Nataša Prosenc Stearns - Meja / Border (0:04:32)
Produkcija: Center RTV Maribor, TV Slovenija, 1997
Video kaže razsežnosti kože, mejo med telesom in njegovo okolico. Slika se zavestno odreče vsaki sofisticirani vizualni manipulaciji, raje uporablja primarne efekte: igro svetlobe in sence in barvnih sprememb. Vibriranje kože poudarja ritmična montaža.
DIVA Avtorski video
673 rezultatov med deli
Nataša Prosenc Stearns - Dvojnik / A Double (0:03:25)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehajata iz enega v drugi obris, ki na koncu zamrzne v tisto, kar je bil v resnici: kip človeka.
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Ideja o času se poveže z za video značilno podobo: inkrustacijo slike, ki združuje podobe iz raznih svetov in časov. V dvakratnem obrisu iste osebe se gibljeta dve časovni komponenti: minevanje nekega vsakdana in nočni ognjemet. Oba svetova prehajata iz enega v drugi obris, ki na koncu zamrzne v tisto, kar je bil v resnici: kip človeka.
Andrej Lupinc - Odvrženi (00:42:42)
Podnaslov: Adaptacija gledališke igre Roberto Zucco
Produkcija: TV Slovenija, 1997
Zgodba o turistu, ki se zgubi v južnoameriškem velemestu in zaide v nevarno predmestje, kjer sreča čudno družino in Roberta Zucca, avanturista, pesnika in morilca. Gre za ekranizacijo znane drame Roberto Zucco francoskega dramatika Bernard-Marie Koltèsa. Video je posnet kot reportaža s terena. Ženska z mikorofonom spremlja dogodke, kot da bi o tem poročala za TV dnevnik. Avtorju videa je uspelo gledalcu ponuditi gledališko predstavo na odprtem, ki se dogaja po celem mestu, a vendar ostaja v gestu...
Podnaslov: Adaptacija gledališke igre Roberto Zucco
Produkcija: TV Slovenija, 1997
Zgodba o turistu, ki se zgubi v južnoameriškem velemestu in zaide v nevarno predmestje, kjer sreča čudno družino in Roberta Zucca, avanturista, pesnika in morilca. Gre za ekranizacijo znane drame Roberto Zucco francoskega dramatika Bernard-Marie Koltèsa. Video je posnet kot reportaža s terena. Ženska z mikorofonom spremlja dogodke, kot da bi o tem poročala za TV dnevnik. Avtorju videa je uspelo gledalcu ponuditi gledališko predstavo na odprtem, ki se dogaja po celem mestu, a vendar ostaja v gestu...
Marko Peljhan - Park kulture (TV situacija) (00:07:44)
Podnaslov: del razstave Medij v mediju
Produkcija: Projekt Atol, SCCA-Ljubljana, VPK, 1996
Video je kolaž televizijskih posnetkov je sestavljanka iz izposojenih agencijskih kadrov vesolja in morskega prostranstva (TV Slovenija, Reuters). Posnetki neokrnjene narave se dopolnjujejo s tekstom, ki teče pod sliko. Tekst premleva velike življenjeske resnice in tematike, ki v kombinaciji s sliko postanejo banalne. Pod tem teče originalni tekst (televizijske novice), ki v značilnih kratkih povedih informira o aktualnih svetovnih dogodkih. V Parku kulture Peljhan posega v politične vidike in naracij...
Podnaslov: del razstave Medij v mediju
Produkcija: Projekt Atol, SCCA-Ljubljana, VPK, 1996
Video je kolaž televizijskih posnetkov je sestavljanka iz izposojenih agencijskih kadrov vesolja in morskega prostranstva (TV Slovenija, Reuters). Posnetki neokrnjene narave se dopolnjujejo s tekstom, ki teče pod sliko. Tekst premleva velike življenjeske resnice in tematike, ki v kombinaciji s sliko postanejo banalne. Pod tem teče originalni tekst (televizijske novice), ki v značilnih kratkih povedih informira o aktualnih svetovnih dogodkih. V Parku kulture Peljhan posega v politične vidike in naracij...
Nataša Prosenc Stearns - Vertikalni horizont / Vertical Horizon (0:03:20)
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Video podvaja labirint istoimenske instalacije. Na tla položene opeke se nadaljujejo v labirint na ekranu. Figure nikoli ne stopijo izza zidov labirinta, slišimo le zvok njihovih bežečih korakov. Podobe ambienta sem ter tja ošine človeška senca, ki se znajde v kotičku kadra in nato izgine. Kamera je statična ali pa se giblje po površini - išče po stenah, tava po tleh. Vse je izmuzljivo...
Produkcija: TV Slovenija, 1994
Video podvaja labirint istoimenske instalacije. Na tla položene opeke se nadaljujejo v labirint na ekranu. Figure nikoli ne stopijo izza zidov labirinta, slišimo le zvok njihovih bežečih korakov. Podobe ambienta sem ter tja ošine človeška senca, ki se znajde v kotičku kadra in nato izgine. Kamera je statična ali pa se giblje po površini - išče po stenah, tava po tleh. Vse je izmuzljivo...
