Oliver Marčeta - Innocent when you dream (00:05:04)
Produkcija:
Animacija je v tehničnem prijemu podobna kot v Kaffeehaus. Govori o žalostni ljubezenski zgodbi - o premoči moškega nad žensko: v grobu sta združena, drug ob drugem služita za polagalnico cvetja, sprevoda.
DIVA Avtorski video
673 rezultatov med deli
Oliver Marčeta - Jazz bre (00:02:58)
Produkcija:
Zeleni znak za izhod gosti fotografije manekenk, ki v množici ena za drugo postajajo številne in razosebljene. Video površina je plitva in spominja na kolaž. Žensko telo je potrošniška roba, ki zaradi obilja izgubi vrednost. Avtorjeva kritična misel je zreducirana na znak za izhod.
Produkcija:
Zeleni znak za izhod gosti fotografije manekenk, ki v množici ena za drugo postajajo številne in razosebljene. Video površina je plitva in spominja na kolaž. Žensko telo je potrošniška roba, ki zaradi obilja izgubi vrednost. Avtorjeva kritična misel je zreducirana na znak za izhod.
Oliver Marčeta - Sex no more (00:05:00)
Produkcija:
Maska filmskega traku vsebuje podobe golih pornoerotičnih podob, ki se v ritmu slike pojavljajo zdaj tu zdaj tam. Posamični posnetki pornografskega filma realizirajo svoje gibanje po dejanski površini videa. Tako imamo kadre v kadru, neko vrsto dvojnega gibanja. V kompozicijskem smislu je video kombinaija barvnih pornografskih posnetkov in pretežno črno belih posnetkov vsakdanjih predmetov. Sex je tako predstavljen kot navaden predmet, eden od predmetov vsakdana.
Produkcija:
Maska filmskega traku vsebuje podobe golih pornoerotičnih podob, ki se v ritmu slike pojavljajo zdaj tu zdaj tam. Posamični posnetki pornografskega filma realizirajo svoje gibanje po dejanski površini videa. Tako imamo kadre v kadru, neko vrsto dvojnega gibanja. V kompozicijskem smislu je video kombinaija barvnih pornografskih posnetkov in pretežno črno belih posnetkov vsakdanjih predmetov. Sex je tako predstavljen kot navaden predmet, eden od predmetov vsakdana.
Mirko Simić - Out of Memory (00:04:47)
Produkcija: Bris, VPK, V.S. Video / Forum & KUD Naprej Idrija, 1994
Gre za posnete podobe, ki jih dopolnjujejo grobo narisani simboli: ključavnica, puščica, itd. Vsebina je abstraktna in obravnava človeka, njegove psiho-fizične zmožnosti, ki se ujamejo v determiniranost družbe in narave.
Produkcija: Bris, VPK, V.S. Video / Forum & KUD Naprej Idrija, 1994
Gre za posnete podobe, ki jih dopolnjujejo grobo narisani simboli: ključavnica, puščica, itd. Vsebina je abstraktna in obravnava človeka, njegove psiho-fizične zmožnosti, ki se ujamejo v determiniranost družbe in narave.
Mirko Simić - Do you hear the sound of silence (00:03:02)
Produkcija: Bris & V.S. Video / Forum Ljubljana, 1992
Črno-beli video gradi na detajlih telesa pod tušem. Podobe ne zmotijo niti glasovi niti glasba, kajti - kot pravi naslov - sliši se le tišina. Da je tudi oko video kamere vselej voyeuristično, najbolje ponazori detajl otroka v kadi, fetišistični in "psihotični" objekt večnega voyeurja med režiserji - Hitchcocka. (VD)
Produkcija: Bris & V.S. Video / Forum Ljubljana, 1992
Črno-beli video gradi na detajlih telesa pod tušem. Podobe ne zmotijo niti glasovi niti glasba, kajti - kot pravi naslov - sliši se le tišina. Da je tudi oko video kamere vselej voyeuristično, najbolje ponazori detajl otroka v kadi, fetišistični in "psihotični" objekt večnega voyeurja med režiserji - Hitchcocka. (VD)
Alenka Pirman, Maja Šubic - Ajiaco (0:05:15)
Produkcija: Ljudmila, 1998
Avtorici Alenka Pirman in Maja Šubic predstavljata tradicionalno kolumbijsko jed ajiaco [ahiako] in prek fotografij opišeta tudi deželo in kulturo, iz katere izvira. Strogo sledita žanru kuharske oddaje in se lotita priprave jedi, ki jo bomo odslej lahko pripravljali tudi v Sloveniji. V izjavah avtoric lahko slutimo ironijo, čeprav je ton njunega govora povsem korekten. Na koncu jed pojedo skupaj z Janom Plestenjakom, ki z užitkom zagotavlja, da je jed res okusna.
