Rok Sieberer Kuri - Media Teror Chroma Quart Mix II (00:04:18)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, 1998
Kratek video kolaž. Avtor se poigrava z lastno produkcijo in jo kombinira v novo celoto.
DIVA Avtorski video
669 rezultatov med deli
Rok Sieberer Kuri, Media Teror - Kriza (00:02:54)
Produkcija: V.S. Video / Škuc - Forum, Ljubljana, 1989
Kuri, igralec v videu, se pred TV ekranom sooči z agresivnostjo tega medija. Svoje podobe primerja z medijskimi informacijami. Njihovo stopnjevanje ga pripelje do krize. (VD)
Produkcija: V.S. Video / Škuc - Forum, Ljubljana, 1989
Kuri, igralec v videu, se pred TV ekranom sooči z agresivnostjo tega medija. Svoje podobe primerja z medijskimi informacijami. Njihovo stopnjevanje ga pripelje do krize. (VD)
Rok Sieberer Kuri - Kuri kompilacija (00:34:29)
Produkcija: V.S.Đ.V., Ljubljana, 1991
Kuri kompilacija združuje več kratkih humorističnih videov: Kriza, Yello žur, Ljubljana Trafik, Umetniški večer, Kres, Rollins, Krimi Krimič, Portret Koncilja in Rop bakice. Intervju z uličnim prodajalcem časopisov, promet v mestu, družinski video v naravi, video burleska, kriminalka, v kateri nastopajo igračke. (VD)
Produkcija: V.S.Đ.V., Ljubljana, 1991
Kuri kompilacija združuje več kratkih humorističnih videov: Kriza, Yello žur, Ljubljana Trafik, Umetniški večer, Kres, Rollins, Krimi Krimič, Portret Koncilja in Rop bakice. Intervju z uličnim prodajalcem časopisov, promet v mestu, družinski video v naravi, video burleska, kriminalka, v kateri nastopajo igračke. (VD)
Oliver Marčeta - Jesus von New Orleans (00:02:50)
Produkcija:
Belo ozadje, na njem pa črne žice, ki tvorijo figuro se prepletajo, zapletajo, dokler se ustvarjen lik ne pripne na križ kot Jezus Kristus, sestavljajo ekspresivno animirano video delo. Globina se dodatno doseže s senco, ki ustvarja medprostor med žico in ozadjem. Avtor ekspresivnost tvori z manipulacijo materiala v njegovi surovosti in ekonomičnosti.
Produkcija:
Belo ozadje, na njem pa črne žice, ki tvorijo figuro se prepletajo, zapletajo, dokler se ustvarjen lik ne pripne na križ kot Jezus Kristus, sestavljajo ekspresivno animirano video delo. Globina se dodatno doseže s senco, ki ustvarja medprostor med žico in ozadjem. Avtor ekspresivnost tvori z manipulacijo materiala v njegovi surovosti in ekonomičnosti.
Oliver Marčeta - Internacional (00:02:01)
Produkcija:
Narisani goli figuri potujeta tako, da se s croma key efektom prestavljata po razglednicah različnih krajev sveta. Figuri sta realizirani na enostaven risarski način, s kombiniranjem nekoliko različnih poz. Video je parodija na glabalizacijo in sodobno manijo, da se turistične destinacije predstavijo kot trofeje.
Produkcija:
Narisani goli figuri potujeta tako, da se s croma key efektom prestavljata po razglednicah različnih krajev sveta. Figuri sta realizirani na enostaven risarski način, s kombiniranjem nekoliko različnih poz. Video je parodija na glabalizacijo in sodobno manijo, da se turistične destinacije predstavijo kot trofeje.
Oliver Marčeta - Dalmatinischer hund (00:07:55)
Produkcija:
Nejasne podobe v črno-beli maski prekrivajo črne - dalmatinske pike s croma key tehniko. To prekrivanje spremlja inštrumentalna glasba. Podobe se sučejo, včasih so horizontalno obrnjene: pes ki teče proti dnu ekrana in nazaj, ritensko, preosvetljeni zgornji del telesa, ki se nekontrolirano giblje, oko, ki ga prekine zeleno-modra tapiserija. Keramična figura psa dalmatinca, ki ga prekrivajo.
