Nataša Skušek, Mladen Stropnik - Prosti čas (00:06:42)
Produkcija: 2007
Video delo tematizira upravljanje s časom v sodobnem družinskem življenju. Avtorja dokumentirata počitnikovanje z otroki in preko lastne izkušnje raziskujeta preobremenjenost in pričakovanja, ki jih sodobnemu posamezniku glede samega sebe vsiljuje sodobna družba.
DIVA ženska
132 rezultatov med deli
Martina Bastarda, Mateja Ocepek, Nataša Skušek - Pissing (0:04:28)
Produkcija: 2002
Video delo treh umetnic z aktom uriniranja v javnosti vzpostavlja feministično družbeno kritiko. Avtorice v elegantnih kostumih zasedejo zasneženo idilično pokrajino, si slečejo hlačne nogavice, dvignejo krila in v pozi, za moškega popolnoma sprejemljivi, pričnejo z uriniranjem. Dozdevno vulgaren prizor se ukvarja s fiksiranimi vlogami, ki jih naturalizirane pripisujemo spoloma. (DIVA)
Produkcija: 2002
Video delo treh umetnic z aktom uriniranja v javnosti vzpostavlja feministično družbeno kritiko. Avtorice v elegantnih kostumih zasedejo zasneženo idilično pokrajino, si slečejo hlačne nogavice, dvignejo krila in v pozi, za moškega popolnoma sprejemljivi, pričnejo z uriniranjem. Dozdevno vulgaren prizor se ukvarja s fiksiranimi vlogami, ki jih naturalizirane pripisujemo spoloma. (DIVA)
Nataša Skušek, Rene Rusjan - Zbudi me, če zaspim / Wake me up if I fall asleap (0:03:10)
Podnaslov: Pri meni na vrtu
Produkcija: 2007
Video dokumentira performans, ki upodablja sanje ene od avtoric. Gledalec prisostvuje režiranemu ponaredku sanj. Druga avtorica pozira v sanjah, ki ji ne pripadajo. Ne glede na igro se ustvari metafizični ambient. Videu dodatno vrednost doprinesejo tihi komentarji gledalcev prisotnih pri performansu.
Podnaslov: Pri meni na vrtu
Produkcija: 2007
Video dokumentira performans, ki upodablja sanje ene od avtoric. Gledalec prisostvuje režiranemu ponaredku sanj. Druga avtorica pozira v sanjah, ki ji ne pripadajo. Ne glede na igro se ustvari metafizični ambient. Videu dodatno vrednost doprinesejo tihi komentarji gledalcev prisotnih pri performansu.
Nataša Skušek - Vrt (00:00:20)
Podnaslov: Počasna verzija
Produkcija: 2008
Umetnica je umeščena na mesto golega ženskega modela v impresionistični sliki Édouarda Maneta Piknik na travi. Video kolaž je avtoričina miniaturna emancipatorna gesta, ki se upira pasivni reprezentaciji ženske.
Podnaslov: Počasna verzija
Produkcija: 2008
Umetnica je umeščena na mesto golega ženskega modela v impresionistični sliki Édouarda Maneta Piknik na travi. Video kolaž je avtoričina miniaturna emancipatorna gesta, ki se upira pasivni reprezentaciji ženske.
Ana Čigon - Anima (ani+ma) (0:04:22)
Produkcija: Ana Čigon, 2007
Video je intimna pripoved avtorice, ki se odvija v naravi in v njenih bivanjskih prostorih. V tem nenarativnem izdelku se vožnja po megleni cesti, obrisi in sence kažejo kot podobe iz sanj. Ob spremljavi melanholične glasbe, ki proti koncu videa postaja vse bolj poskočna in pozitivna, avtorica v večino kadrov postavlja svojo podobo, sicer pa se posveča posnetkom krajine, morja in gozda, ter ptic. Video je bil posnet s pomočjo digitalnega fotoaparata, v postprodukciji pa so dodani številni tehnični...
