Marjan Gumilar - Pogled (00:06:38)
Produkcija: Marjan Gumilar, 2002
Avtor posname svoj vsakdan na statičen način. Video je posnet v enem samem kadru in prikazuje par v stanovanju, prepravljenem z dnevno svetlobo. Na radiu slišimo jazz glasbo, ki je obenem najbolj dramatičen element videa in omogača tako moški kot ženski osebi, da naselita video brez da bi komunicirala. Moški gleda skozi okno in občuduje razgled, ženska pa bere na postelji. Z odsotnostjo komunikacije - osebe so dejansko ujete v melanholičnost dolgočasnega vsakdana -, postane njuno stanovanje udob...
DIVA Video dela
1206 rezultatov med deli
Jasna Hribernik - Hiša nasprotij / House of Contrasts (00:20:17)
Produkcija: TV Slovenija, 1998
Video dokumentira dan v hiši, kjer sta nastanjena glavna ljubljanska tržnica ter krščansko semenišče. Živahni, popolnoma vsakdanji in preprosti pogovori s prodajalci se stapljajo s spokojnimi posnetki duhovniškega življenja, ki nemoteno poteka v zgornjih nadstropjih istega poslopja. Medtem ko prvi vezani na zemljo in snovnost bivanja na tržnici služijo kruh, se drugi ukvarjajo predvsem z duhovnim in duševnim vidikom življenja. Avtorica se preko naratorja ukvarja z vprašanjem obstoja življenja...
Produkcija: TV Slovenija, 1998
Video dokumentira dan v hiši, kjer sta nastanjena glavna ljubljanska tržnica ter krščansko semenišče. Živahni, popolnoma vsakdanji in preprosti pogovori s prodajalci se stapljajo s spokojnimi posnetki duhovniškega življenja, ki nemoteno poteka v zgornjih nadstropjih istega poslopja. Medtem ko prvi vezani na zemljo in snovnost bivanja na tržnici služijo kruh, se drugi ukvarjajo predvsem z duhovnim in duševnim vidikom življenja. Avtorica se preko naratorja ukvarja z vprašanjem obstoja življenja...
Jasna Hribernik - Ballabende (00:21:46)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Video delo se na prvi pogled ukvarja z raziskovanjem preteklosti. Ekspresivna študija postavljena v nostalgično obarvano pokrajino vzame za svoja medija glasbo in ples. Kot protagonistka nastopa baletka, prostor dogajanja pa je stara hiša polna spominov. Prizori baleta in igranja na klavir se zavoljo asociativne montaže prepletajo s posnetki starih fotografij. Na minevanje časa dodatno opozarjajo prizori bežečih oblakov in vode, ki kipi iz vodnjaka, duh preteklega časa krepi montaža z i...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Video delo se na prvi pogled ukvarja z raziskovanjem preteklosti. Ekspresivna študija postavljena v nostalgično obarvano pokrajino vzame za svoja medija glasbo in ples. Kot protagonistka nastopa baletka, prostor dogajanja pa je stara hiša polna spominov. Prizori baleta in igranja na klavir se zavoljo asociativne montaže prepletajo s posnetki starih fotografij. Na minevanje časa dodatno opozarjajo prizori bežečih oblakov in vode, ki kipi iz vodnjaka, duh preteklega časa krepi montaža z i...
Jasna Hribernik, Zmago Lenardič - Elsa und Lohengrin (0:03:15)
Produkcija: VPK, 1997
Variacija na Wagnerjevo opero Lohengrin. Baletka pleše na glasbo opere, ki se pozneje spremeni v moderno pesem. Hkrati klasična baletka postane moderna plesalka, obe pa se gibljeta nad podobo ženske, ki leži pod prosojno plastiko in vrtnicami. Sneguljčica ali Laura Palmer? (vir: Videodokument)
Produkcija: VPK, 1997
Variacija na Wagnerjevo opero Lohengrin. Baletka pleše na glasbo opere, ki se pozneje spremeni v moderno pesem. Hkrati klasična baletka postane moderna plesalka, obe pa se gibljeta nad podobo ženske, ki leži pod prosojno plastiko in vrtnicami. Sneguljčica ali Laura Palmer? (vir: Videodokument)
Jasna Hribernik - Carte Postale (06:32)
Produkcija: TV Slovenija, 1997
S plastenjem slike avtorica sočasno predstavi sedanjost in preteklost: sedanjost predstavlja rušenje hiše, preteklost pa odlomki iz pisem ljudi, ki so v tej hiši živeli. Glas v offu prebira vsebino pisem, vendar kmalu postane nerazumljiv. Video postavlja vprašanje, kdo nam pravzaprav daje pravico, da brskamo po intimi anonimnih ljudi. Za trenutek uzremo tudi njihove obraze na fotografijah, ki so natanko tisto, kar mi še nismo: zgodovina. (vir: Videodokument)
Produkcija: TV Slovenija, 1997
S plastenjem slike avtorica sočasno predstavi sedanjost in preteklost: sedanjost predstavlja rušenje hiše, preteklost pa odlomki iz pisem ljudi, ki so v tej hiši živeli. Glas v offu prebira vsebino pisem, vendar kmalu postane nerazumljiv. Video postavlja vprašanje, kdo nam pravzaprav daje pravico, da brskamo po intimi anonimnih ljudi. Za trenutek uzremo tudi njihove obraze na fotografijah, ki so natanko tisto, kar mi še nismo: zgodovina. (vir: Videodokument)
Jasna Hribernik - Lok Telesa / The Body Bow (00:18:21)
Produkcija: Sfinga, TV Slovenija, 1996
Video prikazuje potovanje Jasne Knez, plesalke izraznega plesa, po nekdanji Jugoslaviji v poznih sedemdesetih letih. Na tem potovanju je ustvarjala nove plesne elemente, za katere je iskala navdih v posebnostih posamičnih kulturnih področij. Vizualno skladnost gibanja telesa in geografije prostorov spremlja grafični znak, ki je nastal po motivih stečkov – srednjeveških bogomilskih nagrobnikov iz BiH, ki so eno najbolj izvirnih del evropske ljudske umetnosti in hkrati dokument o križanju različnih k...
