Sašo Podgoršek - You Never Cry (00:03:55)
Produkcija: 1995
Glasbeni video spot skladbe You Never Cry zasedbe Demolition Group.
Glasbeni video za skladbo You never cry je klasičen primer Podgorškove estetike. Video je posnet s kamero super 8, kadri pa se stopnjevito izmenjujejo in tako sladijo ritmu rock skladbe. Barvni kontrast je naglašen. Video se začne idilično, člani skupine so v vlogi staršev in spremljajo svoje otroke pri igri nekje v naravi. Dramatičnost ustvari pojav deklice, ki zastrupi člane skupine. Proti koncu se dramatičnost prizorov naglo...
DIVA Video dela
1206 rezultatov med deli
Sašo Podgoršek - Odšla bom še to noč (00:03:50)
Produkcija: 1995
Glasbeni video spot skladbe Odšla bom še to noč Anje Rupel. V glasbenem videu se mešajo barvni in črno-beli posnetki. Kamera vedno sledi pevki in jo spremlja v njenem vsakdanu. Preko navadnih banalnih opravkov pevke se tvori zgodba, ki nima neposredne povezave s tekstom skladbe. Zato tudi pevka v videu ne poje, saj je glasba vzporedni element videa, zvok in slika pa se ujameta šele na koncu, ko pevka tudi v sliki začne peti. S tem se izpostavi poanta samega teksta - samozavest glavne junakinje. Na...
Produkcija: 1995
Glasbeni video spot skladbe Odšla bom še to noč Anje Rupel. V glasbenem videu se mešajo barvni in črno-beli posnetki. Kamera vedno sledi pevki in jo spremlja v njenem vsakdanu. Preko navadnih banalnih opravkov pevke se tvori zgodba, ki nima neposredne povezave s tekstom skladbe. Zato tudi pevka v videu ne poje, saj je glasba vzporedni element videa, zvok in slika pa se ujameta šele na koncu, ko pevka tudi v sliki začne peti. S tem se izpostavi poanta samega teksta - samozavest glavne junakinje. Na...
Sašo Podgoršek - Valentina (00:03:54, 00:04:02)
Produkcija: 1996
Glasbeni video spot za skladbo Valentina zasedbe Komputer. Sašo Podgoršek se pri realizaciji glasbenega videa Valentina oddaljuje od svoje estetike hitrih menjav in pestre fotografije. Valentina je skrajnje minimalističen video, v katerem se istočasno prepletajo posnetki glasbenikov in tridimenzionalna animacija. V filmu so barve komponirane v konstruktivističnem režimu, npr. lokalni akcenti primarnih barv na beli ali črni površini. V videu je zelo malo gibanja, ki je skoraj vedno animirano. Pevci...
Produkcija: 1996
Glasbeni video spot za skladbo Valentina zasedbe Komputer. Sašo Podgoršek se pri realizaciji glasbenega videa Valentina oddaljuje od svoje estetike hitrih menjav in pestre fotografije. Valentina je skrajnje minimalističen video, v katerem se istočasno prepletajo posnetki glasbenikov in tridimenzionalna animacija. V filmu so barve komponirane v konstruktivističnem režimu, npr. lokalni akcenti primarnih barv na beli ali črni površini. V videu je zelo malo gibanja, ki je skoraj vedno animirano. Pevci...
Sašo Podgoršek - God is God (00:03:42)
Produkcija: 1996
Glasbeni video spot skladbe God is God skupine Laibach. Video je kolaž različnih tehnik, od Super 8 do visokoresolucijskega videa, včasih pa je uporabljena tudi digitalna animacija v obliki tipografske intervencije na sliko in negativna slika. Naslov skladbe je čista tavtologija - God is God -, temu primerno je video zasnovan kot apokaliptično dogajanje. Člani skupine Laibach hodijo po pusti pokrajini, podobni mesečevemu pejsažu. Prehodi iz črno-belih posnetkov slabše kvalitete v visokoresolucij...
Produkcija: 1996
Glasbeni video spot skladbe God is God skupine Laibach. Video je kolaž različnih tehnik, od Super 8 do visokoresolucijskega videa, včasih pa je uporabljena tudi digitalna animacija v obliki tipografske intervencije na sliko in negativna slika. Naslov skladbe je čista tavtologija - God is God -, temu primerno je video zasnovan kot apokaliptično dogajanje. Člani skupine Laibach hodijo po pusti pokrajini, podobni mesečevemu pejsažu. Prehodi iz črno-belih posnetkov slabše kvalitete v visokoresolucij...
Sašo Podgoršek - Adaggio (00:05:36)
Produkcija: 1997
Glasbeni video spot skladbe Adaggio zasedbe Enzo Fabiani kvartet. Glasbeni video je preprosto zasnovan - kamera je postavljena v središče kroga, ki ga sestavljajo glasbeniki. S počasno rotacijo kamera potuje od enega glasbenika do drugega. V prvi polovici videa se kamera giblje stalno z desne proti levi. Približno na polovici videa, v trenutku ko se tudi intenzivira glasbena kompozicija, se kamera začne obračati v nasprotni smeri. Zdaj posnetek ni več konstanten, ampak se dogajajo prelivi in presto...
