Sašo Podgoršek - Koza je preživela (00:09:03)
Produkcija: 1992
Posnetki prikazujejo posameznike, ki se zbirajo pred zapornico: oseba v avtomobilu, ki čaka na svoje dekle, oseba na vozu, oseba na motorju in nekdo s kozo v naročju. Kolona pred zapornico čaka na vlak, vname se pretep, koza pa se v zmedi znajde privezana na zapornico, ki se, ko vlak odide, dvigne s kozo vred. Video predstavlja zrežirane komične prizore, ki prikazujejo resničnost sodobne družbe.
DIVA Avtorski video
667 rezultatov med deli
Sašo Podgoršek - Videospoti Saša Podgorška (00:43:14)
Produkcija: 1997
Videspoti različnih izvajalcev. Adagio in Basin street blues sta iz kratkega filma Vrtoglavi ptič. Glasbeni sporti po vrstnem redu so: Demolition group: Cry baby, Model, U tvojim očima, You never cry. Vlado Kreslin: Joužek. Anja Rupel: Odšla bom še to noč. Komputer: Valentina. Laibach: God is god. Enzo Fabiani Kvartet: Adagio. Aleš Hadalin: Basin Street blues. Produkcija od leta 1993 do 1997.
Produkcija: 1997
Videspoti različnih izvajalcev. Adagio in Basin street blues sta iz kratkega filma Vrtoglavi ptič. Glasbeni sporti po vrstnem redu so: Demolition group: Cry baby, Model, U tvojim očima, You never cry. Vlado Kreslin: Joužek. Anja Rupel: Odšla bom še to noč. Komputer: Valentina. Laibach: God is god. Enzo Fabiani Kvartet: Adagio. Aleš Hadalin: Basin Street blues. Produkcija od leta 1993 do 1997.
Marko Peljhan - Egoritem I, II, III / Egorhythm I, II, III (0:30:13)
Produkcija: 1993
Video dela Egoritmi so zamišljena kot podobe notranjih zrcal akterjev, ritmične podobe, ki se poigravajo z alkemističnimi simboli in abstraktnimi vizualizacijami komunikacij. Pri videu Egoritem III je osrednji motiv pesem slovenskega pesnika Srečka Kosovela, Kons 5. OPOMBA: Na željo avtorice/avtorja video ni objavljen v spletnem arhivu, hranimo ga in je na ogled samo v mediateki Postaje DIVA na Metelkovi 6 v Ljubljani.
Produkcija: 1993
Video dela Egoritmi so zamišljena kot podobe notranjih zrcal akterjev, ritmične podobe, ki se poigravajo z alkemističnimi simboli in abstraktnimi vizualizacijami komunikacij. Pri videu Egoritem III je osrednji motiv pesem slovenskega pesnika Srečka Kosovela, Kons 5. OPOMBA: Na željo avtorice/avtorja video ni objavljen v spletnem arhivu, hranimo ga in je na ogled samo v mediateki Postaje DIVA na Metelkovi 6 v Ljubljani.
Nataša Prosenc Stearns - Čas? / Time? (0:01:18 in 0:01:17, na št. 69 0:01:18)
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in neprekinjeni tok. Ironija pogojuje idejni in oblikovni izraz tega dela. (VD)
Produkcija: TV Slovenija, 1990
Medijska podoba - ura, ki napoveduje začetek televizijskih poročil - s ponavljanjem doseže status stereotipa. Avtorica hoče zamajati »zamrznjenost« te podobe, tako da jo preoblikuje in s tem postopkom času zopet povrne njegov naravni in neprekinjeni tok. Ironija pogojuje idejni in oblikovni izraz tega dela. (VD)
Nataša Prosenc Stearns - Tam (Framski slap) / Over There (Fram Waterfall) (0:07:25)
Produkcija: Eurospekter (koprodukcija) & Otroški in mladinski program TV Slovenija, 1991
Video bi lahko poimenovali video-pravljica, saj ima vse njene elemente. Prizorišče je gozd, po katerem se premika škratovska figura, ki nikoli ne pokaže obraza. Na svoji poti večkrat sreča druga nenavadna bitja. Sestavni del podobe so tudi grafični znaki in skulpture Sabe Skaberne in Tamare Sevčnikar. (VD) Video film je lahko tisto, kar si želiš. Skrivnosti gozda skrbno varujejo škrati in vile.
