Gorazd Krnc - Keošanke (del projekta Archaios xenê) (00:00:47)
Produkcija: 2006
Del obširnejšega video projekta ob naraciji, ki pripoveduje o vlogi in navadah žensk v partnerskih tradicijah koške skupnosti, predvaja posnetke ženske v seksistični in nestanovitni sodobni družbi, aplicirane na črno-belo video ozadje. Z video kolažem avtor ustvarja kritično primerjavo.
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Gorazd Krnc - Perzijke (del projekta Archaios xenê) (00:01:03)
Produkcija: 2006
Del obširnejšega video projekta ob naraciji, ki pripoveduje o aktivni vlogi žensk v perzijskih spopadih, predvaja arhivske posnetke vojn 20. stoletja in fragilnih ženskih obrazov, aplicirane na črno-belo video ozadje. Z video kolažem avtor ustvarja kritično primerjavo.
Produkcija: 2006
Del obširnejšega video projekta ob naraciji, ki pripoveduje o aktivni vlogi žensk v perzijskih spopadih, predvaja arhivske posnetke vojn 20. stoletja in fragilnih ženskih obrazov, aplicirane na črno-belo video ozadje. Z video kolažem avtor ustvarja kritično primerjavo.
Gorazd Krnc - Me V(isual)S(ound) You (00:02:35)
Produkcija: 2006
Video je impresionističen kolaž avtorskih posnetkov ter arhivskega materiala najdenega na spletu. Detajl očesa oblegajo podobe in zavoljo hitre in hektične montaže avtor ustvarja vtis tesnobne ujetosti. Naracija se ukvarja z zvočnostjo in z razlago delovanja človeškega ušesa vzbuja dodatno zavedanje motečih elektronskih zvokov, ki poleg narativnega arhivskega posnetka spremljajo video.
Produkcija: 2006
Video je impresionističen kolaž avtorskih posnetkov ter arhivskega materiala najdenega na spletu. Detajl očesa oblegajo podobe in zavoljo hitre in hektične montaže avtor ustvarja vtis tesnobne ujetosti. Naracija se ukvarja z zvočnostjo in z razlago delovanja človeškega ušesa vzbuja dodatno zavedanje motečih elektronskih zvokov, ki poleg narativnega arhivskega posnetka spremljajo video.
Gorazd Krnc - Medena tedna (krajša verzija) (00:18:18)
Podnaslov: video dnevnik
Produkcija: Ping produkcija, 2006
Petja in Gorazd odpotujeta s kamero na poročno potovanje v Kenijo. Zbiranje pestrih kadrov je postavljeno v film, podprt z ustvarjalnim pristopom k montaži. Kenija, ki ostane v Afriki. (tekst: Kinootok 3) Snemanje kadrov poteka hitro in sunkovito, pristop je igriv.
Podnaslov: video dnevnik
Produkcija: Ping produkcija, 2006
Petja in Gorazd odpotujeta s kamero na poročno potovanje v Kenijo. Zbiranje pestrih kadrov je postavljeno v film, podprt z ustvarjalnim pristopom k montaži. Kenija, ki ostane v Afriki. (tekst: Kinootok 3) Snemanje kadrov poteka hitro in sunkovito, pristop je igriv.
Uršula Berlot - Prehodnost (02:13)
Produkcija: Uršula Berlot, 2006
Vzorci, nastali z jedkanjem plastične površine, reflektirajo svetlobo na stene galerije. Razgibana arhitektura bivšega sakralnega prostora se popolnoma dekonstruira z gibanjem svetlobnih odsevov. Dvodimenzionalna površina s svojimi številnimi odsevi ustvarja trodimenzionalno animacijo, ki si z močjo učinkovanja prilasti volumen galerije. Ta volumen postane medij, ki generira podobe in tako multiplicira svojo prostorskost. (Vir: DIVA)
Produkcija: Uršula Berlot, 2006
Vzorci, nastali z jedkanjem plastične površine, reflektirajo svetlobo na stene galerije. Razgibana arhitektura bivšega sakralnega prostora se popolnoma dekonstruira z gibanjem svetlobnih odsevov. Dvodimenzionalna površina s svojimi številnimi odsevi ustvarja trodimenzionalno animacijo, ki si z močjo učinkovanja prilasti volumen galerije. Ta volumen postane medij, ki generira podobe in tako multiplicira svojo prostorskost. (Vir: DIVA)
Nika Autor, Robertina Šebjanič - Niro (0:02:15)
Produkcija: 2006
Video prikazuje avtoportrete umetnic, ekspresije njunih obrazov in detajle: oči, usta, lase. Podobe se medsebojno prepletajo z efektoma fade-in in fade-out. Avtorici slikata intimne prostore in prijateljsko povezanost s prepletanjem in prekrivanjem podob ene v drugo. Umetnici s podobo iščeta skupno identiteto NiRo, ki jo zaznamuje stanje popolnega zaupanja ter izginjanje in nadgradnja individualnih lastnosti. Stop motion tehnika omogoča grobo fluidnost videa s poudarjanjem posameznih trenutkov, kot so s...
