A.B.B.A, Baraga, Ana, Anđelković, Bojan - TV dušilec TV Dumper
Produkcija: 2012
TV Dušilec je video instalacija v kateri se medsebojno soočajo različni mediji. Gledalec je postavljen v ambient, ki je kolaž različnih posegov v medijski prostor. Gledalec prisustvuje discipliniranju televizijskega medija, ki je na nek način discipliniral samega gledalca. Avtor prikrito intervenira v TV program in dekonstruira sliko s novim slojem kolažiranja na osnovni video površini. A tudi zvok je televizije prešušča primat radijskem zvoku. Dekonstrukcija televizijske discipline in provokacij...
DIVA Video dela
1206 rezultatov med deli
Ana Pečar - Partitura za tri vode (1. del) (00:17:20)
Produkcija: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Produkcija: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Ana Pečar - Partitura za tri vode (2. del) (00:14:12)
Produkcija: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Produkcija: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Ana Pečar - Partitura za tri vode (3. del) (00:09:57)
Produkcija: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Produkcija: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Ana Pečar - Beli zvok_črna ploskev / (00:10:05)
Produkcija: 2011
V video delu Bela etida_črna površina avtorica uporabi številne elemente videojezika kot so plastenje, izginjanje, prekrivanje; elektronske videomanipulacije in motnje prepleta s posnetki narave; vključuje makro posnetke, računalniško manipulirano sliko, upočasnjene posnetke narave, prekrivanje, izginjanje in vzvratno predvajanje. Ritem slike in strukturo podob določa utripajoča glasbena eksperimentalna struktura Luke Prinčiča. Avtorica z minimalnimi vizualnimi posegi prikazuje industrializirano...
Produkcija: 2011
V video delu Bela etida_črna površina avtorica uporabi številne elemente videojezika kot so plastenje, izginjanje, prekrivanje; elektronske videomanipulacije in motnje prepleta s posnetki narave; vključuje makro posnetke, računalniško manipulirano sliko, upočasnjene posnetke narave, prekrivanje, izginjanje in vzvratno predvajanje. Ritem slike in strukturo podob določa utripajoča glasbena eksperimentalna struktura Luke Prinčiča. Avtorica z minimalnimi vizualnimi posegi prikazuje industrializirano...
Sašo Sedlaček - Rent a Žicar / Rent a Beggar (00:19:23)
Produkcija: 2006
Dokumentarni video o problemu "žicanja" denarja. Umetnik ponudi pravemu žicarju robota, ki bo namesto njega opravljal sramotno prakso pridobivanja denarja. Zaradi simbolno-estetske kategorije robota ima le-ta to prednost pred žicarjem, da lahko vstopi v določene javne prostore, ki so žicarjem sicer prepovedani. A video ne kaže samo na probleme skupine ljudi, ki eksistirajo na margini družbe - robot predstavlja tudi strategijo izboljševanja žicarskih pogojev, predstavlja višjo učinkovitost, višjo...
Produkcija: 2006
Dokumentarni video o problemu "žicanja" denarja. Umetnik ponudi pravemu žicarju robota, ki bo namesto njega opravljal sramotno prakso pridobivanja denarja. Zaradi simbolno-estetske kategorije robota ima le-ta to prednost pred žicarjem, da lahko vstopi v določene javne prostore, ki so žicarjem sicer prepovedani. A video ne kaže samo na probleme skupine ljudi, ki eksistirajo na margini družbe - robot predstavlja tudi strategijo izboljševanja žicarskih pogojev, predstavlja višjo učinkovitost, višjo...
Sašo Sedlaček - Fernetiči / Fernetti (00:05:59)
Produkcija:
Video je del projekta Izgubljena ozemlja. Kader je statičen in prikazuje mejni prehod Fernetiči med Italijo in Slovenijo. Umetnik spremeni državne simbole na način, da združi zastave v novi digitalni verziji. Forme dveh držav so prisotne, a so vseeno slabo vidne in izginjajo v digitalni posplošitvi. Tako kot je absurdna meja med državami, je absurdna tudi znakovna distinkcija.
Produkcija:
Video je del projekta Izgubljena ozemlja. Kader je statičen in prikazuje mejni prehod Fernetiči med Italijo in Slovenijo. Umetnik spremeni državne simbole na način, da združi zastave v novi digitalni verziji. Forme dveh držav so prisotne, a so vseeno slabo vidne in izginjajo v digitalni posplošitvi. Tako kot je absurdna meja med državami, je absurdna tudi znakovna distinkcija.
Sašo Sedlaček - Veliki izklop / The Big Switch Off (00:01:48)
Produkcija: Aksioma, 2011
Veliki izklop je del razstave Supetrash, v kateri umetnik med drugim problematizira tudi množično uničenje odrabljene tehnološke opreme in njeno deponiranje v državah tretjega sveta. V pričujočem video delu, ki ga zaznamuje specifična utopija, spremljamo odpiranje in zapiranje oken na fasadi večstanovanjske stavbe, skozi katera stanovalci odmetavajo katodne televizijske sprejemnike. Video komentira uvedbo digitalnega signala, ki je nadomestil analognega in povzročil, da so naprave, ki ne podpirajo...
Produkcija: Aksioma, 2011
Veliki izklop je del razstave Supetrash, v kateri umetnik med drugim problematizira tudi množično uničenje odrabljene tehnološke opreme in njeno deponiranje v državah tretjega sveta. V pričujočem video delu, ki ga zaznamuje specifična utopija, spremljamo odpiranje in zapiranje oken na fasadi večstanovanjske stavbe, skozi katera stanovalci odmetavajo katodne televizijske sprejemnike. Video komentira uvedbo digitalnega signala, ki je nadomestil analognega in povzročil, da so naprave, ki ne podpirajo...
Sašo Sedlaček - Rekviem za umirajoči medij / Requiem for a Dying Medium (00:09:43)
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Sašo Sedlaček - Zanka / Loop (00:05:56)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Video prikazuje proces izdelave in uporabo stavbenega objekta, zgrajanega iz recikliranega materiala. Stavbeni objekt je mobilen in se lahko kot parazit postavi na različna urbana mesta, kjer s svojo amatersko radio postajo lahko uporabniku oddaja zvočne informacije iz okolja. Avtorjeva izbira mesta za instalacijo objekta je zelo sugestivna. V nakupovalnem centru, pod panojem "To je moje mesto", zveni projekt rahlo sarkastično. Umetnikov komentar je več kot očiten - ali v tem okolju potrošništva splo...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2004
Video prikazuje proces izdelave in uporabo stavbenega objekta, zgrajanega iz recikliranega materiala. Stavbeni objekt je mobilen in se lahko kot parazit postavi na različna urbana mesta, kjer s svojo amatersko radio postajo lahko uporabniku oddaja zvočne informacije iz okolja. Avtorjeva izbira mesta za instalacijo objekta je zelo sugestivna. V nakupovalnem centru, pod panojem "To je moje mesto", zveni projekt rahlo sarkastično. Umetnikov komentar je več kot očiten - ali v tem okolju potrošništva splo...