Dejan Habicht - Love is in the Air
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Love is in the air je elektronska knjiga v velikosti 523KB. Prikazuje odmaknjene posnetke pokrajine iz letala. Vsebino za pesem črpa iz nenavadnega scenarija vaj zveze NATO in Partnerstva za mir iz leta 1998: "Po padcu diktatorskega režima v manjši državi na jugovzhodu Evrope je prišlo do krvavega boja za oblast med etničnimi in verskimi milicami. Pri tem je najvišji davek plačalo civilno prebivalstvo. Na poziv Združenih narodov so enote zveze NATO ob podpori enot Partnerstva za mir vstopile v...
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Dejan Habicht - Rotkäppchen
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Pesem je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami. Sestavljena je iz serije barvnih in črno belih fotografij, ki prikazujejo nenavadni zabaviščni park v globokem gozdu na severu Nemčije, kjer je bil avtor na delovnem obisku. Park naj bi obiskovalca začaral v pravljico o Rdeči kapici (Rotkäppchen), ki ima v tradicijah zelo različne vsebinske in pripovedne oblike. Avtorja zanimajo morbidne variacije o težkem zorenju deklice v žensko.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Pesem je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami. Sestavljena je iz serije barvnih in črno belih fotografij, ki prikazujejo nenavadni zabaviščni park v globokem gozdu na severu Nemčije, kjer je bil avtor na delovnem obisku. Park naj bi obiskovalca začaral v pravljico o Rdeči kapici (Rotkäppchen), ki ima v tradicijah zelo različne vsebinske in pripovedne oblike. Avtorja zanimajo morbidne variacije o težkem zorenju deklice v žensko.
Dejan Habicht - ich komme, ich komme... (00:10:00)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Zelo upočasnjeni posnetek pristajanja aviona. V podlagi se predvaja pesem zvoka sedmih avionov.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Zelo upočasnjeni posnetek pristajanja aviona. V podlagi se predvaja pesem zvoka sedmih avionov.
Dejan Habicht - 18:40:00 (00:18:40)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
The poem is a long sound track. It is inspired by the following passage: "At the time of Satie's death in 1925, absolutely nobody else had ever entered his room in Arcueil since he had moved there twenty-seven years earlier. What his friends would discover there, after Satie's burial at the Cimetiere d'Arcueil, had the allure of the opening of the grave of Tutankhamun; apart from the dust and the cobwebs (which among other things made clear that Satie never composed using his piano), they dis...
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
The poem is a long sound track. It is inspired by the following passage: "At the time of Satie's death in 1925, absolutely nobody else had ever entered his room in Arcueil since he had moved there twenty-seven years earlier. What his friends would discover there, after Satie's burial at the Cimetiere d'Arcueil, had the allure of the opening of the grave of Tutankhamun; apart from the dust and the cobwebs (which among other things made clear that Satie never composed using his piano), they dis...
Dejan Habicht - Uspavanka / Lullaby (00:02:31)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Uspavanka predstavlja ponavljanje vedenjskega vzorca. Zgodba iz osebne zgodovine je reprezentacija učinkov ideologij in spomina. Avtor napiše: "Šele ko sem prvič uspaval otroka, sem spoznal, da ne znam nobene uspavanke. Zato sem tiho in počasi zapel prvo pesem, ki mi je prišla na misel. Bila je stara, partizanska pesem: "Jutri gremo v napad". Poznam veliko takih pesmi, a le to znam celo. Delovalo je. Titi je zaspala in navdušen sem bil nad svojo iznajdljivostjo. Poznaje sem slučajno slišal, kako mo...
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Uspavanka predstavlja ponavljanje vedenjskega vzorca. Zgodba iz osebne zgodovine je reprezentacija učinkov ideologij in spomina. Avtor napiše: "Šele ko sem prvič uspaval otroka, sem spoznal, da ne znam nobene uspavanke. Zato sem tiho in počasi zapel prvo pesem, ki mi je prišla na misel. Bila je stara, partizanska pesem: "Jutri gremo v napad". Poznam veliko takih pesmi, a le to znam celo. Delovalo je. Titi je zaspala in navdušen sem bil nad svojo iznajdljivostjo. Poznaje sem slučajno slišal, kako mo...
Dejan Habicht - Pasjansa (00:05:51)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Igra s kartami za eno igralko pripoveduje zgodbo o iznajdljivem načinu preganjanja dolgočasja.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Igra s kartami za eno igralko pripoveduje zgodbo o iznajdljivem načinu preganjanja dolgočasja.
Dejan Habicht - JPEG image
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Avtor je pretvoril jpg v txt datoteko. Fotografija je prikazovala njegovo hčerko, kako čez ograjo na letališču zre proti letalom. Delo raziskuje kodifikacijo jezika in reprezentacije. Ukvarja se z digitalno ontologijo.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Avtor je pretvoril jpg v txt datoteko. Fotografija je prikazovala njegovo hčerko, kako čez ograjo na letališču zre proti letalom. Delo raziskuje kodifikacijo jezika in reprezentacije. Ukvarja se z digitalno ontologijo.
Amir Muratović - Povej mi, kaj vidiš (00:00:40)
Produkcija: 2007
Video so zmontirane fotografije, posnete na mobilni telefon. Kompozicijsko je sestavljen iz treh pravokotnikov, v katerih se nesimultano nizajo podobe različnih obrazov. Pri tem pride do zanimivih portretnih rešitev, ki delujejo nečloveško in zato dodatno dehumanizirajo glasove v ozadju.
Produkcija: 2007
Video so zmontirane fotografije, posnete na mobilni telefon. Kompozicijsko je sestavljen iz treh pravokotnikov, v katerih se nesimultano nizajo podobe različnih obrazov. Pri tem pride do zanimivih portretnih rešitev, ki delujejo nečloveško in zato dodatno dehumanizirajo glasove v ozadju.
Sašo Sedlaček - Rekviem za umirajoči medij / Requiem for a Dying Medium (00:09:43)
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Andreja Džakušič - Razvijanje sočutja (00:17:45)
Podnaslov: Vezenje in sežig
Produkcija: 2007
Foto in video dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost in strah, s sežigom simbolično razpusti, v drugem, ko pomiva tla z razkuži...
Podnaslov: Vezenje in sežig
Produkcija: 2007
Foto in video dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost in strah, s sežigom simbolično razpusti, v drugem, ko pomiva tla z razkuži...