Sašo Sedlaček - Just Do It! (0:06:20)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Video dokumentira akcijo, ki jo je avtor leta 2003 izvedel v enem od ljubljanskih nakupovalnih središč. Akcija problematizira direkten marketing, ki ga trgovci izvajajo preko propagandnega gradiva. Obiskovalci so tako zbrane propagandne letake reciklirali v opeke in iz njih zgradili zid s katerim so simbolično in dejansko zaprli vhod v nakupovalni center.
DIVA Video dela
1198 rezultatov med deli
Sašo Sedlaček - Kinder Surprise (0:00:53)
Produkcija: 2004
Video delo dokumentira akcijo v javnem prostoru. Pred nakupovalnim središčem je na prometni znak izobešena povečana kopija čokoladnega jajca proizvajalca Kinder z agresivno oglaševalsko strategijo. V znak protesta je v akciji razstreljeno in uničenje je dokumentirano z bližnjim kadrom.
Produkcija: 2004
Video delo dokumentira akcijo v javnem prostoru. Pred nakupovalnim središčem je na prometni znak izobešena povečana kopija čokoladnega jajca proizvajalca Kinder z agresivno oglaševalsko strategijo. V znak protesta je v akciji razstreljeno in uničenje je dokumentirano z bližnjim kadrom.
Sašo Sedlaček - Piknik na deponiji / Picnic on a Dump (0:09:06)
Produkcija: 2004
Video dokumentira izlet skupine umetnikov na mestno smetišče. Namen avtorjeve akcije je vzpostavljanje kreativnih praks v ekstremnem, nenavadnem okolju. Navkljub smradu, ki veje na smetišču, umetniki pričnejo raziskovati teren in se res kreativno posvetijo projektu. Kamera iz roke zabeleži detajle deponije ter ujame umetniške akcije.
Produkcija: 2004
Video dokumentira izlet skupine umetnikov na mestno smetišče. Namen avtorjeve akcije je vzpostavljanje kreativnih praks v ekstremnem, nenavadnem okolju. Navkljub smradu, ki veje na smetišču, umetniki pričnejo raziskovati teren in se res kreativno posvetijo projektu. Kamera iz roke zabeleži detajle deponije ter ujame umetniške akcije.
Sašo Sedlaček - Žicar 1.0 / Beggar 1.0 (0:04:33)
Produkcija: Galerija Kapelica / Kura, 2006
Video dokumentira avtorjeva akcijo, s katero je v nakupovalno središče in nato še v galerijo umestil robota - berača. Z akcijo avtor opozarja na naraščajočo revščino. Robot je privabil presenetljivo število obiskovalcev in avtor je tako projekt zaključil z izsledkom, da ljudje k problemom marginaliziranega dela družbe, lažje pristopamo z varne razdalje. Scene ujete s kamero iz roke se izmenjujejo s posnetki zabeleženimi z varnostnimi kamerami.
Produkcija: Galerija Kapelica / Kura, 2006
Video dokumentira avtorjeva akcijo, s katero je v nakupovalno središče in nato še v galerijo umestil robota - berača. Z akcijo avtor opozarja na naraščajočo revščino. Robot je privabil presenetljivo število obiskovalcev in avtor je tako projekt zaključil z izsledkom, da ljudje k problemom marginaliziranega dela družbe, lažje pristopamo z varne razdalje. Scene ujete s kamero iz roke se izmenjujejo s posnetki zabeleženimi z varnostnimi kamerami.
Sašo Sedlaček - Žicar 2.0 / Beggar 0.2 (0:12:43)
Produkcija: IAMAS, 2006
Video dokumentira avtorjeva akcijo, s katero je v javni prostor v Tokiu na Japonskem umestil robota - berača. Čeprav je s to akcijo posegal v javni prostor že v Ljubljani, je umestitev v visoko tehnološko razvito kulturo, v kateri je beračenje skoraj popolnoma odstotno, dosegalo druge odzive in učinke. Avtor je novo verzijo robota programsko nadgradil načrt zanjo pa morebitnim uporabnikom brezplačno ponudil na spletu.
Produkcija: IAMAS, 2006
Video dokumentira avtorjeva akcijo, s katero je v javni prostor v Tokiu na Japonskem umestil robota - berača. Čeprav je s to akcijo posegal v javni prostor že v Ljubljani, je umestitev v visoko tehnološko razvito kulturo, v kateri je beračenje skoraj popolnoma odstotno, dosegalo druge odzive in učinke. Avtor je novo verzijo robota programsko nadgradil načrt zanjo pa morebitnim uporabnikom brezplačno ponudil na spletu.
