Noemi Veberič Levovnik - The Yellow Turn (00:02:03)
Produkcija: 2011
DIVA 2010-2019
446 rezultatov med deli
SIVA, Andreja Džakušič, Simon Macuh, Iva Tratnik - McButo (00:30:39)
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializiranih oblek, za...
Produkcija: Likovni salon Celje, 2011
S projektom obleka … človeka, ki je bil leta 2010 razstavljen v Likovnem salonu, je skupina dveh umetnic in umetnika raziskovala, v kolikšni meri obleka določa človekovo identiteto, koliko se s spremembo zunanje podobe spremeni odnos drugih. Za produkcijo razstave je neformalna skupina, ki so jo ustanovili ravno za razstavo obleka ... človeka, naredila serijo javnih intervencij, s katerimi so motili ustaljene oblačilne navade. Med drugim so se ukvarjali z nenavadnim pojavom specializiranih oblek, za...
Nataša Skušek - Huzar (01:05)
Produkcija: N.S., 2011
Video prikazuje moškega v spodnjicah, ki trdno spi na postelji. Ženska roka ga obmetava z obešalniki, vendar ga to ne zbudi. Čez nekaj časa se telo v spanju začne tresti, kot bi skušalo odvreči nakopičene obešalnike. Video v avtoričinem humornem stilu obarvanava napetosti v partnerskem odnosu in se poigrava s sterotipnimi vlogami družbenih spolov.
Produkcija: N.S., 2011
Video prikazuje moškega v spodnjicah, ki trdno spi na postelji. Ženska roka ga obmetava z obešalniki, vendar ga to ne zbudi. Čez nekaj časa se telo v spanju začne tresti, kot bi skušalo odvreči nakopičene obešalnike. Video v avtoričinem humornem stilu obarvanava napetosti v partnerskem odnosu in se poigrava s sterotipnimi vlogami družbenih spolov.
Evelin Stermitz - Into the Mirror (00:05:21)
Produkcija: E.S., 2011
V črno-belem video performansu ženska skuša vstopiti skozi vrata v ogledalu. Umetnica se v delu navezuje na vrata iz Alice v čudežni deželi., ki predstavljajo prehod v drug svet. Avtorica zvočnega kolaža: Elise Kermani, dodatni zvočni sempli: Christine Bard, 2011.
Produkcija: E.S., 2011
V črno-belem video performansu ženska skuša vstopiti skozi vrata v ogledalu. Umetnica se v delu navezuje na vrata iz Alice v čudežni deželi., ki predstavljajo prehod v drug svet. Avtorica zvočnega kolaža: Elise Kermani, dodatni zvočni sempli: Christine Bard, 2011.
Evelin Stermitz - The Art of Aging (00:03:29)
Produkcija: E.S., 2011
Črno-beli video prikazuje avtoričin portret pred belim ozadjem. S pomočjo karikiranega make-upa, ki po obrazu in vratu zarisuje vedno več starostnih črt, avtorica kritizira diktat kozmetične industrije o ohranjanju mladostnega videza. V spodnjem delu kadra se nizajo imena pomlajevalnih krem in sorodnih izdelkov s povednimi imeni. Video spremlja upočasnjen in popačen glas, ki bere besedilo na ekranu.
Produkcija: E.S., 2011
Črno-beli video prikazuje avtoričin portret pred belim ozadjem. S pomočjo karikiranega make-upa, ki po obrazu in vratu zarisuje vedno več starostnih črt, avtorica kritizira diktat kozmetične industrije o ohranjanju mladostnega videza. V spodnjem delu kadra se nizajo imena pomlajevalnih krem in sorodnih izdelkov s povednimi imeni. Video spremlja upočasnjen in popačen glas, ki bere besedilo na ekranu.
Andreja Džakušič - Taktike preživetja (00:42:40)
Produkcija: 2011
Umetnice in umetniki spregovorijo o načinih preživetja, svojem težkem ekonomskem položaju in produkcijskih pogojih na področju sodobne vizualne umetnosti. Avtorica ohrani anonimnost sodelujočih s postavitvijo kamere na tla prostora, v katerem poteka pogovor. Video je bil predvajan na bienalni razstavi Jaz, tukaj, zdaj: pogled na likovno umetnost Slovenije 6 leta 2011.
