Alenka Pirman - Naško Križnar - Drekec pekec, ok. 1966-2006 (00:00:23 zanka)
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, Kibla, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iskala reference...
DIVA ponavljanje
61 rezultatov med deli
Dejan Habicht - Uspavanka / Lullaby (00:02:31)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Uspavanka predstavlja ponavljanje vedenjskega vzorca. Zgodba iz osebne zgodovine je reprezentacija učinkov ideologij in spomina. Avtor napiše: "Šele ko sem prvič uspaval otroka, sem spoznal, da ne znam nobene uspavanke. Zato sem tiho in počasi zapel prvo pesem, ki mi je prišla na misel. Bila je stara, partizanska pesem: "Jutri gremo v napad". Poznam veliko takih pesmi, a le to znam celo. Delovalo je. Titi je zaspala in navdušen sem bil nad svojo iznajdljivostjo. Poznaje sem slučajno slišal, kako mo...
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Uspavanka predstavlja ponavljanje vedenjskega vzorca. Zgodba iz osebne zgodovine je reprezentacija učinkov ideologij in spomina. Avtor napiše: "Šele ko sem prvič uspaval otroka, sem spoznal, da ne znam nobene uspavanke. Zato sem tiho in počasi zapel prvo pesem, ki mi je prišla na misel. Bila je stara, partizanska pesem: "Jutri gremo v napad". Poznam veliko takih pesmi, a le to znam celo. Delovalo je. Titi je zaspala in navdušen sem bil nad svojo iznajdljivostjo. Poznaje sem slučajno slišal, kako mo...
Neven Korda, Dario Seraval, Zemira Alajbegović - Tako mladi (00:04:57)
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia z naslovom
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Glasbeni spot za skladbo Tako mladi skupine Borghesia. Video je ustvarjen s kolažiranjem video posnetkov mladih fašističnih vojakov. Vojaki marširajo v pravilnih formacijah. S kombiniranjem različnih smeri gibanja in barvnih nians se video formira kot nek abstrakten nečloveški prostor. Kot žrtve ideologije ti vojaki nimajo osebnosti, ampak so samo, tako kot pravi tekst pesmi, koščki mesa. (DIVA) Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Tako m...
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia z naslovom
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Glasbeni spot za skladbo Tako mladi skupine Borghesia. Video je ustvarjen s kolažiranjem video posnetkov mladih fašističnih vojakov. Vojaki marširajo v pravilnih formacijah. S kombiniranjem različnih smeri gibanja in barvnih nians se video formira kot nek abstrakten nečloveški prostor. Kot žrtve ideologije ti vojaki nimajo osebnosti, ampak so samo, tako kot pravi tekst pesmi, koščki mesa. (DIVA) Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Tako m...
Goran Devide - Previše tenzije (00:03:39)
Podnaslov: Iz kompilacije "Tako mladi"
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Računalniška animacija je video spot za skladbo skupine Borghesia. Avtor se poslužuje formalno enostavne računalniške animacije, ki zavoljo svetlobne črte na modri podlagi, ustvarja iluzijo globine. Močan kontrast funkcionira agresivno. Animirane antropomorfne figure se gibljejo skupaj in ena proti drugi, vedno pa med njimi obstaja napetost. Animacija je avtorjeva interpretacija odtujene in površinske civilizacije.(DIVA) Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia...
Podnaslov: Iz kompilacije "Tako mladi"
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Računalniška animacija je video spot za skladbo skupine Borghesia. Avtor se poslužuje formalno enostavne računalniške animacije, ki zavoljo svetlobne črte na modri podlagi, ustvarja iluzijo globine. Močan kontrast funkcionira agresivno. Animirane antropomorfne figure se gibljejo skupaj in ena proti drugi, vedno pa med njimi obstaja napetost. Animacija je avtorjeva interpretacija odtujene in površinske civilizacije.(DIVA) Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia...
A.B.B.A, Baraga, Ana, Anđelković, Bojan - TV dušilec TV Dumper
Produkcija: 2012
TV Dušilec je video instalacija v kateri se medsebojno soočajo različni mediji. Gledalec je postavljen v ambient, ki je kolaž različnih posegov v medijski prostor. Gledalec prisustvuje discipliniranju televizijskega medija, ki je na nek način discipliniral samega gledalca. Avtor prikrito intervenira v TV program in dekonstruira sliko s novim slojem kolažiranja na osnovni video površini. A tudi zvok je televizije prešušča primat radijskem zvoku. Dekonstrukcija televizijske discipline in provokacij...
Produkcija: 2012
TV Dušilec je video instalacija v kateri se medsebojno soočajo različni mediji. Gledalec je postavljen v ambient, ki je kolaž različnih posegov v medijski prostor. Gledalec prisustvuje discipliniranju televizijskega medija, ki je na nek način discipliniral samega gledalca. Avtor prikrito intervenira v TV program in dekonstruira sliko s novim slojem kolažiranja na osnovni video površini. A tudi zvok je televizije prešušča primat radijskem zvoku. Dekonstrukcija televizijske discipline in provokacij...
Sašo Sedlaček - Veliki izklop / The Big Switch Off (00:01:48)
Produkcija: Aksioma, 2011
Veliki izklop je del razstave Supetrash, v kateri umetnik med drugim problematizira tudi množično uničenje odrabljene tehnološke opreme in njeno deponiranje v državah tretjega sveta. V pričujočem video delu, ki ga zaznamuje specifična utopija, spremljamo odpiranje in zapiranje oken na fasadi večstanovanjske stavbe, skozi katera stanovalci odmetavajo katodne televizijske sprejemnike. Video komentira uvedbo digitalnega signala, ki je nadomestil analognega in povzročil, da so naprave, ki ne podpirajo...
Produkcija: Aksioma, 2011
Veliki izklop je del razstave Supetrash, v kateri umetnik med drugim problematizira tudi množično uničenje odrabljene tehnološke opreme in njeno deponiranje v državah tretjega sveta. V pričujočem video delu, ki ga zaznamuje specifična utopija, spremljamo odpiranje in zapiranje oken na fasadi večstanovanjske stavbe, skozi katera stanovalci odmetavajo katodne televizijske sprejemnike. Video komentira uvedbo digitalnega signala, ki je nadomestil analognega in povzročil, da so naprave, ki ne podpirajo...
OFFTIR - 0038640573341 (02:25:51)
Produkcija: 2013
Videodokument performansa je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Performans, ki ga je v Projektni sobi SCCA izvajal Dejan Koban, je iz lesenega zaboja nagovarjal občinstvo z zvoki pisalnega stroja, skozi kukalo pa smo lahko sledili akciji performerja. Performans je nastajal s pomočjo pisalnega stroja, sms šampona in čokolina.
Produkcija: 2013
Videodokument performansa je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Performans, ki ga je v Projektni sobi SCCA izvajal Dejan Koban, je iz lesenega zaboja nagovarjal občinstvo z zvoki pisalnega stroja, skozi kukalo pa smo lahko sledili akciji performerja. Performans je nastajal s pomočjo pisalnega stroja, sms šampona in čokolina.
Tomaž Furlan - Wear IX-X (00:06:41)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear V-VII (00:11:10)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XII (00:04:08)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.