Jasna Hribernik, Zmago Lenardič - Elsa und Lohengrin (0:03:15)
Produkcija: VPK, 1997
Variacija na Wagnerjevo opero Lohengrin. Baletka pleše na glasbo opere, ki se pozneje spremeni v moderno pesem. Hkrati klasična baletka postane moderna plesalka, obe pa se gibljeta nad podobo ženske, ki leži pod prosojno plastiko in vrtnicami. Sneguljčica ali Laura Palmer? (vir: Videodokument)
DIVA Avtorski video
669 rezultatov med deli
Jasna Hribernik - Carte Postale (06:32)
Produkcija: TV Slovenija, 1997
S plastenjem slike avtorica sočasno predstavi sedanjost in preteklost: sedanjost predstavlja rušenje hiše, preteklost pa odlomki iz pisem ljudi, ki so v tej hiši živeli. Glas v offu prebira vsebino pisem, vendar kmalu postane nerazumljiv. Video postavlja vprašanje, kdo nam pravzaprav daje pravico, da brskamo po intimi anonimnih ljudi. Za trenutek uzremo tudi njihove obraze na fotografijah, ki so natanko tisto, kar mi še nismo: zgodovina. (vir: Videodokument)
Produkcija: TV Slovenija, 1997
S plastenjem slike avtorica sočasno predstavi sedanjost in preteklost: sedanjost predstavlja rušenje hiše, preteklost pa odlomki iz pisem ljudi, ki so v tej hiši živeli. Glas v offu prebira vsebino pisem, vendar kmalu postane nerazumljiv. Video postavlja vprašanje, kdo nam pravzaprav daje pravico, da brskamo po intimi anonimnih ljudi. Za trenutek uzremo tudi njihove obraze na fotografijah, ki so natanko tisto, kar mi še nismo: zgodovina. (vir: Videodokument)
Jasna Hribernik - Lok Telesa / The Body Bow (00:18:21)
Produkcija: Sfinga, TV Slovenija, 1996
Video prikazuje potovanje Jasne Knez, plesalke izraznega plesa, po nekdanji Jugoslaviji v poznih sedemdesetih letih. Na tem potovanju je ustvarjala nove plesne elemente, za katere je iskala navdih v posebnostih posamičnih kulturnih področij. Vizualno skladnost gibanja telesa in geografije prostorov spremlja grafični znak, ki je nastal po motivih stečkov – srednjeveških bogomilskih nagrobnikov iz BiH, ki so eno najbolj izvirnih del evropske ljudske umetnosti in hkrati dokument o križanju različnih k...
Produkcija: Sfinga, TV Slovenija, 1996
Video prikazuje potovanje Jasne Knez, plesalke izraznega plesa, po nekdanji Jugoslaviji v poznih sedemdesetih letih. Na tem potovanju je ustvarjala nove plesne elemente, za katere je iskala navdih v posebnostih posamičnih kulturnih področij. Vizualno skladnost gibanja telesa in geografije prostorov spremlja grafični znak, ki je nastal po motivih stečkov – srednjeveških bogomilskih nagrobnikov iz BiH, ki so eno najbolj izvirnih del evropske ljudske umetnosti in hkrati dokument o križanju različnih k...
Marko A. Kovačič - No More Heroes Any More (0:18:15)
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kraljeva igra. Vojna bitka metaforično zapakirana v sprevrženo partijo šaha, ki resnične ljudi vidi kot igrače v rokah škodoželjnih in pohlepnih politikov, postaja vedno bolj blazna in neobvladljiva. Performativen značaj videa igralcema dopu&...
Produkcija: V.S. VIDEO/Forum Ljubljana, 1992
Video se na parodičen in grotesken način loteva vojne tematike. Glavna protagonista, oziroma antagonista - zlohotna in preračunljiva politična vodje, sta s pomočjo Chroma key postopka umeščena v televizijski studijo, kjer se odvija t.i. Kraljeva igra. Vojna bitka metaforično zapakirana v sprevrženo partijo šaha, ki resnične ljudi vidi kot igrače v rokah škodoželjnih in pohlepnih politikov, postaja vedno bolj blazna in neobvladljiva. Performativen značaj videa igralcema dopu&...