Produkcija: Ana Čigon, 2007
Video je intimna pripoved avtorice, ki se odvija v naravi in v njenih bivanjskih prostorih. V tem nenarativnem izdelku se vožnja po megleni cesti, obrisi in sence kažejo kot podobe iz sanj. Ob spremljavi melanholične glasbe, ki proti koncu videa postaja vse bolj poskočna in pozitivna, avtorica v večino kadrov postavlja svojo podobo, sicer pa se posveča posnetkom krajine, morja in gozda, ter ptic. Video je bil posnet s pomočjo digitalnega fotoaparata, v postprodukciji pa so dodani številni tehnični...
Nataša Prosenc Stearns - Samota v dvoje – Večer (00:11:06)
Produkcija: Arsmedia, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt "Samota v dvoje" je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškega, v Večeru pa ženske. Oba filma se osredotočata na tematiko osamljenosti/izoliranosti posameznika v sodobni družbi.
Produkcija: Arsmedia, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt "Samota v dvoje" je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškega, v Večeru pa ženske. Oba filma se osredotočata na tematiko osamljenosti/izoliranosti posameznika v sodobni družbi.
Tanja Lažetić - The Wrong Place (00:00:52)
Produkcija: Tanja Lažetić, 2006
Avtorica na svoji poti z vlakom iz Ljubljane v Firence na brezimni železniški postaji zabeleži hipni prizor interakcije mladega para. Njun pogovor, ki ga gledalec ne sliši, nakazuje veliko mero pozitivne energije med osrediščenima protagonistoma. Nato avtorica s hitrim razsrediščenjem v kader zajame širši prostor glasnega in neosebnega javnega prostora, v katerem se prizor odvija.
Produkcija: Tanja Lažetić, 2006
Avtorica na svoji poti z vlakom iz Ljubljane v Firence na brezimni železniški postaji zabeleži hipni prizor interakcije mladega para. Njun pogovor, ki ga gledalec ne sliši, nakazuje veliko mero pozitivne energije med osrediščenima protagonistoma. Nato avtorica s hitrim razsrediščenjem v kader zajame širši prostor glasnega in neosebnega javnega prostora, v katerem se prizor odvija.
Maja Slavec - Woman Beauty Power Less (00:04:40)
Produkcija: 2008
Video je zasnovan enostavno. Ženska oseba s črno škatlo, ki lahko spominja na bombo, večkrat vstopa v isti kader. Njena funkcija je, da pritegne pozornost in da šokira. Video je nekakšen test ulice - kdo bo zmagal na sceni javne pozornosti - lepota ali grožnja?
Produkcija: 2008
Video je zasnovan enostavno. Ženska oseba s črno škatlo, ki lahko spominja na bombo, večkrat vstopa v isti kader. Njena funkcija je, da pritegne pozornost in da šokira. Video je nekakšen test ulice - kdo bo zmagal na sceni javne pozornosti - lepota ali grožnja?
Zvonka T Simčič - Broken h-h-ha... egg (00:01:00)
Produkcija: Zavod CCC, 2000
Video delo preko nežnega erotičnega prizora matere, ki med svojimi obilnimi prsmi neguje jajčni rumenjak, ki ga nazadnje stisne, da poči in se razlije po telesu, govori o pasteh materinske ljubezni in o težavah s plodnostjo. Delo je nastalo kot del obširnejšega projekta, v katerem se umetnica ukvarja z vprašanji svobodne izbire materinstva in umetne oploditve.
Produkcija: Zavod CCC, 2000
Video delo preko nežnega erotičnega prizora matere, ki med svojimi obilnimi prsmi neguje jajčni rumenjak, ki ga nazadnje stisne, da poči in se razlije po telesu, govori o pasteh materinske ljubezni in o težavah s plodnostjo. Delo je nastalo kot del obširnejšega projekta, v katerem se umetnica ukvarja z vprašanji svobodne izbire materinstva in umetne oploditve.
Evelin Stermitz - Gender Transmission (0:03:03)
Podnaslov: WO:MAN # 1 WO:MAN # 2
Produkcija: 2005
The two videos question the relation and boundaries between man and woman in a philosophic and psychological manner. Like in the psychological theory of Jacques Lacan woman and man mirror themselves in terms of "the Other", so this is the issue of these videos. By establishing two mirrors through video, the situation resembles a real mirror, where man and woman are confronted to each other. There is always a surface, a shape for interacting constructed here through a digital code. But what will re...
Podnaslov: WO:MAN # 1 WO:MAN # 2
Produkcija: 2005