Milena Kosec - Državica Ptičjestrašilna na razstavi (12:03)
Podnaslov: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995
Produkcija: Državica Ptičjestrašilna, 2004
Milena Kosec predstavi razstavljena arhivska gradiva svojega dolgoletnega projekta suverene, neodvisne, umetniške mikrodržave Državica Ptičjestrašilna na razstavi Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995 v Moderni galeriji. (Vir: Postaja DIVA)
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Milena Kosec - Črna kocka (22:08)
Podnaslov: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995
Produkcija: Državica Ptičjestrašilna, 2004
Neobdelani dokumentarni posnetek ponovne postavitve (in podiranja) Črne kocke pred Moderno galerijo Ljubljana v okviru razstave Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995. Prva izvedba performativnega dogodka je potekala leta 1994 v parku Zvezda pod naslovom Državica v vašem mestu: Črna kocka v Zvezdi – Pogled v brezkončnost neznanega. Svečenice: Lucija Grm, Bogdana Herman in Milena Kosec. Takratni dogodek je bil del programskega sklopa Poletno praznovanj...
Podnaslov: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995
Produkcija: Državica Ptičjestrašilna, 2004
Neobdelani dokumentarni posnetek ponovne postavitve (in podiranja) Črne kocke pred Moderno galerijo Ljubljana v okviru razstave Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995. Prva izvedba performativnega dogodka je potekala leta 1994 v parku Zvezda pod naslovom Državica v vašem mestu: Črna kocka v Zvezdi – Pogled v brezkončnost neznanega. Svečenice: Lucija Grm, Bogdana Herman in Milena Kosec. Takratni dogodek je bil del programskega sklopa Poletno praznovanj...
Milena Kosec - Minulo delo – ulična razprodaja CENO DOLOČI KUPEC! (11:10, 16:58)
Podnaslov: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995
Produkcija: Državica Ptičjestrašilna, 2004
Dokumentacija akcije ulične razprodaje pred Moderno galerijo Ljubljana v okviru razstave Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995. Dokumentacijo sestavljata dva posnetka, 1. in 2. del. Ponovitev akcije Minulo delo – razprodaja, ki je prvič potekala decembra 2003 in januarja 2004 v Vili Katarina. (Vir: Postaja DIVA)
Podnaslov: Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995
Produkcija: Državica Ptičjestrašilna, 2004
Dokumentacija akcije ulične razprodaje pred Moderno galerijo Ljubljana v okviru razstave Razširjeni prostori umetnosti. Slovenska umetnost 1985-1995. Dokumentacijo sestavljata dva posnetka, 1. in 2. del. Ponovitev akcije Minulo delo – razprodaja, ki je prvič potekala decembra 2003 in januarja 2004 v Vili Katarina. (Vir: Postaja DIVA)
Dejan Habicht - die Heißeste Nummer
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2004/06
die Heißeste Nummer / Najbolj vroča številka je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami. Sestavljena je iz črno belih fotografij televizije, na kateri se predvaja športni kanal DSF, ki začne ob 23:00 oglaševati vroče linije.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2004/06
die Heißeste Nummer / Najbolj vroča številka je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami. Sestavljena je iz črno belih fotografij televizije, na kateri se predvaja športni kanal DSF, ki začne ob 23:00 oglaševati vroče linije.
Nataša Prosenc Stearns - Swimming the Dark (00:03:52)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Nataša Prosenc Stearns - Crossing (0:04:59)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se pomikajo od resničnega k abstraktnemu. Instalacija je prikaz transformacije, ki gledalca pritegne k spreminjanju, metamorfozi in razkroju podob.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se pomikajo od resničnega k abstraktnemu. Instalacija je prikaz transformacije, ki gledalca pritegne k spreminjanju, metamorfozi in razkroju podob.
Nataša Prosenc Stearns - Connected (0:08:00)
Podnaslov: Living Sculpture / Human Bridge
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Dokumentarec o živi skulpturi na enem izmed mostičkov čez kanal ameriških Benetk v Kaliforniji. V skulpturi Connected - A Living Sculpture/Human Bridge je sodelovalo sto ljudi, pokritih z rdečo tkanino. Udeleženci so z ramo ob rami stali na mostu, namen dogodka pa je bil opozoriti na povezave med ljudmi v družbi, v kateri prevladujeta individualizem in sovražnost.