Nataša Prosenc Stearns - One Way (00:05:31)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in svoje preobleke v zrcalu. Video podoba te arhetipe podvaja, upočasnjuje, ponavlja in s tem sestavlja vizualni kolektivni spomin človeških nagnjenj. Njun neuspeh kamera prikaže s hitrim tresenjem slike in vrtoglavim padanjem telesa v bližnjem posnet...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Moški in ženska hočeta uresničiti svoje želje po moči, lepoti, oblasti in podobnih zelo človeških lastnosti. Prikazana sta skozi arhetipske podobe: močno moško telo se bori s surovo silo narave, žensko telo ogleduje sebe in svoje preobleke v zrcalu. Video podoba te arhetipe podvaja, upočasnjuje, ponavlja in s tem sestavlja vizualni kolektivni spomin človeških nagnjenj. Njun neuspeh kamera prikaže s hitrim tresenjem slike in vrtoglavim padanjem telesa v bližnjem posnet...
Amir Muratović - Napeto v kabinetu (00:01:00)
Produkcija: 2007
Video rekonstruira proces nastajanja umetniškega dela Irene Romih za razstavo v Kabinetu, ki je med letoma 2005 in 2008 gostoval v degradiranem dvoriščnem prostoru Galerije Škuc na Starem trgu 21 v Ljubljani. Kabinet je razvilo Društvo za domače raziskave za potrebe svojega delovanja kot premični razstavni prostor, ki je občasno gostil tudi druge umetnike. Umetnica Irena Romih je portretirana v različnih zankah, njeno telo pa je tako "vpeto" v prostor, ki ga določajo skulpture.
Produkcija: 2007
Video rekonstruira proces nastajanja umetniškega dela Irene Romih za razstavo v Kabinetu, ki je med letoma 2005 in 2008 gostoval v degradiranem dvoriščnem prostoru Galerije Škuc na Starem trgu 21 v Ljubljani. Kabinet je razvilo Društvo za domače raziskave za potrebe svojega delovanja kot premični razstavni prostor, ki je občasno gostil tudi druge umetnike. Umetnica Irena Romih je portretirana v različnih zankah, njeno telo pa je tako "vpeto" v prostor, ki ga določajo skulpture.
Media Teror, Rok Sieberer Kuri - Media Teror Chroma Quart Mix (mix II.) (00:03:39)
Produkcija: Media Teror, 1998
Hitro menjujoče podobe mesta, televizijskih posnetkov, narave in objektov v naravi, ki jih z različnimi montažnimi tehnikami dopolnjujejo likovne forme. Gre za prekrivanje in croma key, posnetki kamere so večinoma iz roke in so dinamični. Vsebina je skrita v vrzelih: simbolnih formah in asociacijskih preskokih izbire posnetkov, ambientov in okolja. Na videz deluje kot videospot, saj sta slika in zvok sinhrona.
Produkcija: Media Teror, 1998
Hitro menjujoče podobe mesta, televizijskih posnetkov, narave in objektov v naravi, ki jih z različnimi montažnimi tehnikami dopolnjujejo likovne forme. Gre za prekrivanje in croma key, posnetki kamere so večinoma iz roke in so dinamični. Vsebina je skrita v vrzelih: simbolnih formah in asociacijskih preskokih izbire posnetkov, ambientov in okolja. Na videz deluje kot videospot, saj sta slika in zvok sinhrona.
Media Teror, Rok Sieberer Kuri - Media Teror Croma Quart Mix (mix III.) (00:06:44)
Produkcija: Media Teror, 1998
Hitro menjujoče podobe mesta, televizijskih posnetkov, narave in objektov v naravi, ki jih z različnimi montažnimi tehnikami dopolnjujejo likovne forme. Gre za prekrivanje in croma key, posnetki kamere so večinoma iz roke in so dinamični, izgleda da gre za naključno lovljenje materiala. Vsebina je skrita v vrzelih: simbolnih formah in asociacijskih preskokih izbire posnetkov, ambientov in okolja. Gmote posnetkov prehajajo in se kopičijo - prekrivanje v izbranih kompozicijah, ki so zelo likovne. Na vi...
Produkcija: Media Teror, 1998
Hitro menjujoče podobe mesta, televizijskih posnetkov, narave in objektov v naravi, ki jih z različnimi montažnimi tehnikami dopolnjujejo likovne forme. Gre za prekrivanje in croma key, posnetki kamere so večinoma iz roke in so dinamični, izgleda da gre za naključno lovljenje materiala. Vsebina je skrita v vrzelih: simbolnih formah in asociacijskih preskokih izbire posnetkov, ambientov in okolja. Gmote posnetkov prehajajo in se kopičijo - prekrivanje v izbranih kompozicijah, ki so zelo likovne. Na vi...
Marko Peljhan - RSS Atol - Projection (00:58:03)
Produkcija: Projekt Atol, 1993
Počasni prizori, povsem statična kamera. Abstraktno prelivanje barv in transformacija likov (rdeč krog se razleti in nato sestavi v kavdrat). Kombinacija motivov starodavne in nove znanosti (iluminirani rokopisi in renesančni znanstveni teksti se transformirajo v posnetek radarskega zaslona). Zaslon za nekaj minut prevzame črno barvo, nato modro. Zemljevid sveta se počasi prekriva in izginja pod belo barvo. Na koncu se prikazuje slavni fotografski posnetek iz obdobja bosanske vojne, ko srbski policist...
Produkcija: Projekt Atol, 1993
Počasni prizori, povsem statična kamera. Abstraktno prelivanje barv in transformacija likov (rdeč krog se razleti in nato sestavi v kavdrat). Kombinacija motivov starodavne in nove znanosti (iluminirani rokopisi in renesančni znanstveni teksti se transformirajo v posnetek radarskega zaslona). Zaslon za nekaj minut prevzame črno barvo, nato modro. Zemljevid sveta se počasi prekriva in izginja pod belo barvo. Na koncu se prikazuje slavni fotografski posnetek iz obdobja bosanske vojne, ko srbski policist...