performans za kamero. Vidimo bližnji posnetek obraza, ki nepremično zre v kamero. Vrtanju s prstom po nosu sledi nepričakovana gesta. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: N.B., 2006
Kratki video je performans za kamero. Vidimo bližnji posnetek obraza, ki nepremično zre v kamero. Vrtanju s prstom po nosu sledi nepričakovana gesta. (Vir: Postaja DIVA)
Nataša Berk - Eine Revolution Ohne Tanzen Ist Eine Revolution Die Sich Nicht Lohnt (03:36)
Produkcija: N.B., 2011/12
Video sestavljata dve ediciji (2011/12 in 2017). Vsaka je bila posneta na drugi lokaciji, verjetno v takratnem stanovanju umetnice. Delo je plesni performans za kamero. Umetnica pleše na glasbo, ki v videu ni zabeležena. Ravno odsotnost glasbe je bistvo dela, saj umetnica gledalke in gledalce povabi, da si same_i izberejo glasbo, ki jo bodo poslušale_i ob gledanju njenega plesa. Naslov dela je povzet po znanem citatu, pripsanemu ameriški anarhistki Emmi Goldman (If I can't dance I don'...
Produkcija: N.B., 2011/12
Video sestavljata dve ediciji (2011/12 in 2017). Vsaka je bila posneta na drugi lokaciji, verjetno v takratnem stanovanju umetnice. Delo je plesni performans za kamero. Umetnica pleše na glasbo, ki v videu ni zabeležena. Ravno odsotnost glasbe je bistvo dela, saj umetnica gledalke in gledalce povabi, da si same_i izberejo glasbo, ki jo bodo poslušale_i ob gledanju njenega plesa. Naslov dela je povzet po znanem citatu, pripsanemu ameriški anarhistki Emmi Goldman (If I can't dance I don'...
Nataša Berk - Eine Revolution Ohne Tanzen Ist Eine Revolution Die Sich Nicht Lohnt (03:38)
Produkcija: N.B., 2017
Video sestavljata dve ediciji (2011/12 in 2017). Vsaka je bila posneta na drugi lokaciji, verjetno v takratnem stanovanju umetnice. Delo je plesni performans za kamero. Umetnica pleše na glasbo, ki v videu ni zabeležena. Ravno odsotnost glasbe je bistvo dela, saj umetnica gledalke in gledalce povabi, da si same_i izberejo glasbo, ki jo bodo poslušale_i ob gledanju njenega plesa. Naslov dela je povzet po znanem citatu, pripsanemu ameriški anarhistki Emmi Goldman (If I can't dance I don'...
Produkcija: N.B., 2017
Video sestavljata dve ediciji (2011/12 in 2017). Vsaka je bila posneta na drugi lokaciji, verjetno v takratnem stanovanju umetnice. Delo je plesni performans za kamero. Umetnica pleše na glasbo, ki v videu ni zabeležena. Ravno odsotnost glasbe je bistvo dela, saj umetnica gledalke in gledalce povabi, da si same_i izberejo glasbo, ki jo bodo poslušale_i ob gledanju njenega plesa. Naslov dela je povzet po znanem citatu, pripsanemu ameriški anarhistki Emmi Goldman (If I can't dance I don'...
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Zemljo krast (07:15)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Performans Zemljo krast dr. Xenia uprizori na zemljišču nekdanjega Rakuševega mlina v Celju, šolskega primera kapitalskih apetitov po parcelah na dobri lokaciji, ki izrinejo zamisli o neprofitnih prostorih za kulturo, namenjenih skupnosti in javnemu dobremu. Igra za teritorij se začne in konča z zaklinjanjem zamaskiranih nastopajočih, oblečenih v črna poslovna oblačila: "Kradem jaz, kradeš ti, krademo mi vsi." (Vir: odlomek iz kuratorskega besedila Vesne Bukovec, Ane Gr...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Performans Zemljo krast dr. Xenia uprizori na zemljišču nekdanjega Rakuševega mlina v Celju, šolskega primera kapitalskih apetitov po parcelah na dobri lokaciji, ki izrinejo zamisli o neprofitnih prostorih za kulturo, namenjenih skupnosti in javnemu dobremu. Igra za teritorij se začne in konča z zaklinjanjem zamaskiranih nastopajočih, oblečenih v črna poslovna oblačila: "Kradem jaz, kradeš ti, krademo mi vsi." (Vir: odlomek iz kuratorskega besedila Vesne Bukovec, Ane Gr...