Produkcija:
Nejasne podobe v črno-beli maski prekrivajo črne - dalmatinske pike s croma key tehniko. To prekrivanje spremlja inštrumentalna glasba. Podobe se sučejo, včasih so horizontalno obrnjene: pes ki teče proti dnu ekrana in nazaj, ritensko, preosvetljeni zgornji del telesa, ki se nekontrolirano giblje, oko, ki ga prekine zeleno-modra tapiserija. Keramična figura psa dalmatinca, ki ga prekrivajo.
Oliver Marčeta - Kaffehaus (00:05:24)
Produkcija:
Liki se izrisujejo kot bela kreda na rjavi grobi podlagi, ki se razrezuje in sestavlja v neko urbano zgodbo z gostilnami in vinom, kjer nimajo kave... Naposled jo najde v Kavarni. Avtor animacijo ustvarja s nenehenim nalaganjem slojev, ki nadgrajujejo in spreminjajo prvotno risbo. Zanimivost vsebine je v stalni variaciji risarske površine - prestopi belega ozadja in črne risbe v črno ozadje in belo risbo.Material, ki omogoča risbo, je pravzaprav prav mleta kava.
Produkcija:
Liki se izrisujejo kot bela kreda na rjavi grobi podlagi, ki se razrezuje in sestavlja v neko urbano zgodbo z gostilnami in vinom, kjer nimajo kave... Naposled jo najde v Kavarni. Avtor animacijo ustvarja s nenehenim nalaganjem slojev, ki nadgrajujejo in spreminjajo prvotno risbo. Zanimivost vsebine je v stalni variaciji risarske površine - prestopi belega ozadja in črne risbe v črno ozadje in belo risbo.Material, ki omogoča risbo, je pravzaprav prav mleta kava.
Oliver Marčeta - Zelenjavna mavrica (00:03:06)
Produkcija:
Polž iz plastelina, ki lovi svoj rep, drsi po površini ekrana, kjer se pojavijo tudi krogljice, ki spominjajo na zvezde. V središču pozornosti je njegova hiška, ki jo osvetljujejo različne barve. Video pogosto funkcionira kot abstraktna slika. Barvni in svetlobni kontrast je zelo močan in ustvarja psihedelično vzdušje.
Produkcija:
Polž iz plastelina, ki lovi svoj rep, drsi po površini ekrana, kjer se pojavijo tudi krogljice, ki spominjajo na zvezde. V središču pozornosti je njegova hiška, ki jo osvetljujejo različne barve. Video pogosto funkcionira kot abstraktna slika. Barvni in svetlobni kontrast je zelo močan in ustvarja psihedelično vzdušje.
Oliver Marčeta - Avantgarde film (00:05:18)
Produkcija:
Računalniško producirane črte - vertikalne in horizontalne, sinhrono z glasbo prekrivajo površino ekrana. Glasba spominja na odrezavo pihanje vetra, ki je silovito in se stopnjuje, črte pa se z njo redčijo in gostijo - ekspresivno.
Produkcija:
Računalniško producirane črte - vertikalne in horizontalne, sinhrono z glasbo prekrivajo površino ekrana. Glasba spominja na odrezavo pihanje vetra, ki je silovito in se stopnjuje, črte pa se z njo redčijo in gostijo - ekspresivno.
Oliver Marčeta - Gole žene (00:02:33)
Produkcija:
Ženski akt, izrisan kot kroki na rdeči mrežasti podlagi: gola pleše na hitre ritme glasbe. Lik ženkse je ujet v romboidasti obliki. Risba je zelo jasna in fluidna. Video prikazuje žensko telo kot objekt potrošništva, zanuimivo pa je, da je telo ženske prej renesančno in nesodobno. Tako prizor deluje kot neki odgovor sodobnem razumevanju seksualnosti.
Produkcija:
Ženski akt, izrisan kot kroki na rdeči mrežasti podlagi: gola pleše na hitre ritme glasbe. Lik ženkse je ujet v romboidasti obliki. Risba je zelo jasna in fluidna. Video prikazuje žensko telo kot objekt potrošništva, zanuimivo pa je, da je telo ženske prej renesančno in nesodobno. Tako prizor deluje kot neki odgovor sodobnem razumevanju seksualnosti.