Produkcija: 1997
Glasbeni video spot skladbe Adaggio zasedbe Enzo Fabiani kvartet. Glasbeni video je preprosto zasnovan - kamera je postavljena v središče kroga, ki ga sestavljajo glasbeniki. S počasno rotacijo kamera potuje od enega glasbenika do drugega. V prvi polovici videa se kamera giblje stalno z desne proti levi. Približno na polovici videa, v trenutku ko se tudi intenzivira glasbena kompozicija, se kamera začne obračati v nasprotni smeri. Zdaj posnetek ni več konstanten, ampak se dogajajo prelivi in presto...
Sašo Podgoršek - Basin Street Blues (00:02:42)
Produkcija: 1997
Glasbeni video spot skladbe Basin Street Blues izvajalca Aleša Hadalina. Video temelji na kontrastu - industrijski pejzaž in blues Aleša Hadalina. Rezultat nas preseneti: potepanje pevca po zapuščenih industrijskih conah, kamnolomih in rezervoarjih iz pevca ustvari antiheroja, antisupermana ali še bolj ustrezno, antibluesmana. Glasbe ne moremo preprosto povezati s popotniškim osamljenim pevcem, saj se nič v tem videu ne spaja na enostaven način. In prav zato lahko zares uživamo v petju Aleša Ha...
Produkcija: 1997
Glasbeni video spot skladbe Basin Street Blues izvajalca Aleša Hadalina. Video temelji na kontrastu - industrijski pejzaž in blues Aleša Hadalina. Rezultat nas preseneti: potepanje pevca po zapuščenih industrijskih conah, kamnolomih in rezervoarjih iz pevca ustvari antiheroja, antisupermana ali še bolj ustrezno, antibluesmana. Glasbe ne moremo preprosto povezati s popotniškim osamljenim pevcem, saj se nič v tem videu ne spaja na enostaven način. In prav zato lahko zares uživamo v petju Aleša Ha...
Sašo Podgoršek - Koza je preživela (00:09:03)
Produkcija: 1992
Posnetki prikazujejo posameznike, ki se zbirajo pred zapornico: oseba v avtomobilu, ki čaka na svoje dekle, oseba na vozu, oseba na motorju in nekdo s kozo v naročju. Kolona pred zapornico čaka na vlak, vname se pretep, koza pa se v zmedi znajde privezana na zapornico, ki se, ko vlak odide, dvigne s kozo vred. Video predstavlja zrežirane komične prizore, ki prikazujejo resničnost sodobne družbe.
Produkcija: 1992
Posnetki prikazujejo posameznike, ki se zbirajo pred zapornico: oseba v avtomobilu, ki čaka na svoje dekle, oseba na vozu, oseba na motorju in nekdo s kozo v naročju. Kolona pred zapornico čaka na vlak, vname se pretep, koza pa se v zmedi znajde privezana na zapornico, ki se, ko vlak odide, dvigne s kozo vred. Video predstavlja zrežirane komične prizore, ki prikazujejo resničnost sodobne družbe.
Sašo Podgoršek - Videospoti Saša Podgorška (00:43:14)
Produkcija: 1997
Videspoti različnih izvajalcev. Adagio in Basin street blues sta iz kratkega filma Vrtoglavi ptič. Glasbeni sporti po vrstnem redu so: Demolition group: Cry baby, Model, U tvojim očima, You never cry. Vlado Kreslin: Joužek. Anja Rupel: Odšla bom še to noč. Komputer: Valentina. Laibach: God is god. Enzo Fabiani Kvartet: Adagio. Aleš Hadalin: Basin Street blues. Produkcija od leta 1993 do 1997.
Produkcija: 1997
Videspoti različnih izvajalcev. Adagio in Basin street blues sta iz kratkega filma Vrtoglavi ptič. Glasbeni sporti po vrstnem redu so: Demolition group: Cry baby, Model, U tvojim očima, You never cry. Vlado Kreslin: Joužek. Anja Rupel: Odšla bom še to noč. Komputer: Valentina. Laibach: God is god. Enzo Fabiani Kvartet: Adagio. Aleš Hadalin: Basin Street blues. Produkcija od leta 1993 do 1997.
Marko Peljhan - Egoritem I, II, III / Egorhythm I, II, III (0:30:13)
Produkcija: 1993
Video dela Egoritmi so zamišljena kot podobe notranjih zrcal akterjev, ritmične podobe, ki se poigravajo z alkemističnimi simboli in abstraktnimi vizualizacijami komunikacij. Pri videu Egoritem III je osrednji motiv pesem slovenskega pesnika Srečka Kosovela, Kons 5. OPOMBA: Na željo avtorice/avtorja video ni objavljen v spletnem arhivu, hranimo ga in je na ogled samo v mediateki Postaje DIVA na Metelkovi 6 v Ljubljani.
Produkcija: 1993
Video dela Egoritmi so zamišljena kot podobe notranjih zrcal akterjev, ritmične podobe, ki se poigravajo z alkemističnimi simboli in abstraktnimi vizualizacijami komunikacij. Pri videu Egoritem III je osrednji motiv pesem slovenskega pesnika Srečka Kosovela, Kons 5. OPOMBA: Na željo avtorice/avtorja video ni objavljen v spletnem arhivu, hranimo ga in je na ogled samo v mediateki Postaje DIVA na Metelkovi 6 v Ljubljani.
Nataša Prosenc Stearns - Čas? / Time? (0:01:18 in 0:01:17, na št. 69 0:01:18)
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in neprekinjeni tok. Ironija pogojuje idejni in oblikovni izraz tega dela. (VD)
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in neprekinjeni tok. Ironija pogojuje idejni in oblikovni izraz tega dela. (VD)