Noemi Veberič Levovnik - The Boy is Mine (00:02:02)
Produkcija: 2010
DIVA 2010-2019
448 rezultatov med deli
Noemi Veberič Levovnik - Transe doméstique (00:03:10)
Produkcija: 2010
Produkcija: 2010
Maja Hodošček - Obljubljena dežela (00:10:04)
Produkcija: 2010
A static camera is showing the artist preparing onions for goulash, while the voices of men in the audio recording are commenting on the best preparation method. Still cutting the onions, the men start to explain the levels of migrant worker's exploitation in European Union. They are describing the unfair working conditions, 12 hours shifts, bad living situations, miserable earnings and the history of seasonal migrations in their family. The artist does not expose them, but rather gives them voices. At...
Produkcija: 2010
A static camera is showing the artist preparing onions for goulash, while the voices of men in the audio recording are commenting on the best preparation method. Still cutting the onions, the men start to explain the levels of migrant worker's exploitation in European Union. They are describing the unfair working conditions, 12 hours shifts, bad living situations, miserable earnings and the history of seasonal migrations in their family. The artist does not expose them, but rather gives them voices. At...
Evelin Stermitz - Women in War (00:03:05)
Produkcija: E.S., 2010
Umetnica je sestavila kolaž stereotipnih podob privlačnih žensk, ki jih je našla z iskalnim nizom 'women' (ženske) na YouTubu. Zvočno podlago tvorijo različna poročila o nasilju nad ženskami med vojnami in spopadi. Rdeče-črna barvna kombinacija videa simbolizira krvavo in pornografsko nasilje nad ženskim telesom.
Produkcija: E.S., 2010
Umetnica je sestavila kolaž stereotipnih podob privlačnih žensk, ki jih je našla z iskalnim nizom 'women' (ženske) na YouTubu. Zvočno podlago tvorijo različna poročila o nasilju nad ženskami med vojnami in spopadi. Rdeče-črna barvna kombinacija videa simbolizira krvavo in pornografsko nasilje nad ženskim telesom.
Nataša Prosenc Stearns - Avtoportret (00:03:09)
Produkcija: 2010
Potreba umetnic in umetnikov, da s sebi najbližjimi izraznimi sredstvi napravijo avtoportret, je temeljno povezana z vprašanjem identitete. Umetnica je obrnila zrklo kamere, da bi povsem razkrila mentalne procese, misli in neizprosno minevanje časa, ki je je pustilo sledi in ji podarilo spomine. Umetnica portretira sebe v odsevu številnih zasteklenih družinskih fotografij. Ob tem kakor v daljavi slišimo pogovore in v ospredju moški glas, ki odšteva od deset do nič. Kamera neprestano potuje po fo...
Produkcija: 2010
Potreba umetnic in umetnikov, da s sebi najbližjimi izraznimi sredstvi napravijo avtoportret, je temeljno povezana z vprašanjem identitete. Umetnica je obrnila zrklo kamere, da bi povsem razkrila mentalne procese, misli in neizprosno minevanje časa, ki je je pustilo sledi in ji podarilo spomine. Umetnica portretira sebe v odsevu številnih zasteklenih družinskih fotografij. Ob tem kakor v daljavi slišimo pogovore in v ospredju moški glas, ki odšteva od deset do nič. Kamera neprestano potuje po fo...
Andreja Džakušič - Cele ma posluh (00:09:17)
Produkcija: 2010
Video je dokumentacija performansa v javnem prostoru. Performans je bil izveden skupaj z ulično glasbenico Vesno Prevolšek. Na lokacijo, kjer Vesna običajno poje, je bil nameščen stol, ki je sameval do ure najavljenega performansa. Medtem ko je Vesna nemo sedela, je umetnica na tla zapisala Cele ma posluh!? Iz pesmarice s slovenskimi ljubezenskimi pesmimi je začela nemo prepevati. (Vir: Andreja Džakušič, Srečevanja, katalog pregledne razstave, Center sodobnih umetnosti Celje, 2013)
Produkcija: 2010
Video je dokumentacija performansa v javnem prostoru. Performans je bil izveden skupaj z ulično glasbenico Vesno Prevolšek. Na lokacijo, kjer Vesna običajno poje, je bil nameščen stol, ki je sameval do ure najavljenega performansa. Medtem ko je Vesna nemo sedela, je umetnica na tla zapisala Cele ma posluh!? Iz pesmarice s slovenskimi ljubezenskimi pesmimi je začela nemo prepevati. (Vir: Andreja Džakušič, Srečevanja, katalog pregledne razstave, Center sodobnih umetnosti Celje, 2013)
Ana Čigon - Perspektiva (00:05:07)
Podnaslov: Video instalacija
Produkcija: Ana Čigon, Galerija Alkatraz, 2010
Delo je enokanalni video, ki združuje dokumentacijo večkanalne videoinstalacije v galeriji Alkatraz z originalnimi posnetki. Performans za video je bil predhodno posnet v prostorih galerije in nato predstavljen na treh dvo-kanalnih projekcijah v zanki. V videu se izmenjujejo posnetki prostorske postavitve z originali, ki so sestavljeni tako, da je znotraj enega kadra več posnetkov, ki simulirajo prostorsko postavitev. Video spominja na delo One more kick iz leta 2009, vendar ni njegovo nadaljevanje, am...
