Sašo Sedlaček - Just Do It! (0:06:20)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Video dokumentira akcijo, ki jo je avtor leta 2003 izvedel v enem od ljubljanskih nakupovalnih središč. Akcija problematizira direkten marketing, ki ga trgovci izvajajo preko propagandnega gradiva. Obiskovalci so tako zbrane propagandne letake reciklirali v opeke in iz njih zgradili zid s katerim so simbolično in dejansko zaprli vhod v nakupovalni center.
DIVA Video performans
192 rezultatov med deli
Sašo Sedlaček - Kinder Surprise (0:00:53)
Produkcija: 2004
Video delo dokumentira akcijo v javnem prostoru. Pred nakupovalnim središčem je na prometni znak izobešena povečana kopija čokoladnega jajca proizvajalca Kinder z agresivno oglaševalsko strategijo. V znak protesta je v akciji razstreljeno in uničenje je dokumentirano z bližnjim kadrom.
Produkcija: 2004
Video delo dokumentira akcijo v javnem prostoru. Pred nakupovalnim središčem je na prometni znak izobešena povečana kopija čokoladnega jajca proizvajalca Kinder z agresivno oglaševalsko strategijo. V znak protesta je v akciji razstreljeno in uničenje je dokumentirano z bližnjim kadrom.
Sašo Sedlaček - Piknik na deponiji / Picnic on a Dump (0:09:06)
Produkcija: 2004
Video dokumentira izlet skupine umetnikov na mestno smetišče. Namen avtorjeve akcije je vzpostavljanje kreativnih praks v ekstremnem, nenavadnem okolju. Navkljub smradu, ki veje na smetišču, umetniki pričnejo raziskovati teren in se res kreativno posvetijo projektu. Kamera iz roke zabeleži detajle deponije ter ujame umetniške akcije.
Produkcija: 2004
Video dokumentira izlet skupine umetnikov na mestno smetišče. Namen avtorjeve akcije je vzpostavljanje kreativnih praks v ekstremnem, nenavadnem okolju. Navkljub smradu, ki veje na smetišču, umetniki pričnejo raziskovati teren in se res kreativno posvetijo projektu. Kamera iz roke zabeleži detajle deponije ter ujame umetniške akcije.
Sašo Sedlaček - Žicar 1.0 / Beggar 1.0 (0:04:33)
Produkcija: Galerija Kapelica / Kura, 2006
Video dokumentira avtorjeva akcijo, s katero je v nakupovalno središče in nato še v galerijo umestil robota - berača. Z akcijo avtor opozarja na naraščajočo revščino. Robot je privabil presenetljivo število obiskovalcev in avtor je tako projekt zaključil z izsledkom, da ljudje k problemom marginaliziranega dela družbe, lažje pristopamo z varne razdalje. Scene ujete s kamero iz roke se izmenjujejo s posnetki zabeleženimi z varnostnimi kamerami.
Produkcija: Galerija Kapelica / Kura, 2006
Video dokumentira avtorjeva akcijo, s katero je v nakupovalno središče in nato še v galerijo umestil robota - berača. Z akcijo avtor opozarja na naraščajočo revščino. Robot je privabil presenetljivo število obiskovalcev in avtor je tako projekt zaključil z izsledkom, da ljudje k problemom marginaliziranega dela družbe, lažje pristopamo z varne razdalje. Scene ujete s kamero iz roke se izmenjujejo s posnetki zabeleženimi z varnostnimi kamerami.
Sašo Sedlaček - Žicar 2.0 / Beggar 0.2 (0:12:43)
Produkcija: IAMAS, 2006
Video dokumentira avtorjeva akcijo, s katero je v javni prostor v Tokiu na Japonskem umestil robota - berača. Čeprav je s to akcijo posegal v javni prostor že v Ljubljani, je umestitev v visoko tehnološko razvito kulturo, v kateri je beračenje skoraj popolnoma odstotno, dosegalo druge odzive in učinke. Avtor je novo verzijo robota programsko nadgradil načrt zanjo pa morebitnim uporabnikom brezplačno ponudil na spletu.
Produkcija: IAMAS, 2006
Video dokumentira avtorjeva akcijo, s katero je v javni prostor v Tokiu na Japonskem umestil robota - berača. Čeprav je s to akcijo posegal v javni prostor že v Ljubljani, je umestitev v visoko tehnološko razvito kulturo, v kateri je beračenje skoraj popolnoma odstotno, dosegalo druge odzive in učinke. Avtor je novo verzijo robota programsko nadgradil načrt zanjo pa morebitnim uporabnikom brezplačno ponudil na spletu.
