Rok Sieberer Kuri - Psy (00:07:23)
Podnaslov: Media Teror predstavlja Short Video Films
Produkcija: Media Teror, 2003
Video prikazuje filtriranje podob v kombinaciji z drugimi posnetki prsti, rib, posameznikov, mesta, zahajajočega sonca itd. Posnetki so opremljeni z agresivno techno glasbo.
DIVA Avtorski video
669 rezultatov med deli
Janez Janša - The More You Know The Less You Kill (00:03:02)
Produkcija: Aksioma, VPK, 1999
Glasbeni video za skupino BAST sestoji iz treh minut navigacije kamere skozi antropomorfne detajle šestih digitalnih slik, ki so del instalacije/foto zbirke Conversion avtorjev Davida Grassija in Rajka Bizjaka. Tema foto zbirke je prehod bitja iz prenatalnega v natalno stanje. Gibanje kamere je računalniško generirano (program Matador proizvajalca Avid). Menjava digitalnih slik je povezana z ritmom, ki ga spremlja glasbena podlaga Alda Ivančiča in Vuka Krakoviča. Na dvd-ju je tudi foto dokumentacija (4...
Produkcija: Aksioma, VPK, 1999
Glasbeni video za skupino BAST sestoji iz treh minut navigacije kamere skozi antropomorfne detajle šestih digitalnih slik, ki so del instalacije/foto zbirke Conversion avtorjev Davida Grassija in Rajka Bizjaka. Tema foto zbirke je prehod bitja iz prenatalnega v natalno stanje. Gibanje kamere je računalniško generirano (program Matador proizvajalca Avid). Menjava digitalnih slik je povezana z ritmom, ki ga spremlja glasbena podlaga Alda Ivančiča in Vuka Krakoviča. Na dvd-ju je tudi foto dokumentacija (4...
Marko A. Kovačič, Kolja Saksida - Lab Party (00:04:37)
Produkcija: Forum Ljubljana / ZVVIKS production, 2003
Lab Party je zgodba o kloniranju in genetsko mehanski mutaciji živih bitij po letu 2227. Prizorišče je laboratorij, kjer laborant Plastos naleti na težave. Neuspešno išče rešitev, ko mu na pomoč mu priskoči naključni mimoidoči, ki enostavno in učinkovito reši problem. Animacije so del znanstvenofantastične trilogije o civilizaciji Plastosov: Let’ssss go (2001), Lab Party (2002) in Bright Future (2003). Delo je rezultat avtorskega sodelovanja med animatorje...
Produkcija: Forum Ljubljana / ZVVIKS production, 2003
Lab Party je zgodba o kloniranju in genetsko mehanski mutaciji živih bitij po letu 2227. Prizorišče je laboratorij, kjer laborant Plastos naleti na težave. Neuspešno išče rešitev, ko mu na pomoč mu priskoči naključni mimoidoči, ki enostavno in učinkovito reši problem. Animacije so del znanstvenofantastične trilogije o civilizaciji Plastosov: Let’ssss go (2001), Lab Party (2002) in Bright Future (2003). Delo je rezultat avtorskega sodelovanja med animatorje...
Marko A. Kovačič, Kolja Saksida - Svetla prihodnost: Plastos Fedor pomaga / Bright Future: Plastos Fedor Assists (00:05:55)
Produkcija: Forum Ljubljana / Zwiks production, 2003
Leta 2119 v baznem taboru Plastosov v okolici Saratova doktor izdeluje hitrega Plastosa Fedorja, ki bo kos radioaktivni kirgiški stepi. Animacije so del znanstvenofantastične trilogije o civilizaciji Plastosov: Let’ssss go (2001), Lab Party (2002) in Bright Future (2003). Delo je rezultat avtorskega sodelovanja med animatorjem Koljo Saksida in umetnikom Markom A. Kovačičem, ki je razvil umetniško prakso raziskovanja fiktivne postapokaliptične Civilizacije Plastosov. Zanje je značil...
Produkcija: Forum Ljubljana / Zwiks production, 2003
Leta 2119 v baznem taboru Plastosov v okolici Saratova doktor izdeluje hitrega Plastosa Fedorja, ki bo kos radioaktivni kirgiški stepi. Animacije so del znanstvenofantastične trilogije o civilizaciji Plastosov: Let’ssss go (2001), Lab Party (2002) in Bright Future (2003). Delo je rezultat avtorskega sodelovanja med animatorjem Koljo Saksida in umetnikom Markom A. Kovačičem, ki je razvil umetniško prakso raziskovanja fiktivne postapokaliptične Civilizacije Plastosov. Zanje je značil...
Mladen Stropnik - Persone - art video seria (00:13:48)
Podnaslov: ... Makaroni in my Bird, Stark, Infuzija, Gij3, Pa ne me jebat, Indy, Party...
Produkcija: 2002
Video sestavlja serija sedemnajstih kratkih videov z enostavnimi sporočili, kjer je dogajanje vpeto v področje znanstvene fantastike, življenje kiborgov in spolno življenje v prihodnosti. Identiteta prikazanih likov je nerazpoznavna. Gre za mešanico fantazijske in resničnostne vizije avtorja.
