SCCA-Ljubljana, Milena Kosec - Video večer s Postajo DIVA: Milena Kosec (01:01:51)
Produkcija: SCCA–Ljubljana, Galerija Photon, 2021
Video večer s Postajo DIVA je dogodek, ki ponavadi poteka v živo v Galeriji Photon. Pogovor z upokojeno karierno sodobno umetnico Mileno Kosec je bil posnet aprila, v času, ko kulturnih dogodkov v živo zaradi epidemije novega koronavirusa še ni bilo mogoče organizirati. V Projektni sobi SCCA-Ljubljana na Metelkovi 6 se je z umetnico pogovarjala sodelavka Postaje DIVA Vesna Bukovec. Pogovor smo dopolnili z inserti video, foto in spletne dokumentacije njenega preteklega delovanja. Premie...
DIVA javni prostor
92 rezultatov med deli
SCCA-Ljubljana, Luksuz produkcija - Faking keš (Balans) (04:16)
Podnaslov: Delavnica videospota
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija, 2021/2022
Videospot za skladbo Faking keš izvajalca Balans je nastal na delavnici videospota v produkciji SCCA-Ljubljana (Postaja DIVA), Društvo Kraken in Luksuz produkcija.Mentorji: Matic Zavodnik, Matevž Jerman in Peter Cerovšek. Avtorica in avtor: Lučka Peterlin, Tilen Peterlin
Podnaslov: Delavnica videospota
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija, 2021/2022
Videospot za skladbo Faking keš izvajalca Balans je nastal na delavnici videospota v produkciji SCCA-Ljubljana (Postaja DIVA), Društvo Kraken in Luksuz produkcija.Mentorji: Matic Zavodnik, Matevž Jerman in Peter Cerovšek. Avtorica in avtor: Lučka Peterlin, Tilen Peterlin
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Zemljo krast (07:15)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Performans Zemljo krast dr. Xenia uprizori na zemljišču nekdanjega Rakuševega mlina v Celju, šolskega primera kapitalskih apetitov po parcelah na dobri lokaciji, ki izrinejo zamisli o neprofitnih prostorih za kulturo, namenjenih skupnosti in javnemu dobremu. Igra za teritorij se začne in konča z zaklinjanjem zamaskiranih nastopajočih, oblečenih v črna poslovna oblačila: "Kradem jaz, kradeš ti, krademo mi vsi." (Vir: odlomek iz kuratorskega besedila Vesne Bukovec, Ane Gr...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Performans Zemljo krast dr. Xenia uprizori na zemljišču nekdanjega Rakuševega mlina v Celju, šolskega primera kapitalskih apetitov po parcelah na dobri lokaciji, ki izrinejo zamisli o neprofitnih prostorih za kulturo, namenjenih skupnosti in javnemu dobremu. Igra za teritorij se začne in konča z zaklinjanjem zamaskiranih nastopajočih, oblečenih v črna poslovna oblačila: "Kradem jaz, kradeš ti, krademo mi vsi." (Vir: odlomek iz kuratorskega besedila Vesne Bukovec, Ane Gr...
Francisco Tomsich - Trembling studies (03:06)
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Makedonida (Skopje), 2018
Trembling studies je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. Namenjena so predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetnikovih lastnih video dnevnikov in včasih vključujejo besedilo, animacije,...
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Makedonida (Skopje), 2018
Trembling studies je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. Namenjena so predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetnikovih lastnih video dnevnikov in včasih vključujejo besedilo, animacije,...
Francisco Tomsich - A day in Murska Sobota (04:45)
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Barbara Pregelj, 2019
A day in Murska Sobota (Dan v Murski Soboti) je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. In so namenjena predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetnikovih lastnih video dnevnikov in vč...
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Barbara Pregelj, 2019
A day in Murska Sobota (Dan v Murski Soboti) je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. In so namenjena predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetnikovih lastnih video dnevnikov in vč...
Francisco Tomsich - A winter’s tale and a summer’s tale (08:33)
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Cirkulacija 2, 2020
A winter’s tale and a summer’s tale (Zimska zgodba in poletna zgodba) je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. In so namenjena predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetniko...