Produkcija: Ljudmila, 1998
Avtorici Alenka Pirman in Maja Šubic predstavljata tradicionalno kolumbijsko jed ajiaco [ahiako] in prek fotografij opišeta tudi deželo in kulturo, iz katere izvira. Strogo sledita žanru kuharske oddaje in se lotita priprave jedi, ki jo bomo odslej lahko pripravljali tudi v Sloveniji. V izjavah avtoric lahko slutimo ironijo, čeprav je ton njunega govora povsem korekten. Na koncu jed pojedo skupaj z Janom Plestenjakom, ki z užitkom zagotavlja, da je jed res okusna.
Nataša Prosenc Stearns - Ne poznaješ me / You Don't Know Me (00:04:56)
Produkcija: TV Sarajevo, 1989
Plesišče in plesalca ter ženska, ki se po njunih korakih uči plesa, simbolizirajo dva svetova in dve generaciji, ki sta si v nasprotju. Ta razcep poudarjajo glasba in kromatski kontrasti. Plesalka najprej pleše valček, ki se spremeni v rock'n'roll. Sledi nizanje različnih mimik obraza plesalke v črno beli tehniki. Video dodatno nadgradi vključitev risbe, ki podobi daje večplastnost, in ples po premikajočem ozadju. (VD in dodano) Študentsko delo, ki je nastalo v sodelovanju ALU Lj...
Produkcija: TV Sarajevo, 1989
Plesišče in plesalca ter ženska, ki se po njunih korakih uči plesa, simbolizirajo dva svetova in dve generaciji, ki sta si v nasprotju. Ta razcep poudarjajo glasba in kromatski kontrasti. Plesalka najprej pleše valček, ki se spremeni v rock'n'roll. Sledi nizanje različnih mimik obraza plesalke v črno beli tehniki. Video dodatno nadgradi vključitev risbe, ki podobi daje večplastnost, in ples po premikajočem ozadju. (VD in dodano) Študentsko delo, ki je nastalo v sodelovanju ALU Lj...
Apolonija Šušteršič - Entrance de Singel (0:05:50)
Produkcija: 1997
Javni plesni performans, izveden na lokaciji Vlaams cultureel centrum de Singel v Antwerpnu, Belgiji. Posnetki vstopanja v zgradbo in dogajanja pri notranjih vhodnih vratih kulturnega centra. Kamera je statična, posnetki so režirani in zmontirani - gre za plesni performans med vrati. Site specific zvočna intervencija.
Produkcija: 1997
Javni plesni performans, izveden na lokaciji Vlaams cultureel centrum de Singel v Antwerpnu, Belgiji. Posnetki vstopanja v zgradbo in dogajanja pri notranjih vhodnih vratih kulturnega centra. Kamera je statična, posnetki so režirani in zmontirani - gre za plesni performans med vrati. Site specific zvočna intervencija.
Apolonija Šušteršič - Studio 016 (0:02:11)
Produkcija: 1995
Zvočna intervencija v prostorih Rijksakademie van beeldene kunsten Amsterdam. Video prikazuje posnetke postopnega vstopanja v svetli prostor, snemanje tal ob hoji, snemanje obiskovalcev, ki poslušajo instalacijo na slušalke. Kamera je statična, na trenutke tudi premična. Na koncu videa se prostor postopoma izprazni. Zvočna kulisa, ki opremlja posnetek, je sestavljena iz korakov in hrupa obiskovalcev.
Produkcija: 1995
Zvočna intervencija v prostorih Rijksakademie van beeldene kunsten Amsterdam. Video prikazuje posnetke postopnega vstopanja v svetli prostor, snemanje tal ob hoji, snemanje obiskovalcev, ki poslušajo instalacijo na slušalke. Kamera je statična, na trenutke tudi premična. Na koncu videa se prostor postopoma izprazni. Zvočna kulisa, ki opremlja posnetek, je sestavljena iz korakov in hrupa obiskovalcev.
Mirko Simić - Parabola (00:35:28)
Produkcija: VPK & Human Creative Net, 1997
Parabola je kratka varianta šesturnega video performansa, ki ga je avtor, VJ Simo, izvedel v živo. Prikazuje kolaž številnih najdenih televizijskih posnetkov in dokumentarnih posnetkov iz obmorskega mesteca, ki je prepleten z bogato elektronsko manipulacijo slike.
Produkcija: VPK & Human Creative Net, 1997
Parabola je kratka varianta šesturnega video performansa, ki ga je avtor, VJ Simo, izvedel v živo. Prikazuje kolaž številnih najdenih televizijskih posnetkov in dokumentarnih posnetkov iz obmorskega mesteca, ki je prepleten z bogato elektronsko manipulacijo slike.