Mirjana Batinić - In My Own Time (00:05:00)
Podnaslov: (Channel No.2)
Produkcija: Mirjana Batinić, 2007
Video je del petkanalne video instalacije, ki prikazuje pet video performansov na obali. Avtorica, oblečena v črno, izbere različna mesta ob morju, kjer se postavi v določeno pozo in ostane negibna skozi cel prizor. Ta avtoričina negibnost animira ozadje, kjer gledalec opaža tudi najmanjše premike in detajle. Oddaljeni dogodki na horizontu postanejo središče dogajanja, črna figura avtorice pa se zreducira na obris, nekakšno luknjo sredi kompozicije, ki je ključ za vstop v ozadje.
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Mirjana Batinić - In My Own Time (00:03:38)
Podnaslov: (Channel No.1)
Produkcija: 2007
Video je del petkanalne video instalacije, ki prikazuje pet video performansov na obali. Avtorica, oblečena v črno, izbere različna mesta ob morju, kjer se postavi v določeno pozo in ostane negibna skozi cel prizor. Ta avtoričina negibnost animira ozadje, kjer gledalec opaža tudi najmanjše premike in detajle. Oddaljeni dogodki na horizontu postanejo središče dogajanja, črna figura avtorice pa se zreducira na obris, nekakšno luknjo sredi kompozicije, ki je ključ za vstop v ozadje.
Podnaslov: (Channel No.1)
Produkcija: 2007
Video je del petkanalne video instalacije, ki prikazuje pet video performansov na obali. Avtorica, oblečena v črno, izbere različna mesta ob morju, kjer se postavi v določeno pozo in ostane negibna skozi cel prizor. Ta avtoričina negibnost animira ozadje, kjer gledalec opaža tudi najmanjše premike in detajle. Oddaljeni dogodki na horizontu postanejo središče dogajanja, črna figura avtorice pa se zreducira na obris, nekakšno luknjo sredi kompozicije, ki je ključ za vstop v ozadje.
Luka Dekleva - FeedForward Cinema (00:05:25)
Produkcija: codeep, 2007
Video dokumentacija performansa iz Kinodvor dne 19. oktobra 2007. Delo Feedforward Cinema nastaja z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljajo signale in tvorijo zaprt krog informacij. Rezultat spominja na različne vzorce od zelo organskih oblik do strogo geometričnih in točno omejenih polj, ki v določenem trenutku raspadejo in odprejo polje za nove oblike. Vzorci so vedno ne-narativni. Če je na začetku tvorba, ki spominja na molekulano strukturo, proti koncu postaja vse bolj grafična. Vs...
Produkcija: codeep, 2007
Video dokumentacija performansa iz Kinodvor dne 19. oktobra 2007. Delo Feedforward Cinema nastaja z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljajo signale in tvorijo zaprt krog informacij. Rezultat spominja na različne vzorce od zelo organskih oblik do strogo geometričnih in točno omejenih polj, ki v določenem trenutku raspadejo in odprejo polje za nove oblike. Vzorci so vedno ne-narativni. Če je na začetku tvorba, ki spominja na molekulano strukturo, proti koncu postaja vse bolj grafična. Vs...
Luka Dekleva - lOw/Tuning (00:07:08)
Produkcija: 2007
Pri video delu lOw/Tuning gre za isti princip kot pri delu Feedforward Cinema. Z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljata signale in tvorita zaprt krog informacij, pride do realizacije deloma nepredvidivih struktur, ki se pojavlajo kot hrup, motnja ali feed-back. lOw/Tuning je tako s stališča zvoka kot videa zelo minimalističen. Podobe pogosto na kratko izstopijo iz popolne črnine, da bi se nemudoma pogrznile nazaj v globino. Prostor tvorijo bele črte, ki s premikanjem in repeticijo po...
Produkcija: 2007
Pri video delu lOw/Tuning gre za isti princip kot pri delu Feedforward Cinema. Z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljata signale in tvorita zaprt krog informacij, pride do realizacije deloma nepredvidivih struktur, ki se pojavlajo kot hrup, motnja ali feed-back. lOw/Tuning je tako s stališča zvoka kot videa zelo minimalističen. Podobe pogosto na kratko izstopijo iz popolne črnine, da bi se nemudoma pogrznile nazaj v globino. Prostor tvorijo bele črte, ki s premikanjem in repeticijo po...