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Cirkulacija 2, 2020
A winter’s tale and a summer’s tale (Zimska zgodba in poletna zgodba) je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. In so namenjena predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetniko...
Francisco Tomsich - Lepa scena (19:45)
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Cirkulacija 2, 2020
Lepa scena je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. In so namenjena predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetnikovih lastnih video dnevnikov in včasih vključujejo besedilo, animacije,...
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Cirkulacija 2, 2020
Lepa scena je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. In so namenjena predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetnikovih lastnih video dnevnikov in včasih vključujejo besedilo, animacije,...
Ana Likar - Nešteto tipalk bo potrebnih (vedno znova) (12:40)
Produkcija: Ana Likar, 2022
Nekdaj največji skladiščni kompleks v Jugoslaviji je v devetdesetih letih prejšnjega stoletja prerasel v »živ, dinamičen trgovski organizem«, nakupovalno središče City. V istem obdobju se je na tem območju naselil velik del zbirke Prirodoslovnega muzeja Slovenije (žuželke, vretenčarji, herbarij). Šlo naj bi za začasno rešitev, dokler ministrstvo za kulturo ne bi zagotovilo ustreznejših prostorov, vendar le-teh nikoli niso našli in žival...
Produkcija: Ana Likar, 2022
Nekdaj največji skladiščni kompleks v Jugoslaviji je v devetdesetih letih prejšnjega stoletja prerasel v »živ, dinamičen trgovski organizem«, nakupovalno središče City. V istem obdobju se je na tem območju naselil velik del zbirke Prirodoslovnega muzeja Slovenije (žuželke, vretenčarji, herbarij). Šlo naj bi za začasno rešitev, dokler ministrstvo za kulturo ne bi zagotovilo ustreznejših prostorov, vendar le-teh nikoli niso našli in žival...
Anne Tassel - parking_space (01:45)
Produkcija: Temporama, 2019
Kratki eksperimentalni video prikazuje samoumevno in vsakdanjo podzemno garažo, ki je pogosto most med različnimi sferami človekovega življenja. Raziskuje njen prostor, atmosfero, zvoke in sledi neznanih dogodkov. (Vir: avtorica)
Produkcija: Temporama, 2019
Kratki eksperimentalni video prikazuje samoumevno in vsakdanjo podzemno garažo, ki je pogosto most med različnimi sferami človekovega življenja. Raziskuje njen prostor, atmosfero, zvoke in sledi neznanih dogodkov. (Vir: avtorica)
Toni Poljanec, Neža Knez, Danilo Milovanović - Y? (57:03)
Produkcija: Projekt Y? (Toni Poljanec, Neža Knez, Danilo Milovanović, Luka Erdani), 2020
Y? je road-trip dokumentarec, posnet leta 2019 med potovanjem od Kragujevca (Srbija) do Mercerja (Pensilvanija, ZDA) z Yugom coral 55. Naša štiričlanska ekipa se je z Yugom – katalizatorjem mitov in dejstev v določenem času in prostoru – odpravila na vožnjo v sodobni kontekst. Glavna tema filma je jugoslovanski "posel stoletja": izvoz Yuga v ZDA. Yugo pa je v ZDA v relativno kratkem času strmoglavil navzdol, saj je iz prodajne uspešnice postal predmet posmeha in metafor...
Produkcija: Projekt Y? (Toni Poljanec, Neža Knez, Danilo Milovanović, Luka Erdani), 2020
Y? je road-trip dokumentarec, posnet leta 2019 med potovanjem od Kragujevca (Srbija) do Mercerja (Pensilvanija, ZDA) z Yugom coral 55. Naša štiričlanska ekipa se je z Yugom – katalizatorjem mitov in dejstev v določenem času in prostoru – odpravila na vožnjo v sodobni kontekst. Glavna tema filma je jugoslovanski "posel stoletja": izvoz Yuga v ZDA. Yugo pa je v ZDA v relativno kratkem času strmoglavil navzdol, saj je iz prodajne uspešnice postal predmet posmeha in metafor...