Tomaž Furlan - Wear XIII (00:04:18)
Produkcija: Galerija Alkatraz
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
DIVA ponavljanje
61 rezultatov med deli
Tomaž Furlan - Wear XIV (00:02:28)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XV (00:04:14)
Produkcija: MSUM+MG, 2013
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija: MSUM+MG, 2013
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Nika Oblak & Primož Novak - Sisyphus Actions (00:03:00)
Produkcija: 2011
V kinetični video instalaciji 'Sisyphus Actions' Nika Oblak & Primož Novak ponavljata monotone, navidezno nesmiselne naloge. Surrealistična, absurdna situacija je refleksija sodobnega globalnega načina življenja, kjer smo ljudje ujeti v vsakodnevne rutine in umetno ustvarjene potrošniške potrebe. Računalniški program sinhronizira posamezni pnevmatski mehanizem in video posnetek, ter omogoča, da je 2D video podoba prevedena v dejanski 3D prostor. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak) Kopr...
Produkcija: 2011
V kinetični video instalaciji 'Sisyphus Actions' Nika Oblak & Primož Novak ponavljata monotone, navidezno nesmiselne naloge. Surrealistična, absurdna situacija je refleksija sodobnega globalnega načina življenja, kjer smo ljudje ujeti v vsakodnevne rutine in umetno ustvarjene potrošniške potrebe. Računalniški program sinhronizira posamezni pnevmatski mehanizem in video posnetek, ter omogoča, da je 2D video podoba prevedena v dejanski 3D prostor. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak) Kopr...
Nika Oblak & Primož Novak - Border Mover (00:02:45)
Produkcija: Co-Production/Koproducent: MMCA Residency Changdong, National Museum of Modern and Contemporary Art, Seul, Južna Koreja, 2015
'Border Mover' je kinetična instalacija, ki je nastala v koprodukciji y MMCA Residency Changdong, National Museum of Modern and Contemporary Art, Seoul, South Korea in se ukvarja s sodobnim posameznikom, ki je ujet v neobvladljivi tehnologiji in rutini vsakodnevnega obstoja. Ta vse bolj spominja na monotonost operacijskih strojev. Video se igra z idejami fizičnih in psiholoških mej kot posledic kapritalistične, neoliberalne globalizacije, kjer se zdijo vse sanje nemogoče in kjer je možnost d...
Produkcija: Co-Production/Koproducent: MMCA Residency Changdong, National Museum of Modern and Contemporary Art, Seul, Južna Koreja, 2015
'Border Mover' je kinetična instalacija, ki je nastala v koprodukciji y MMCA Residency Changdong, National Museum of Modern and Contemporary Art, Seoul, South Korea in se ukvarja s sodobnim posameznikom, ki je ujet v neobvladljivi tehnologiji in rutini vsakodnevnega obstoja. Ta vse bolj spominja na monotonost operacijskih strojev. Video se igra z idejami fizičnih in psiholoških mej kot posledic kapritalistične, neoliberalne globalizacije, kjer se zdijo vse sanje nemogoče in kjer je možnost d...
RÁTNEEK - Laibach – We Are Millions And Millions Are One (00:04:37)
Produkcija: 2015
Glasbeni video za Laibachov We Are Millions And Millions Are One (Spectre) se ukvarja z nezmožnostjo ljubiti v nemogočih časih, ki so nevarno blizu tistim v distopičnih filmih kot naprimer v filmu “Blade Runner” Ridleja Scotta ali v novelah kakršna je “Mi” Jevgenija Zamjatina, ki je bila inspiracija tako za glasbo kakor za sam video. (Vir: Blaž Murn, Maja Prelog) Odlomki animacije so vzeti iz 'La Isla de los Muertos' avtorja Vuka Jevremovica.
Produkcija: 2015
Glasbeni video za Laibachov We Are Millions And Millions Are One (Spectre) se ukvarja z nezmožnostjo ljubiti v nemogočih časih, ki so nevarno blizu tistim v distopičnih filmih kot naprimer v filmu “Blade Runner” Ridleja Scotta ali v novelah kakršna je “Mi” Jevgenija Zamjatina, ki je bila inspiracija tako za glasbo kakor za sam video. (Vir: Blaž Murn, Maja Prelog) Odlomki animacije so vzeti iz 'La Isla de los Muertos' avtorja Vuka Jevremovica.
Vesna Bukovec - Okrožnica (00:03:40)
Produkcija: Vesna Bukovec, 2016
Video Okrožnica je preprosta animacija vrtečega se kroga, ki je znan vsem uporabnicam_kom računalnikov in interneta. V neskončnost vrteči se krog sporoča, da v ozadju poteka nek proces, tudi če rezultata še ne vidimo. Neprijetni občutki in predvsem jeza so pogosti, če se tak krog predolgo vrti. Prav z v neskončnost vrtečim se krogom pa lahko primerjamo tudi počasnost birokratskih postopkov in nemoč tistih, ki čakajo. Nenehno vrtenje simbolizira tok časa, pa tudi ujetost v zanko. Oblika...
Produkcija: Vesna Bukovec, 2016
Video Okrožnica je preprosta animacija vrtečega se kroga, ki je znan vsem uporabnicam_kom računalnikov in interneta. V neskončnost vrteči se krog sporoča, da v ozadju poteka nek proces, tudi če rezultata še ne vidimo. Neprijetni občutki in predvsem jeza so pogosti, če se tak krog predolgo vrti. Prav z v neskončnost vrtečim se krogom pa lahko primerjamo tudi počasnost birokratskih postopkov in nemoč tistih, ki čakajo. Nenehno vrtenje simbolizira tok časa, pa tudi ujetost v zanko. Oblika...
Small but dangers - Celavi_2.ppsx (00:32:00)
Produkcija: SBD, 2013
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnem intervalu izmenjujeta dva kadra; najdeni fotografiji, ki predstavljata dva jogijska položaja. Njuno neprestano izmenjevanje ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije. K humorni noti dela poleg poigravanja z medijem in vizualno vsebino, prispeva tudi naslov, ki bi ga lahko poslovenili kot Pleško_2.ppsx.
Produkcija: SBD, 2013
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnem intervalu izmenjujeta dva kadra; najdeni fotografiji, ki predstavljata dva jogijska položaja. Njuno neprestano izmenjevanje ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije. K humorni noti dela poleg poigravanja z medijem in vizualno vsebino, prispeva tudi naslov, ki bi ga lahko poslovenili kot Pleško_2.ppsx.
Small but dangers - Celavi_3.ppsx (00:01:06)
Produkcija: SBD, 2013
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnih intervalih izmenjujejo kadri z najdenimi fotografiji, ki predstavljajo različne jogijske položaje. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije. K humorni noti dela poleg poigravanja z medijem in vizualno vsebino, prispeva tudi naslov, ki bi ga lahko poslovenili kot Pleško_3.ppsx.
Produkcija: SBD, 2013
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnih intervalih izmenjujejo kadri z najdenimi fotografiji, ki predstavljajo različne jogijske položaje. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije. K humorni noti dela poleg poigravanja z medijem in vizualno vsebino, prispeva tudi naslov, ki bi ga lahko poslovenili kot Pleško_3.ppsx.
Small but dangers - Listek.ppsx (00:00:32)
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnih intervalih izmenjujejo kadri devetih fotografiji listja, ki se med seboj malenkost razlikujejo. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnih intervalih izmenjujejo kadri devetih fotografiji listja, ki se med seboj malenkost razlikujejo. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.