Produkcija: Eurospekter (koprodukcija) & Otroški in mladinski program TV Slovenija, 1991
Video bi lahko poimenovali video-pravljica, saj ima vse njene elemente. Prizorišče je gozd, po katerem se premika škratovska figura, ki nikoli ne pokaže obraza. Na svoji poti večkrat sreča druga nenavadna bitja. Sestavni del podobe so tudi grafični znaki in skulpture Sabe Skaberne in Tamare Sevčnikar. (VD) Video film je lahko tisto, kar si želiš. Skrivnosti gozda skrbno varujejo škrati in vile.
Rok Sieberer Kuri - Dobrodošli (00:06:36)
Produkcija: Media Teror, Forum Ljubljana, 1996
Kratek eksperimentalni video film, preplet računalniške grafike in video slike. Novo nastala podoba proizvaja nov, drugačen pogled in pomen. Produkt metamorfoze prepušča gledalcu lasten pogled na ustvarjeno delo. (VD)
Produkcija: Media Teror, Forum Ljubljana, 1996
Kratek eksperimentalni video film, preplet računalniške grafike in video slike. Novo nastala podoba proizvaja nov, drugačen pogled in pomen. Produkt metamorfoze prepušča gledalcu lasten pogled na ustvarjeno delo. (VD)
Rok Sieberer Kuri - Bombo ob 12h (00:03:28, na vhs 197: 00:04:23)
Produkcija: Media Teror, V.S. Video, Forum Ljubljana, 1995
Prizori vsakdanje realnosti, posneti z neprofesionalno tehnologijo (avtor vselej dela z lastno opremo) kažejo norost sodobnega človeka. Morda je rešitev v angažiranosti in ne v umetniški drži. (VD)
Produkcija: Media Teror, V.S. Video, Forum Ljubljana, 1995
Prizori vsakdanje realnosti, posneti z neprofesionalno tehnologijo (avtor vselej dela z lastno opremo) kažejo norost sodobnega človeka. Morda je rešitev v angažiranosti in ne v umetniški drži. (VD)
Rok Sieberer Kuri - Vivisekcija (00:03:32)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, 1997
Vivisekcija... naslov pove vse. (VD)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, 1997
Vivisekcija... naslov pove vse. (VD)
Rok Sieberer Kuri - Chroma Quart Mix I (00:34:15)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, 1997
Video kolaž več video filmov s pomočjo divje, glasne glasbe poveže v sporočilno celoto in na svojski način ustvari zgodbo (Bombo ob 12 h, Dobrodošli, Chroma Qart Mix, Vivisekcija). (VD)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, 1997
Video kolaž več video filmov s pomočjo divje, glasne glasbe poveže v sporočilno celoto in na svojski način ustvari zgodbo (Bombo ob 12 h, Dobrodošli, Chroma Qart Mix, Vivisekcija). (VD)
Rok Sieberer Kuri - Technotime (00:30:11)
Produkcija: Media Teror, 1999
Video se poigrava z abstraktnimi formami barvnih gmot, ki poplesujejo na ekranu in spreminjajo obliko. Avtor se poslužuje izposojenih kadrov iz televizijskih novic, ki so računalniško obdelane. Značilno je zelo hitro menjavanje kadrov.
Produkcija: Media Teror, 1999
Video se poigrava z abstraktnimi formami barvnih gmot, ki poplesujejo na ekranu in spreminjajo obliko. Avtor se poslužuje izposojenih kadrov iz televizijskih novic, ki so računalniško obdelane. Značilno je zelo hitro menjavanje kadrov.