Marko A. Kovačič - Naprej v preteklost (0:09:30)
Produkcija: Forum Ljubljana, VPK, 1995
Video se ukvarja z našim razumevanjem oddaljene prihodnosti skozi konkreten primer arheologije 23. stoletja. Nosilni element je naracija - monolog profesorja in arheologa iz 23. stoletja, ki nadobudnemu študentu razkazuje najdišče Katastropolis. Tam domujejo plastosi, bitja, sestavljena iz organskih in mehanskih delov, ki so/bodo preživela atomsko katastrofo. Ta civilizacija plastosov zaposljuje avtorja v vrsti instalacij, performansov in video del. Osnovno izrazno sredstvo je chroma...
Produkcija: Forum Ljubljana, VPK, 1995
Video se ukvarja z našim razumevanjem oddaljene prihodnosti skozi konkreten primer arheologije 23. stoletja. Nosilni element je naracija - monolog profesorja in arheologa iz 23. stoletja, ki nadobudnemu študentu razkazuje najdišče Katastropolis. Tam domujejo plastosi, bitja, sestavljena iz organskih in mehanskih delov, ki so/bodo preživela atomsko katastrofo. Ta civilizacija plastosov zaposljuje avtorja v vrsti instalacij, performansov in video del. Osnovno izrazno sredstvo je chroma...
Marko A. Kovačič - I've Seen That... Like It Is (06:20)
Produkcija: V.S. Video & Strip Core / Forum Ljubljana, 1993
Glasbeni video za skladbo - kolaž I've seen that … Like it is ljubljanske glasbene skupine 2227 staplja posnetke nastopa glasbene skupine s projekcijami grafitov skupine Strip Core. Uporaba luči in post produkcija ustvarjata kaotično in ekspresivno atmosfero, ki sledi dramaturgiji glasbe. V delu videa so prizori posneti v manjšem prostoru, v katerem so stene prebarvane z grafiti. Z igro svetlobe in projiciranja se prostor splošči in pogosto deluje domala dvodimenzionalno. Projekcije...
Produkcija: V.S. Video & Strip Core / Forum Ljubljana, 1993
Glasbeni video za skladbo - kolaž I've seen that … Like it is ljubljanske glasbene skupine 2227 staplja posnetke nastopa glasbene skupine s projekcijami grafitov skupine Strip Core. Uporaba luči in post produkcija ustvarjata kaotično in ekspresivno atmosfero, ki sledi dramaturgiji glasbe. V delu videa so prizori posneti v manjšem prostoru, v katerem so stene prebarvane z grafiti. Z igro svetlobe in projiciranja se prostor splošči in pogosto deluje domala dvodimenzionalno. Projekcije...