Podnaslov: Video instalacija
Produkcija: Ana Čigon, Galerija Alkatraz, 2010
Delo je enokanalni video, ki združuje dokumentacijo večkanalne videoinstalacije v galeriji Alkatraz z originalnimi posnetki. Performans za video je bil predhodno posnet v prostorih galerije in nato predstavljen na treh dvo-kanalnih projekcijah v zanki. V videu se izmenjujejo posnetki prostorske postavitve z originali, ki so sestavljeni tako, da je znotraj enega kadra več posnetkov, ki simulirajo prostorsko postavitev. Video spominja na delo One more kick iz leta 2009, vendar ni njegovo nadaljevanje, am...
Zvonka T Simčič - Obračanje časovnih sledi (00:11:00)
Produkcija: Zavod CCC, 2010
Obračanje časovnih sledi. Video prikazuje relativnost linearnega dojemanja časa. Smrt je ves čas tukaj. Že Einstein je razkril, da zaporedni čas v resnici ne obstaja in da je zgolj človekov samotolažilni konstrukt. Ves čas sem hkrati tam, kjer sem že bil in tudi tam, kjer bom, ko se bo zadnji dih spustil skozi to telo. In tam, kjer med vdihom in izdihom biva navdih. In kjer se v sledi spet razkriva sled. (Zvonka T Simčič)
Produkcija: Zavod CCC, 2010
Obračanje časovnih sledi. Video prikazuje relativnost linearnega dojemanja časa. Smrt je ves čas tukaj. Že Einstein je razkril, da zaporedni čas v resnici ne obstaja in da je zgolj človekov samotolažilni konstrukt. Ves čas sem hkrati tam, kjer sem že bil in tudi tam, kjer bom, ko se bo zadnji dih spustil skozi to telo. In tam, kjer med vdihom in izdihom biva navdih. In kjer se v sledi spet razkriva sled. (Zvonka T Simčič)
Neven Korda - Pridi dala ti bom cvet (Lady Bird) (00:03:46)
Produkcija: 2010
Video spot Lady Bird priredba, vokali in obleke: Lady Bird make up: Tea Skupek kamera: Matjaž Mrak režija in montaža: Neven Korda adaptation, vocals and styling: Lady Bird make up: Tea Skupek cinematographer: Matjaž Mrak directing and editing: Neven Korda LadyBird: "Come closer, I'll give you a flower." Outstanding performance for the camera. Video in fresh retro style. Beautiful love verses of expectation and longing. "I will die to be born in you again, my dear." (Neven Korda)
Produkcija: 2010
Video spot Lady Bird priredba, vokali in obleke: Lady Bird make up: Tea Skupek kamera: Matjaž Mrak režija in montaža: Neven Korda adaptation, vocals and styling: Lady Bird make up: Tea Skupek cinematographer: Matjaž Mrak directing and editing: Neven Korda LadyBird: "Come closer, I'll give you a flower." Outstanding performance for the camera. Video in fresh retro style. Beautiful love verses of expectation and longing. "I will die to be born in you again, my dear." (Neven Korda)
Neven Korda - Taxi (Kvinton) (00:03:28)
Produkcija: 2010
direktor fotografije / cinematographer: Matjaž Mrak druga kamera / 2nd camera: Tomy režija in montaža / directing and editing: Neven Korda cinematographer: Matjaž Mrak 2nd camera: Tomy directing and editing: Neven Korda Studio reconstruction of live acts for video cameras. Very nice product of fresh (video) retro. Without artificial stories and landscapes. Just stage, musicians, theirs instruments and video cuts. For a change fast rock by Kvinton. For fans of sharp guitars and hot-angry blues voice. Vid...
Produkcija: 2010
direktor fotografije / cinematographer: Matjaž Mrak druga kamera / 2nd camera: Tomy režija in montaža / directing and editing: Neven Korda cinematographer: Matjaž Mrak 2nd camera: Tomy directing and editing: Neven Korda Studio reconstruction of live acts for video cameras. Very nice product of fresh (video) retro. Without artificial stories and landscapes. Just stage, musicians, theirs instruments and video cuts. For a change fast rock by Kvinton. For fans of sharp guitars and hot-angry blues voice. Vid...