Pila Rusjan - Herethere (0:03:02)
Podnaslov: Mapping the Memory
Produkcija: Famul Stuart & ArtEast, 2007
Herethere je skupek digitalnih fotografij in kratkih video sekvenc, povezanih v zaključeno delo hitro odvijaočega se narativa, ki govori zgodbo avtoričinega intimnega življenja. Pila Rusjan skozi serije snapshot fotografij, ki si v začetku sledijo v hitrem zaporedju in dajejo občutek gibljive slike ali stop-motion animacije, pripoveduje svojo osebno zgodbo o navezanosti na kraje, ki jih kot ustvarjalka obiskuje in v njih določen čas tudi biva: poleg fotografij se skozi delo pojavljajo tudi tekstovni...
Podnaslov: Mapping the Memory
Produkcija: Famul Stuart & ArtEast, 2007
Herethere je skupek digitalnih fotografij in kratkih video sekvenc, povezanih v zaključeno delo hitro odvijaočega se narativa, ki govori zgodbo avtoričinega intimnega življenja. Pila Rusjan skozi serije snapshot fotografij, ki si v začetku sledijo v hitrem zaporedju in dajejo občutek gibljive slike ali stop-motion animacije, pripoveduje svojo osebno zgodbo o navezanosti na kraje, ki jih kot ustvarjalka obiskuje in v njih določen čas tudi biva: poleg fotografij se skozi delo pojavljajo tudi tekstovni...
Polonca Lovšin - Zakaj slovenske hiše izgledajo tako / Why Slovenian Houses Look The Way They Do (0:07:19)
Produkcija: Lovšin, Polonca & KUD Obrat, 2007
Skozi video animacijo 'Why Slovenian Houses Look The Way They Do' avtorica pripoveduje zgodbo o urbanističnem razvoju slovenskega urbanega in pol-urbanega področja v zadnjih petdesetih letih. Preprosta stop motion animacija je poleg fotografije sestavljena izključno iz plastelinastih figur in bazične scenografije, s čemer avtorica nazorno ilustrira zgodbo lastne družine in njenega prilagodljivega domovanja. Na podlagi osebne pripovedi in opravljene raziskave je v narativ vključila faktografske podatk...
Produkcija: Lovšin, Polonca & KUD Obrat, 2007
Skozi video animacijo 'Why Slovenian Houses Look The Way They Do' avtorica pripoveduje zgodbo o urbanističnem razvoju slovenskega urbanega in pol-urbanega področja v zadnjih petdesetih letih. Preprosta stop motion animacija je poleg fotografije sestavljena izključno iz plastelinastih figur in bazične scenografije, s čemer avtorica nazorno ilustrira zgodbo lastne družine in njenega prilagodljivega domovanja. Na podlagi osebne pripovedi in opravljene raziskave je v narativ vključila faktografske podatk...
Maja Smrekar - System Casio:pia (00:26:14)
Produkcija: Kiberpipa & Maja Smrekar, 2007
Video je del širšega projekta, novomedijske skulpture, video instalacije, fizičnega objekta z večmedijskimi intervencijami z naslovom Casio Pia, ki temelji na podobju popularne kulture, televizijskega kiča in vsakdanjega sodobnega življenja. Video na svojstven način tematizira družbo spektakla na način izposojanja motivov iz virtualnega sveta filmske in širše zabavne industrije. Video predstavlja razgibana in hitra montaža, saj izposojeni kadri iz različnih filsmkih ali televizijskih produkcij...
Produkcija: Kiberpipa & Maja Smrekar, 2007
Video je del širšega projekta, novomedijske skulpture, video instalacije, fizičnega objekta z večmedijskimi intervencijami z naslovom Casio Pia, ki temelji na podobju popularne kulture, televizijskega kiča in vsakdanjega sodobnega življenja. Video na svojstven način tematizira družbo spektakla na način izposojanja motivov iz virtualnega sveta filmske in širše zabavne industrije. Video predstavlja razgibana in hitra montaža, saj izposojeni kadri iz različnih filsmkih ali televizijskih produkcij...
(Mrevlje - Pollak) Jaša - Something to be afraid of (00:05:56)
Produkcija: Mrevlje, Jaša, 2007
Produkcija: Mrevlje, Jaša, 2007
Dejan Habicht - Nemi film / Silent Film (00:11:30)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Nemi film je video posnetek defragmentacije diska v okolju Windows '95. Avtor je shranil poetiko smrti in umirajočih računalniških programov.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Nemi film je video posnetek defragmentacije diska v okolju Windows '95. Avtor je shranil poetiko smrti in umirajočih računalniških programov.
Dejan Habicht - Zvočni film / Sound Movie (00:05:22)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Zvok letala nad gozdom.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Zvok letala nad gozdom.