Miha Vipotnik - Videogram 4 - 4 trakovi (29:02)
Produkcija: RTV Ljubljana, 1976
Štirje trakovi s snemanja v Studiu 2, RTV Ljubljana: štiri kamere/režija in manipulacija televizijske slike in miksanje v realnem času, 1976-79 (VCR trakovi restavrirani in presneti na miniDV v studiu AV Works v Amsterdamu). Videogram 4 je krovni naslov projekta, ki ga je Miha Vipotnik razvijal v razponu treh let (1976–1979) v studiih RTV Ljubljana skupaj s slikarjem in pevcem Andrejem Trobentarjem, igralko Majo Boh in radijskim napovedovalcem Dušanom Rogljem.Dogajanje je bilo s...
Produkcija: RTV Ljubljana, 1976
Štirje trakovi s snemanja v Studiu 2, RTV Ljubljana: štiri kamere/režija in manipulacija televizijske slike in miksanje v realnem času, 1976-79 (VCR trakovi restavrirani in presneti na miniDV v studiu AV Works v Amsterdamu). Videogram 4 je krovni naslov projekta, ki ga je Miha Vipotnik razvijal v razponu treh let (1976–1979) v studiih RTV Ljubljana skupaj s slikarjem in pevcem Andrejem Trobentarjem, igralko Majo Boh in radijskim napovedovalcem Dušanom Rogljem.Dogajanje je bilo s...
Sašo Vrabič - Santa (short version) (0:03:32)
Produkcija: 2001
Video je preprost neobdelan posnetek avtorja oblečenega v Božička. Našemljen pleše po sobi in opazuje reakcije svojih sostanovalcev na njegov perfomance.
Produkcija: 2001
Video je preprost neobdelan posnetek avtorja oblečenega v Božička. Našemljen pleše po sobi in opazuje reakcije svojih sostanovalcev na njegov perfomance.
Sašo Vrabič - Santa (long version - original) (0:05:20)
Produkcija: 2001
Video je preprost neobdelan posnetek avtorja oblečenega v Božička. Našemljen pleše po sobi in opazuje reakcije svojih sostanovalcev na njegov perfomance.
Produkcija: 2001
Video je preprost neobdelan posnetek avtorja oblečenega v Božička. Našemljen pleše po sobi in opazuje reakcije svojih sostanovalcev na njegov perfomance.
Maja Slavec - Woman Beauty Power Less (00:04:40)
Produkcija: 2008
Video je zasnovan enostavno. Ženska oseba s črno škatlo, ki lahko spominja na bombo, večkrat vstopa v isti kader. Njena funkcija je, da pritegne pozornost in da šokira. Video je nekakšen test ulice - kdo bo zmagal na sceni javne pozornosti - lepota ali grožnja?
Produkcija: 2008
Video je zasnovan enostavno. Ženska oseba s črno škatlo, ki lahko spominja na bombo, večkrat vstopa v isti kader. Njena funkcija je, da pritegne pozornost in da šokira. Video je nekakšen test ulice - kdo bo zmagal na sceni javne pozornosti - lepota ali grožnja?
Nika Špan - Video ne video (00:26:55)
Podnaslov: Nika Špan
Produkcija: Moderna galerija Ljubljana, 1997
Dvokanalni sinhroni video je bil posnet na 2. trienalu sodobne slovenske umetnosti (U3). Pri snemanju tega video dela sta Nika Špan in Peter Weibel komunicirala, ne da bi se videla. Njuna komunikacija je potekala preko dveh neposrednih video prenosov na monitorjih, postavljenih pred oba akterja. Video prenosa sta bila posneta sočasno. Posnetka sta nespremenjeno prikazana v video instalaciji. Ena kamera je bila usmerjena v umetnico Niko Špan, druga pa v kustosa U3. Weibel je lahko videl umetnico na monito...
Podnaslov: Nika Špan
Produkcija: Moderna galerija Ljubljana, 1997
Dvokanalni sinhroni video je bil posnet na 2. trienalu sodobne slovenske umetnosti (U3). Pri snemanju tega video dela sta Nika Špan in Peter Weibel komunicirala, ne da bi se videla. Njuna komunikacija je potekala preko dveh neposrednih video prenosov na monitorjih, postavljenih pred oba akterja. Video prenosa sta bila posneta sočasno. Posnetka sta nespremenjeno prikazana v video instalaciji. Ena kamera je bila usmerjena v umetnico Niko Špan, druga pa v kustosa U3. Weibel je lahko videl umetnico na monito...