Podnaslov: ... Makaroni in my Bird, Stark, Infuzija, Gij3, Pa ne me jebat, Indy, Party...
Produkcija: 2002
Video sestavlja serija sedemnajstih kratkih videov z enostavnimi sporočili, kjer je dogajanje vpeto v področje znanstvene fantastike, življenje kiborgov in spolno življenje v prihodnosti. Identiteta prikazanih likov je nerazpoznavna. Gre za mešanico fantazijske in resničnostne vizije avtorja.
Nataša Skušek - Ekstaza (00:11:28)
Produkcija: 2005
Video obsega deset bližnjih (close-up) posnetkov obraza med avtoričinim dojenjem hčerke. Avtorica je dobila vnetje tkiva v dojki oz. mastitis in prikazuje neprijetni, boleči del materinstva, ki ga sicer ponavadi prikazujejo z idealiziranimi prizori nežnosti. Bližnji posnetki se mešajo z efekti razpadanja video slike (dissolve).
Produkcija: 2005
Video obsega deset bližnjih (close-up) posnetkov obraza med avtoričinim dojenjem hčerke. Avtorica je dobila vnetje tkiva v dojki oz. mastitis in prikazuje neprijetni, boleči del materinstva, ki ga sicer ponavadi prikazujejo z idealiziranimi prizori nežnosti. Bližnji posnetki se mešajo z efekti razpadanja video slike (dissolve).
Nataša Skušek - Fliperautomat (00:02:47)
Produkcija: 2005
V videu se na štirih slikah, ki se izmenjujejo na ekranu, odvijajo mitološka ženska opravila: kuhanje, pranje, likanje, masiranje, dojenje. Vlogam sodobne ženske - delavke, negovalke, žene, ljubice, urejene lepotice - avtorica dodaja še vlogo matere. Če se je prejšnjim vlogam lahko še nekako izognila, vlogo matere mora sprejeti. Seveda obstaja razlika med posameznimi družbenimi vlogami, ki jih predpisuje socialni okvir, in pa biološkimi, kot je materinstvo.
Produkcija: 2005
V videu se na štirih slikah, ki se izmenjujejo na ekranu, odvijajo mitološka ženska opravila: kuhanje, pranje, likanje, masiranje, dojenje. Vlogam sodobne ženske - delavke, negovalke, žene, ljubice, urejene lepotice - avtorica dodaja še vlogo matere. Če se je prejšnjim vlogam lahko še nekako izognila, vlogo matere mora sprejeti. Seveda obstaja razlika med posameznimi družbenimi vlogami, ki jih predpisuje socialni okvir, in pa biološkimi, kot je materinstvo.
Nataša Skušek - Lebdenje (00:04:31)
Produkcija: 2004
V videu avtorica leži v vodi in spominja na Ofelijo, ki je postala ikona obupane ženske. Ko leži v vodi in mimo nje namesto rož, kot na sliki Ophelie Johna Evereta Millaisa, plavajo odsevi kamenja, je popolna. Ne upira se več igri okoli nje in izpolnila bo usodo, ki so si jo zamislili drugi. Vendar ta rumena obleka, zaprte oči in razprte roke naznanjajo, da nekaj sprejema. Zaveda se, da je odigrala dobro vlogo, ve, da bo preživela v našem spominu kot lepa podoba.
Produkcija: 2004
V videu avtorica leži v vodi in spominja na Ofelijo, ki je postala ikona obupane ženske. Ko leži v vodi in mimo nje namesto rož, kot na sliki Ophelie Johna Evereta Millaisa, plavajo odsevi kamenja, je popolna. Ne upira se več igri okoli nje in izpolnila bo usodo, ki so si jo zamislili drugi. Vendar ta rumena obleka, zaprte oči in razprte roke naznanjajo, da nekaj sprejema. Zaveda se, da je odigrala dobro vlogo, ve, da bo preživela v našem spominu kot lepa podoba.
Nataša Skušek - Toaleta 1 / 36 (00:03:31)
Produkcija: 2005
Video kolaž, ki ga sestavlja 36 fotografij avtorice v kopalni kadi, oblečene v različna oblačila.
Produkcija: 2005
Video kolaž, ki ga sestavlja 36 fotografij avtorice v kopalni kadi, oblečene v različna oblačila.
Nataša Skušek - Wedding (00:01:00)
Produkcija: 2004
Enominutni video sestoji iz preprostega statičnega kadra v katerem je ujet oltar posvečen poroki. Krasi ga šopek rož, poročne čestitke in pozlačen kipec. Nad oltarjem stoji prazen okvir, v katerem se predvajajo napisi, ki citirajo osebne izpovedi poročenih parov, ki kažejo temnejšo plat večletnega zakona. Video spremljajo preprosti zvočni posnetki iz glasbenih poročnih voščilnic.
Produkcija: 2004
Enominutni video sestoji iz preprostega statičnega kadra v katerem je ujet oltar posvečen poroki. Krasi ga šopek rož, poročne čestitke in pozlačen kipec. Nad oltarjem stoji prazen okvir, v katerem se predvajajo napisi, ki citirajo osebne izpovedi poročenih parov, ki kažejo temnejšo plat večletnega zakona. Video spremljajo preprosti zvočni posnetki iz glasbenih poročnih voščilnic.