Dejan Habicht - 18:40:00 (00:18:40)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
The poem is a long sound track. It is inspired by the following passage: "At the time of Satie's death in 1925, absolutely nobody else had ever entered his room in Arcueil since he had moved there twenty-seven years earlier. What his friends would discover there, after Satie's burial at the Cimetiere d'Arcueil, had the allure of the opening of the grave of Tutankhamun; apart from the dust and the cobwebs (which among other things made clear that Satie never composed using his piano), they dis...
DIVA Video dela
1187 rezultatov med deli
Dejan Habicht - Uspavanka / Lullaby (00:02:31)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Uspavanka predstavlja ponavljanje vedenjskega vzorca. Zgodba iz osebne zgodovine je reprezentacija učinkov ideologij in spomina. Avtor napiše: "Šele ko sem prvič uspaval otroka, sem spoznal, da ne znam nobene uspavanke. Zato sem tiho in počasi zapel prvo pesem, ki mi je prišla na misel. Bila je stara, partizanska pesem: "Jutri gremo v napad". Poznam veliko takih pesmi, a le to znam celo. Delovalo je. Titi je zaspala in navdušen sem bil nad svojo iznajdljivostjo. Poznaje sem slučajno slišal, kako mo...
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Uspavanka predstavlja ponavljanje vedenjskega vzorca. Zgodba iz osebne zgodovine je reprezentacija učinkov ideologij in spomina. Avtor napiše: "Šele ko sem prvič uspaval otroka, sem spoznal, da ne znam nobene uspavanke. Zato sem tiho in počasi zapel prvo pesem, ki mi je prišla na misel. Bila je stara, partizanska pesem: "Jutri gremo v napad". Poznam veliko takih pesmi, a le to znam celo. Delovalo je. Titi je zaspala in navdušen sem bil nad svojo iznajdljivostjo. Poznaje sem slučajno slišal, kako mo...
Dejan Habicht - Pasjansa (00:05:51)
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Igra s kartami za eno igralko pripoveduje zgodbo o iznajdljivem načinu preganjanja dolgočasja.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Igra s kartami za eno igralko pripoveduje zgodbo o iznajdljivem načinu preganjanja dolgočasja.
Dejan Habicht - JPEG image
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Avtor je pretvoril jpg v txt datoteko. Fotografija je prikazovala njegovo hčerko, kako čez ograjo na letališču zre proti letalom. Delo raziskuje kodifikacijo jezika in reprezentacije. Ukvarja se z digitalno ontologijo.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2007
Avtor je pretvoril jpg v txt datoteko. Fotografija je prikazovala njegovo hčerko, kako čez ograjo na letališču zre proti letalom. Delo raziskuje kodifikacijo jezika in reprezentacije. Ukvarja se z digitalno ontologijo.
Zemira Alajbegović, Neven Korda - Podoba 1: ŠKUC Forum (00:25:12)
Podnaslov: Video produkcija 81-85
Produkcija: Kanal A, 1992
Prva iz serije televizijskih oddaj o slovenski video produkciji prikazuje množično in kritično video produkcijo, ki je bila konstitutivni del in hkrati že učinek ljubljanske alternativne in subkulturne scene v 80. letih 20. stoletja (ŠKUC-Forum video produkcija). Podoba je serija televizijskih oddaj Zemire Alajbegović in Nevena Korde predvajane na Kanalu A. Podoba je najpomembnejši prispevek k avtorskemu obravnavanju video produkcije osemdesetih let na televiziji (1992–1993, 5 odd...
Podnaslov: Video produkcija 81-85
Produkcija: Kanal A, 1992
Prva iz serije televizijskih oddaj o slovenski video produkciji prikazuje množično in kritično video produkcijo, ki je bila konstitutivni del in hkrati že učinek ljubljanske alternativne in subkulturne scene v 80. letih 20. stoletja (ŠKUC-Forum video produkcija). Podoba je serija televizijskih oddaj Zemire Alajbegović in Nevena Korde predvajane na Kanalu A. Podoba je najpomembnejši prispevek k avtorskemu obravnavanju video produkcije osemdesetih let na televiziji (1992–1993, 5 odd...
Mark Požlep - Fireplace, Axe and a Banana Peel (00:11:46)
Produkcija: White Cross Production, 2008
Igrani video zaključuje avtorjevo tematiziranje namišljenih in personificiranih superherojev. Dogajanje je postavljeno v tesen domačijski ambient, kjer tije protagonisti – superheroji - skušajo živeti v sožitju. Zaradi karakternih posebnosti in velikega ega vsakega izmed njih je medsebojna komunikacija napeta, sobivanje pa skoraj nemogoče. Poskus sobivanja preraste v nasilje, pogubno za vse tri protagoniste. Skozi ludistično igro se superheroji - Batman, Bananaman in Superman – začno pretepati,...
Produkcija: White Cross Production, 2008
Igrani video zaključuje avtorjevo tematiziranje namišljenih in personificiranih superherojev. Dogajanje je postavljeno v tesen domačijski ambient, kjer tije protagonisti – superheroji - skušajo živeti v sožitju. Zaradi karakternih posebnosti in velikega ega vsakega izmed njih je medsebojna komunikacija napeta, sobivanje pa skoraj nemogoče. Poskus sobivanja preraste v nasilje, pogubno za vse tri protagoniste. Skozi ludistično igro se superheroji - Batman, Bananaman in Superman – začno pretepati,...