Podnaslov: Living Sculpture / Human Bridge
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Dokumentarec o živi skulpturi na enem izmed mostičkov čez kanal ameriških Benetk v Kaliforniji. V skulpturi Connected - A Living Sculpture/Human Bridge je sodelovalo sto ljudi, pokritih z rdečo tkanino. Udeleženci so z ramo ob rami stali na mostu, namen dogodka pa je bil opozoriti na povezave med ljudmi v družbi, v kateri prevladujeta individualizem in sovražnost.
Nataša Prosenc Stearns - Video Installations (1994-2005) (00:13:58)
Podnaslov: Swimming the Dark, Crossing, Sphere, Well, Vortex, Shadows, Corner, Tomb, Pillar, More, Reason, Vertical Horizon, Journey into the Void, Place of the Game
Produkcija: 2005
1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005) 2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega telesa, ki se staplja s plameni. Oblike in barve ognja ter kože se zlijejo druga v drugo in kmalu ne zaznamo več nobene razlike med njimi. Drugi del prikazuje povečane obraze s sledmi ognja in vode, ki se prelivajo po njihovi površini ter izseke instal...
Podnaslov: Swimming the Dark, Crossing, Sphere, Well, Vortex, Shadows, Corner, Tomb, Pillar, More, Reason, Vertical Horizon, Journey into the Void, Place of the Game
Produkcija: 2005
1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005) 2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega telesa, ki se staplja s plameni. Oblike in barve ognja ter kože se zlijejo druga v drugo in kmalu ne zaznamo več nobene razlike med njimi. Drugi del prikazuje povečane obraze s sledmi ognja in vode, ki se prelivajo po njihovi površini ter izseke instal...
Nataša Skušek - Ekstaza (00:11:28)
Produkcija: 2005
Video obsega deset bližnjih (close-up) posnetkov obraza med avtoričinim dojenjem hčerke. Avtorica je dobila vnetje tkiva v dojki oz. mastitis in prikazuje neprijetni, boleči del materinstva, ki ga sicer ponavadi prikazujejo z idealiziranimi prizori nežnosti. Bližnji posnetki se mešajo z efekti razpadanja video slike (dissolve).
Produkcija: 2005
Video obsega deset bližnjih (close-up) posnetkov obraza med avtoričinim dojenjem hčerke. Avtorica je dobila vnetje tkiva v dojki oz. mastitis in prikazuje neprijetni, boleči del materinstva, ki ga sicer ponavadi prikazujejo z idealiziranimi prizori nežnosti. Bližnji posnetki se mešajo z efekti razpadanja video slike (dissolve).
Nataša Skušek - Fliperautomat (00:02:47)
Produkcija: 2005
V videu se na štirih slikah, ki se izmenjujejo na ekranu, odvijajo mitološka ženska opravila: kuhanje, pranje, likanje, masiranje, dojenje. Vlogam sodobne ženske - delavke, negovalke, žene, ljubice, urejene lepotice - avtorica dodaja še vlogo matere. Če se je prejšnjim vlogam lahko še nekako izognila, vlogo matere mora sprejeti. Seveda obstaja razlika med posameznimi družbenimi vlogami, ki jih predpisuje socialni okvir, in pa biološkimi, kot je materinstvo.
Produkcija: 2005
V videu se na štirih slikah, ki se izmenjujejo na ekranu, odvijajo mitološka ženska opravila: kuhanje, pranje, likanje, masiranje, dojenje. Vlogam sodobne ženske - delavke, negovalke, žene, ljubice, urejene lepotice - avtorica dodaja še vlogo matere. Če se je prejšnjim vlogam lahko še nekako izognila, vlogo matere mora sprejeti. Seveda obstaja razlika med posameznimi družbenimi vlogami, ki jih predpisuje socialni okvir, in pa biološkimi, kot je materinstvo.