Produkcija: 2011
Umetnice in umetniki spregovorijo o načinih preživetja, svojem težkem ekonomskem položaju in produkcijskih pogojih na področju sodobne vizualne umetnosti. Avtorica ohrani anonimnost sodelujočih s postavitvijo kamere na tla prostora, v katerem poteka pogovor. Video je bil predvajan na bienalni razstavi Jaz, tukaj, zdaj: pogled na likovno umetnost Slovenije 6 leta 2011.
Ana Sluga - Somewhere Else (00:05:00)
Produkcija: 2011
Video sestavljata dve vzporedni naraciji. Na levi strani mlada ženska, najverjetneje umetnica, sedi na strehi in zre v daljavo mesta Ljubljana. Vidimo jo v hrbet. Na desni strani se nizajo posnetki narave: ptič na drevesu, trave v vetru, jata ptičev, sled letala na nebu, drevesa ob potoku, žuboreča voda, cvetoče drevo, dim, oblaki, jesenski gozd ... V ozadju se melanholična klavirska glasba (Jože Baša) prepleta s posnetki živahnih dialogov v različnih jezikih (spominjajo na preklapljanje me...
Produkcija: 2011
Video sestavljata dve vzporedni naraciji. Na levi strani mlada ženska, najverjetneje umetnica, sedi na strehi in zre v daljavo mesta Ljubljana. Vidimo jo v hrbet. Na desni strani se nizajo posnetki narave: ptič na drevesu, trave v vetru, jata ptičev, sled letala na nebu, drevesa ob potoku, žuboreča voda, cvetoče drevo, dim, oblaki, jesenski gozd ... V ozadju se melanholična klavirska glasba (Jože Baša) prepleta s posnetki živahnih dialogov v različnih jezikih (spominjajo na preklapljanje me...
Ana Sluga - Still Life I (00:02:23)
Produkcija: 2011
Bližnji statičen posnetek semaforja, na katerem se v realnem času zamenjata dva cikla luči. V podlagi se vrti melanholična klavirska glasba iz filma Shindlerjev seznam. Predmet tihožitja na posnetku ni prizor iz narave, ampak del urbanega javnega prostora. Semafor kot naprava, ki s svetlobo odmerja čas in gibanje. Izrez kadra nakazuje subjektiven pogled voznika ali sovoznika, ki pa se ne premakne, ko posveti zelena luč. Neaktivnost lahko razumemo kot nezmožnost sprejemanja odločitev in z njimi...
Produkcija: 2011
Bližnji statičen posnetek semaforja, na katerem se v realnem času zamenjata dva cikla luči. V podlagi se vrti melanholična klavirska glasba iz filma Shindlerjev seznam. Predmet tihožitja na posnetku ni prizor iz narave, ampak del urbanega javnega prostora. Semafor kot naprava, ki s svetlobo odmerja čas in gibanje. Izrez kadra nakazuje subjektiven pogled voznika ali sovoznika, ki pa se ne premakne, ko posveti zelena luč. Neaktivnost lahko razumemo kot nezmožnost sprejemanja odločitev in z njimi...
Ana Čigon - Drage dame, hvala (galerija Kapelica) (00:05:06)
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Grabar, Nika; Colner, Miha - Isti prostor - drug čas
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Skozi pogovore s protagonisti umetniške scene v Ljubljani, ki pripadajo različnim generacijam in izraznim tokovom, smo želeli soočiti poglede in spomine ter se vprašati o tektonskih premikih v polju likovne umetnosti v zadnjih tridesetih letih, ki so spremljali družbeno transformacijo tega prostora.[Iz: From Consideration to Commitment: Art in Critical Confrontation to Society, on-line publication https://talkingcriticarts.wordpress.com/, Belgrade, Ljubljana, Skopje, Zagreb: 1990-2010; Publishers:...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Skozi pogovore s protagonisti umetniške scene v Ljubljani, ki pripadajo različnim generacijam in izraznim tokovom, smo želeli soočiti poglede in spomine ter se vprašati o tektonskih premikih v polju likovne umetnosti v zadnjih tridesetih letih, ki so spremljali družbeno transformacijo tega prostora.[Iz: From Consideration to Commitment: Art in Critical Confrontation to Society, on-line publication https://talkingcriticarts.wordpress.com/, Belgrade, Ljubljana, Skopje, Zagreb: 1990-2010; Publishers:...