Mark Požlep, (Mrevlje - Pollak) Jaša - Time to Become Poets (0:08:00)
Produkcija: 2009
Samostojno video delo, ki je bilo izvorno prikazano kot del razstavne instalacije na gostovanju v Marseillu, kjer sta avtorja zapolnila obsežen razstavni prostor z odsluženimi gledališkimi rekviziti. Video delo, ki je bilo predvajano v posebej zgrajeni projekcijski instalaciji na skrajnem koncu razstavišča, prikazuje predvsem proces nastajanja prostorske postavitve, ko sta avtorja izvajala performativne akcije (ustvarjene zgolj za kamero). Avtorja, ki sta tudi edina nastopajoča, se asociativno poigrav...
Produkcija: 2009
Samostojno video delo, ki je bilo izvorno prikazano kot del razstavne instalacije na gostovanju v Marseillu, kjer sta avtorja zapolnila obsežen razstavni prostor z odsluženimi gledališkimi rekviziti. Video delo, ki je bilo predvajano v posebej zgrajeni projekcijski instalaciji na skrajnem koncu razstavišča, prikazuje predvsem proces nastajanja prostorske postavitve, ko sta avtorja izvajala performativne akcije (ustvarjene zgolj za kamero). Avtorja, ki sta tudi edina nastopajoča, se asociativno poigrav...
Mark Požlep - Is Anger Substitude for Love (0:08:15)
Produkcija: 2010
Video je zasnovan kot minimalistična interakcija majhnih svetlobnih teles na temnen zaslonu, ki se repetitivno približujeta in oddaljujeta. Ob vsakem zbližanju, kjer pa še vedno ostaneta na varni ditanci, izmenjata nekaj besed, ki skušajo orisati in umestiti njun abstrahiran odnos. Po koncu kratkega, napetega in pomenljivega pogovora, ki se navezuje na kompleksnost medsebojnih (ljubezenskih) odnosov, začno skozi temo švigati ognjeni izstrelki ter z vztrajnostjo uspejo zanetiti požar. Iz teme se izvi...
Produkcija: 2010
Video je zasnovan kot minimalistična interakcija majhnih svetlobnih teles na temnen zaslonu, ki se repetitivno približujeta in oddaljujeta. Ob vsakem zbližanju, kjer pa še vedno ostaneta na varni ditanci, izmenjata nekaj besed, ki skušajo orisati in umestiti njun abstrahiran odnos. Po koncu kratkega, napetega in pomenljivega pogovora, ki se navezuje na kompleksnost medsebojnih (ljubezenskih) odnosov, začno skozi temo švigati ognjeni izstrelki ter z vztrajnostjo uspejo zanetiti požar. Iz teme se izvi...
Mark Požlep - Soft Machine (0:09:53)
Produkcija: 2010
Delo 'Soft Machine' je del večmedijske razstavne instalacije z naslovom 'Queens & Criminals', izvorno prikazane v Kibli Maribor leta 2010. Video prikazuje statične posnetke para med spolnim aktom iz treh različnih zornih kotov (v treh dolgih kadrih), kamera pa je vselej postavljena v položaj, kjer je pogled deloma zakrit z drevjem ali travnimi bilkami. Voajerski položaj kamere (avtorja) in gledalca pri spremljanju intimnega akta neznancev skuša zbujati nelagodje ob opazovanju druge...
Produkcija: 2010
Delo 'Soft Machine' je del večmedijske razstavne instalacije z naslovom 'Queens & Criminals', izvorno prikazane v Kibli Maribor leta 2010. Video prikazuje statične posnetke para med spolnim aktom iz treh različnih zornih kotov (v treh dolgih kadrih), kamera pa je vselej postavljena v položaj, kjer je pogled deloma zakrit z drevjem ali travnimi bilkami. Voajerski položaj kamere (avtorja) in gledalca pri spremljanju intimnega akta neznancev skuša zbujati nelagodje ob opazovanju druge...
Mark Požlep - Maybe Weird and Dark but Certainly Alive (0:05:00)
Podnaslov: Maybe Weird and dark but certainly alive; Never Exactly sure what i will find, never exactly sure what i will search; Is my cock big enough, is my brain small enough, for you to make me a star; Disco fever killed my beaver; It is never too late to have a
Produkcija: 2010
Video predstavlja dokumentacijo glasbenega performansa ob otvoritvi razstave ‘Maybe Weird and Dark but Certainly Alive’ v galeriji Plevnik-Kronkowska v Celju. Skupina v volkodlake maskiranih glasbenikov v izložbenem oknu galerije izvaja hrupne minutne kompozicije (avtor Gašper Piano). Sleherna skladba kljub svoji instrumentalni naravi predstavlja refleksijo na določeno temo, saj so se izvajalci z zvokom odzvali na predlagane naslove: 'Maybe Weird and Dark but Certainly Alive', 'Never E...
Podnaslov: Maybe Weird and dark but certainly alive; Never Exactly sure what i will find, never exactly sure what i will search; Is my cock big enough, is my brain small enough, for you to make me a star; Disco fever killed my beaver; It is never too late to have a
Produkcija: 2010
Video predstavlja dokumentacijo glasbenega performansa ob otvoritvi razstave ‘Maybe Weird and Dark but Certainly Alive’ v galeriji Plevnik-Kronkowska v Celju. Skupina v volkodlake maskiranih glasbenikov v izložbenem oknu galerije izvaja hrupne minutne kompozicije (avtor Gašper Piano). Sleherna skladba kljub svoji instrumentalni naravi predstavlja refleksijo na določeno temo, saj so se izvajalci z zvokom odzvali na predlagane naslove: 'Maybe Weird and Dark but Certainly Alive', 'Never E...