Produkcija: Sfinga, TV Slovenija, 1996
Video prikazuje potovanje Jasne Knez, plesalke izraznega plesa, po nekdanji Jugoslaviji v poznih sedemdesetih letih. Na tem potovanju je ustvarjala nove plesne elemente, za katere je iskala navdih v posebnostih posamičnih kulturnih področij. Vizualno skladnost gibanja telesa in geografije prostorov spremlja grafični znak, ki je nastal po motivih stečkov – srednjeveških bogomilskih nagrobnikov iz BiH, ki so eno najbolj izvirnih del evropske ljudske umetnosti in hkrati dokument o križanju različnih k...
Zemira Alajbegović, Neven Korda - Podoba 5: Marko Kovačič (00:39:45)
Produkcija: Kanal A, 1993
Predstavitev del umetnika Marka Kovačiča: skulpture, delovanje v Gledališču Ane Monro, avtorska video dela. Intervju z umetnikom naredila Zemira Alajbegović. Uporabljeno je gradivo iz arhivov umetnika, Gledališča Ana Monro, VS Škuc-Foruma in Brut Filma. Intervju je del serije televizijskih oddaj Podoba Zemire Alajbegović in Nevena Korde predvajane na Kanalu A. Podoba je najpomembnejši prispevek k avtorskemu obravnavanju video produkcije osemdesetih let na televiziji (1992&...
Produkcija: Kanal A, 1993
Predstavitev del umetnika Marka Kovačiča: skulpture, delovanje v Gledališču Ane Monro, avtorska video dela. Intervju z umetnikom naredila Zemira Alajbegović. Uporabljeno je gradivo iz arhivov umetnika, Gledališča Ana Monro, VS Škuc-Foruma in Brut Filma. Intervju je del serije televizijskih oddaj Podoba Zemire Alajbegović in Nevena Korde predvajane na Kanalu A. Podoba je najpomembnejši prispevek k avtorskemu obravnavanju video produkcije osemdesetih let na televiziji (1992&...
Marko A. Kovačič - No More Heroes Any More (0:18:15)
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kraljeva igra. Vojna bitka metaforično zapakirana v sprevrženo partijo šaha, ki resnične ljudi vidi kot igrače v rokah škodoželjnih in pohlepnih politikov, postaja vedno bolj blazna in neobvladljiva. Performativen značaj videa igralcema dopu&...
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kraljeva igra. Vojna bitka metaforično zapakirana v sprevrženo partijo šaha, ki resnične ljudi vidi kot igrače v rokah škodoželjnih in pohlepnih politikov, postaja vedno bolj blazna in neobvladljiva. Performativen značaj videa igralcema dopu&...
Marko A. Kovačič - Naprej v preteklost (0:09:30)
Produkcija: Forum Ljubljana, VPK, 1995
Video se ukvarja z našim razumevanjem oddaljene prihodnosti skozi konkreten primer arheologije 23. stoletja. Nosilni element je naracija - monolog profesorja in arheologa iz 23. stoletja, ki nadobudnemu študentu razkazuje najdišče Katastropolis. Tam domujejo plastosi, bitja, sestavljena iz organskih in mehanskih delov, ki so/bodo preživela atomsko katastrofo. Ta civilizacija plastosov zaposljuje avtorja v vrsti instalacij, performansov in video del. Osnovno izrazno sredstvo je chroma...
Produkcija: Forum Ljubljana, VPK, 1995
Video se ukvarja z našim razumevanjem oddaljene prihodnosti skozi konkreten primer arheologije 23. stoletja. Nosilni element je naracija - monolog profesorja in arheologa iz 23. stoletja, ki nadobudnemu študentu razkazuje najdišče Katastropolis. Tam domujejo plastosi, bitja, sestavljena iz organskih in mehanskih delov, ki so/bodo preživela atomsko katastrofo. Ta civilizacija plastosov zaposljuje avtorja v vrsti instalacij, performansov in video del. Osnovno izrazno sredstvo je chroma...
Marko A. Kovačič - I've Seen That... Like It Is (06:20)
Produkcija: V.S. Video & Strip Core / Forum Ljubljana, 1993
Glasbeni video za skladbo - kolaž I've seen that … Like it is ljubljanske glasbene skupine 2227 staplja posnetke nastopa glasbene skupine s projekcijami grafitov skupine Strip Core. Uporaba luči in post produkcija ustvarjata kaotično in ekspresivno atmosfero, ki sledi dramaturgiji glasbe. V delu videa so prizori posneti v manjšem prostoru, v katerem so stene prebarvane z grafiti. Z igro svetlobe in projiciranja se prostor splošči in pogosto deluje domala dvodimenzionalno. Projekcije...
Produkcija: V.S. Video & Strip Core / Forum Ljubljana, 1993
Glasbeni video za skladbo - kolaž I've seen that … Like it is ljubljanske glasbene skupine 2227 staplja posnetke nastopa glasbene skupine s projekcijami grafitov skupine Strip Core. Uporaba luči in post produkcija ustvarjata kaotično in ekspresivno atmosfero, ki sledi dramaturgiji glasbe. V delu videa so prizori posneti v manjšem prostoru, v katerem so stene prebarvane z grafiti. Z igro svetlobe in projiciranja se prostor splošči in pogosto deluje domala dvodimenzionalno. Projekcije...