Sašo Podgoršek - Anglia (0:03:51)
Produkcija: Mute Records, 2006
Video za skladbo Anglia skupine Laibach za svoje prizorišče vzame srednjeveški interier. Z vzpostavljenim prizorom, v katerem ostarela ženska v majhni sobi pripravlja kosilo, spominja na Vermeerjevo sliko. Idiličen prizor se hitro sprevrže in dogajanje se preseli v temačno klet, kjer pod ključem svoje skrbnice životarijo v okove vklenjeni ljudje. Alegorija britanske kraljice in njenih podanikov, ki živijo od kraljičine pozornosti, odpira interpretacijo videa kot antihimne britanskega monarhičneg...
Produkcija: Mute Records, 2006
Video za skladbo Anglia skupine Laibach za svoje prizorišče vzame srednjeveški interier. Z vzpostavljenim prizorom, v katerem ostarela ženska v majhni sobi pripravlja kosilo, spominja na Vermeerjevo sliko. Idiličen prizor se hitro sprevrže in dogajanje se preseli v temačno klet, kjer pod ključem svoje skrbnice životarijo v okove vklenjeni ljudje. Alegorija britanske kraljice in njenih podanikov, ki živijo od kraljičine pozornosti, odpira interpretacijo videa kot antihimne britanskega monarhičneg...
Sašo Podgoršek - Das Spiel ist aus (0:03:15)
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo Das Spiel ist aus skupine Laibach (album WAT). Člani skupine koketirajo s fašističnimi simboli, da bi na najbolj enostaven način nasilno vdrli na ideološka področja Združenih držav Amerike in Rusije. Gazijo po zvezdi Miki Miške in korakajo pred ruskimi vojaki. Avtor se v depresivni luči posveča vsakdanu teh dveh držav. Laibachov recept je enostaven - z ideologijo nad ideologijo.
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo Das Spiel ist aus skupine Laibach (album WAT). Člani skupine koketirajo s fašističnimi simboli, da bi na najbolj enostaven način nasilno vdrli na ideološka področja Združenih držav Amerike in Rusije. Gazijo po zvezdi Miki Miške in korakajo pred ruskimi vojaki. Avtor se v depresivni luči posveča vsakdanu teh dveh držav. Laibachov recept je enostaven - z ideologijo nad ideologijo.
Sašo Podgoršek - Tanz mit Laibach (0:03:29)
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo skupine Laibach Tanz mit Laibach z albuma WAT (2003) postavi glavnega pevca skupine pred različna ozadja, ki prikazujejo simbole in prizore iz slovenske umetnosti in zgodovine. Mestoma se prizori izmenjujejo s posnetki iz koncertov skupine.
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo skupine Laibach Tanz mit Laibach z albuma WAT (2003) postavi glavnega pevca skupine pred različna ozadja, ki prikazujejo simbole in prizore iz slovenske umetnosti in zgodovine. Mestoma se prizori izmenjujejo s posnetki iz koncertov skupine.
Sašo Podgoršek - Miss Right and Mr. Wrong (0:03:33)
Produkcija: Dop Records / Menart, 2008
Video je spot za skladbo Miss Right and Mr. Wrong skupine Lollobrigida. Video parodira rock kliše garažnega banda in v vloge pop glasbenikov postavi otroke, ki igrajo v garaža premajhni, da bi lahko služila kot resničen prostor za vajo rock skupine. Zaradi radikalnega pomanjševanja, tako subjekta kot njegovega okolja, je video tudi parodija na estetiko sodobnega poprocka. Avtor ustvari dinamičnost videa s številnimi hitrimi premiki kamere, različnimi osvetljavami in širokimi paletami kostumov, k...
Produkcija: Dop Records / Menart, 2008
Video je spot za skladbo Miss Right and Mr. Wrong skupine Lollobrigida. Video parodira rock kliše garažnega banda in v vloge pop glasbenikov postavi otroke, ki igrajo v garaža premajhni, da bi lahko služila kot resničen prostor za vajo rock skupine. Zaradi radikalnega pomanjševanja, tako subjekta kot njegovega okolja, je video tudi parodija na estetiko sodobnega poprocka. Avtor ustvari dinamičnost videa s številnimi hitrimi premiki kamere, različnimi osvetljavami in širokimi paletami kostumov, k...
Sašo Podgoršek - Marching on a Globe (0:03:17)
Produkcija: 2006
Video je spot za skladbo Marching on a Globe skupine Melodrom. Avtor kombinira različne variacije tretiranja črno belih površin, od subtilnih prehodov iz ostre v motno sliko, do popolnoma črno-belih kontrastov. Bogastvo različnih tehnik in strategij reševanja video površine omogoči avtorju, da je lik pevke vedno v centru dogajanja, ne da bi bilo video delo monotono.
Produkcija: 2006
Video je spot za skladbo Marching on a Globe skupine Melodrom. Avtor kombinira različne variacije tretiranja črno belih površin, od subtilnih prehodov iz ostre v motno sliko, do popolnoma črno-belih kontrastov. Bogastvo različnih tehnik in strategij reševanja video površine omogoči avtorju, da je lik pevke vedno v centru dogajanja, ne da bi bilo video delo monotono.