Ema Kugler - Hidra (00:15:45)
Produkcija: V.S. Video, Forum Ljubljana, VPK, 1993
V video delih Eme Kugler se mitologija vpisuje v rituale vsakdanjega življenja, tokrat je to tema Hydre s številnimi obrazi. Ponazarjajo jo posamezni prizori z akterji v usnjenih kostumih (kreacije avtorice), ki omejujejo njihovo gibanje in s tem že poudarjajo ločenost človeka od narave. Zadnjo sled povezanosti - ritualni odnos med človekom in bikom, ki spet temelji na človekovi krutosti do živali - se konča s krvjo, ki na simbolni ravni preplavi tudi celotno podobo. (Vir: Videodokument)
Produkcija: V.S. Video, Forum Ljubljana, VPK, 1993
V video delih Eme Kugler se mitologija vpisuje v rituale vsakdanjega življenja, tokrat je to tema Hydre s številnimi obrazi. Ponazarjajo jo posamezni prizori z akterji v usnjenih kostumih (kreacije avtorice), ki omejujejo njihovo gibanje in s tem že poudarjajo ločenost človeka od narave. Zadnjo sled povezanosti - ritualni odnos med človekom in bikom, ki spet temelji na človekovi krutosti do živali - se konča s krvjo, ki na simbolni ravni preplavi tudi celotno podobo. (Vir: Videodokument)
Damijan Kracina - Zoospective (00:11:53)
Podnaslov: (Zoological Retrospective)
Produkcija: 2000
Video povzema temeljni motiv umetnikovega dela: ogrožene živalske vrste in fiktivne fantastične živali prihodnosti. Spremljamo omnibus petih samostojnih video del in dodatnih grobih video materialov. Najprej spremljamo "proteus" računalniško generirano gibanje človeške ribice, sledi Intervju z ogroženo vrsto, v katerem je prikazan frontalni posnetek soške postrvi, ki odpira usta, kakor bi govorila. Slika se izmenično prepleta z videom Akvarium, kjer spremljamo posnetek jate so&s...
Podnaslov: (Zoological Retrospective)
Produkcija: 2000
Video povzema temeljni motiv umetnikovega dela: ogrožene živalske vrste in fiktivne fantastične živali prihodnosti. Spremljamo omnibus petih samostojnih video del in dodatnih grobih video materialov. Najprej spremljamo "proteus" računalniško generirano gibanje človeške ribice, sledi Intervju z ogroženo vrsto, v katerem je prikazan frontalni posnetek soške postrvi, ki odpira usta, kakor bi govorila. Slika se izmenično prepleta z videom Akvarium, kjer spremljamo posnetek jate so&s...
Jurij Korenc - Svetloba sence (0:27:20)
Podnaslov: predstava Svetloba giba, svetloba sence
Produkcija: Cankarjev dom, Viba film, Studio 37, 1987
Video tematizira proceduro izdelave skulpture; statični kadri ob dramatični ambientalni glasbi prikazujejo zamrznjene in gibljive slike kiparskega materiala - gline. Roke kiparke začno gnesti material in ga obdelovati v figuralno skulpturo. Premiki rok so počasni in skoraj elegantni, prizori se sprevržejo v abstraktni, zamegljeni prikaz plesočih figur, ki postajajo vse bolj jasne. Rezultat celotne procedure je stoječi ženski akt.
Podnaslov: predstava Svetloba giba, svetloba sence
Produkcija: Cankarjev dom, Viba film, Studio 37, 1987
Video tematizira proceduro izdelave skulpture; statični kadri ob dramatični ambientalni glasbi prikazujejo zamrznjene in gibljive slike kiparskega materiala - gline. Roke kiparke začno gnesti material in ga obdelovati v figuralno skulpturo. Premiki rok so počasni in skoraj elegantni, prizori se sprevržejo v abstraktni, zamegljeni prikaz plesočih figur, ki postajajo vse bolj jasne. Rezultat celotne procedure je stoječi ženski akt.
Klon:Art:Resistance - Video Klon Art (00:02:49)
Podnaslov: Glasbeno dokumentarni video o skupini Klon Art
Produkcija:
Predstavitveni video spot urbane umetniške, grafitarske skupine KlonArt, ki se kaže skozi ekstremno dinamično kamero in hitro menjavo kadrov, ulično ikonografijo ini izraznostjo, možnimi barvami ter plesno elektronsko glasbo. Video je narejen kot glasbeni video, brez dodanega teksta.
Podnaslov: Glasbeno dokumentarni video o skupini Klon Art
Produkcija:
Predstavitveni video spot urbane umetniške, grafitarske skupine KlonArt, ki se kaže skozi ekstremno dinamično kamero in hitro menjavo kadrov, ulično ikonografijo ini izraznostjo, možnimi barvami ter plesno elektronsko glasbo. Video je narejen kot glasbeni video, brez dodanega teksta.