Produkcija: 2006
Video prikazuje avtoportrete umetnic, ekspresije njunih obrazov in detajle: oči, usta, lase. Podobe se medsebojno prepletajo z efektoma fade-in in fade-out. Avtorici slikata intimne prostore in prijateljsko povezanost s prepletanjem in prekrivanjem podob ene v drugo. Umetnici s podobo iščeta skupno identiteto NiRo, ki jo zaznamuje stanje popolnega zaupanja ter izginjanje in nadgradnja individualnih lastnosti. Stop motion tehnika omogoča grobo fluidnost videa s poudarjanjem posameznih trenutkov, kot so s...
Ana Sluga - Away (0:01:13)
Produkcija: 2006
Video delo je pompozen prikaz bobnečega rušenja stare zgradbe, ki simbolizira uničenje nečesa starega, smrt, zaključek nekega obdobja. Tragedija rušenja stavbe je poudarjena z bližnjimi posnetki in otožno glasbo. Video, ki kot svoje glavno orodje uporablja dozdevno neskončno repetitivnost, spremlja rušenje trdnih materialov s statično vztrajnostjo in nenavadno kompozicijo.
Produkcija: 2006
Video delo je pompozen prikaz bobnečega rušenja stare zgradbe, ki simbolizira uničenje nečesa starega, smrt, zaključek nekega obdobja. Tragedija rušenja stavbe je poudarjena z bližnjimi posnetki in otožno glasbo. Video, ki kot svoje glavno orodje uporablja dozdevno neskončno repetitivnost, spremlja rušenje trdnih materialov s statično vztrajnostjo in nenavadno kompozicijo.
Martina Bastarda - Umetniški projekt (01:30:00)
Podnaslov: Serija osmih video intervjujev s sodobnimi slovenskimi vizualnimi ustvarjalci
Produkcija: 2006
Video delo predstavlja osem sodobnih slovenskih vizualnih ustvarjalk in ustvarjalcev. Vsak od petnajstminutnih intervjujev govori o posamezniku kot enkratni individualni osebnosti, vseh osem pa o njihovi umeščenosti v širši družbeni kontekst. Celostno projekt zajema preplet pogledov na širše družbeno-socialno in kulturno-umetniško dogajanje/stanje v slovenskem prostoru v začetku 21. stoletja ter osebne izkušnje in specifičnosti bivanja in ustvarjanja posameznih umetnikov in umetnic v njem.
Podnaslov: Serija osmih video intervjujev s sodobnimi slovenskimi vizualnimi ustvarjalci
Produkcija: 2006
Video delo predstavlja osem sodobnih slovenskih vizualnih ustvarjalk in ustvarjalcev. Vsak od petnajstminutnih intervjujev govori o posamezniku kot enkratni individualni osebnosti, vseh osem pa o njihovi umeščenosti v širši družbeni kontekst. Celostno projekt zajema preplet pogledov na širše družbeno-socialno in kulturno-umetniško dogajanje/stanje v slovenskem prostoru v začetku 21. stoletja ter osebne izkušnje in specifičnosti bivanja in ustvarjanja posameznih umetnikov in umetnic v njem.
Jana Flego, Katarina Petrov - Intervju z Igorjem Zabelom (00:46:19)
Produkcija: Zavod SCCA-Ljubljana / Založba/*cf. Ljubljana, 2006
Intervju razdeljen na šest poglavij sta avtorici opravili v okviru razstave INSIDE OUT v Galeriji Škuc leta 2004. Intervju je kot CD-ROM priložen knjigi Igorja Zabela 'Eseji I'.
Produkcija: Zavod SCCA-Ljubljana / Založba/*cf. Ljubljana, 2006
Intervju razdeljen na šest poglavij sta avtorici opravili v okviru razstave INSIDE OUT v Galeriji Škuc leta 2004. Intervju je kot CD-ROM priložen knjigi Igorja Zabela 'Eseji I'.
Vladimir Ristić - Green Green Grass of Home (0:02:45)
Produkcija: Veber Veber Production, 2006
Glasbeni video zasedbe Kodagain za skladbo Green Green Grass of Home. Kodagain z rednim vizualnim posredovanjem člana zasedbe Vladimirja Ristića ustvarja konsistentno video produkcijo, ki je integralni del celostnega izraza te skupine. Zgodba skrivnostnih mož in dekleta v športni opravi pri aerobiki se brez posebnih efektov dotika iskanja vizualne ritmike, ki jo avtor vselej doseže z detajli, ki niso v prvem planu. Green Green Grass of Home je osamljena zgodba velemestnega podzemlja.
Produkcija: Veber Veber Production, 2006
Glasbeni video zasedbe Kodagain za skladbo Green Green Grass of Home. Kodagain z rednim vizualnim posredovanjem člana zasedbe Vladimirja Ristića ustvarja konsistentno video produkcijo, ki je integralni del celostnega izraza te skupine. Zgodba skrivnostnih mož in dekleta v športni opravi pri aerobiki se brez posebnih efektov dotika iskanja vizualne ritmike, ki jo avtor vselej doseže z detajli, ki niso v prvem planu. Green Green Grass of Home je osamljena zgodba velemestnega podzemlja.