Alenka Pirman - Naško Križnar - Drekec pekec, ok. 1966-2006 (00:00:23 zanka)
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, Kibla, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iskala reference...
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Dejan Habicht - Nevarni vzorci
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2006
Nevarni vzorci je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami (557KB). Lepi vzorci na črnobelih fotografijah prikazujejo celične vzorce najdene v odpadu arhiva Onkološkega inštituta v Ljubljani.
Podnaslov: 12 dolgočasnih pesmi
Produkcija: Center in Galerija P74, 2006
Nevarni vzorci je elektronska knjiga, ki si jo lahko natisnemo sami (557KB). Lepi vzorci na črnobelih fotografijah prikazujejo celične vzorce najdene v odpadu arhiva Onkološkega inštituta v Ljubljani.
Brane Zorman, Irena Pivka - Zone Tourism (00:12:52)
Produkcija: Maska, Cona, 2006
Serija izjav "turističnih" delavcev, ki svojim strankam - ilegalnim pribežnikom pomagajo prečkati meje Trdnjave Evrope. Vsebina dokumentarnega video dela predstavlja drugo plat medijske zgodbe, ki ponavadi portretira delo z ilegalnimi pribežniki kot popolnoma ne etično in kriminalno dejavnost. V množične medije tovrstne zgodbe - kot pravi eden od turističnih delavcev - pridejo samo takrat, ko se zgodi tragedija, ne predstavljajo pa pribežniškega vsakdana, ki ga producira politika šengenske meje. Vi...
Produkcija: Maska, Cona, 2006
Serija izjav "turističnih" delavcev, ki svojim strankam - ilegalnim pribežnikom pomagajo prečkati meje Trdnjave Evrope. Vsebina dokumentarnega video dela predstavlja drugo plat medijske zgodbe, ki ponavadi portretira delo z ilegalnimi pribežniki kot popolnoma ne etično in kriminalno dejavnost. V množične medije tovrstne zgodbe - kot pravi eden od turističnih delavcev - pridejo samo takrat, ko se zgodi tragedija, ne predstavljajo pa pribežniškega vsakdana, ki ga producira politika šengenske meje. Vi...
Sašo Sedlaček - Rent a Žicar / Rent a Beggar (00:19:23)
Produkcija: 2006
Dokumentarni video o problemu "žicanja" denarja. Umetnik ponudi pravemu žicarju robota, ki bo namesto njega opravljal sramotno prakso pridobivanja denarja. Zaradi simbolno-estetske kategorije robota ima le-ta to prednost pred žicarjem, da lahko vstopi v določene javne prostore, ki so žicarjem sicer prepovedani. A video ne kaže samo na probleme skupine ljudi, ki eksistirajo na margini družbe - robot predstavlja tudi strategijo izboljševanja žicarskih pogojev, predstavlja višjo učinkovitost, višjo...
Produkcija: 2006
Dokumentarni video o problemu "žicanja" denarja. Umetnik ponudi pravemu žicarju robota, ki bo namesto njega opravljal sramotno prakso pridobivanja denarja. Zaradi simbolno-estetske kategorije robota ima le-ta to prednost pred žicarjem, da lahko vstopi v določene javne prostore, ki so žicarjem sicer prepovedani. A video ne kaže samo na probleme skupine ljudi, ki eksistirajo na margini družbe - robot predstavlja tudi strategijo izboljševanja žicarskih pogojev, predstavlja višjo učinkovitost, višjo...
Nataša Prosenc Stearns - Suvenir (film - odlomki) (01:20:00 (00:02:32))
Produkcija: Kanalya Pictures, 2006
Triler o ilegalnem trgovanju z afriško umetnostjo in posledicah kolonializma na zahodu.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2006
Triler o ilegalnem trgovanju z afriško umetnostjo in posledicah kolonializma na zahodu.
Nika Oblak & Primož Novak - Smartist (00:02:59)
Produkcija: U3 - Triennial of contemporary Slovenian art, Museum of Modern Art, Ljubljana (in collaboration with Stefan Doepner), 2006
Smartist je samostojen mobilni robot, ki nadomesti umetnika. Biva v razstavnem prostoru, kjer se poljubno giba in se odziva na gledalce ter druga razstavljena dela. Občasno na tla razstavnega prostora napiše avtogram avtorjev Nike Oblak & Primoža Novaka, ki postane Smartistov avtogram. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak) Video dokumentacija je bila posneta na U3 – 5. trienale sodobne slovenske umetnosti v Moderni galeriji leta 2006.
Produkcija: U3 - Triennial of contemporary Slovenian art, Museum of Modern Art, Ljubljana (in collaboration with Stefan Doepner), 2006
Smartist je samostojen mobilni robot, ki nadomesti umetnika. Biva v razstavnem prostoru, kjer se poljubno giba in se odziva na gledalce ter druga razstavljena dela. Občasno na tla razstavnega prostora napiše avtogram avtorjev Nike Oblak & Primoža Novaka, ki postane Smartistov avtogram. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak) Video dokumentacija je bila posneta na U3 – 5. trienale sodobne slovenske umetnosti v Moderni galeriji leta 2006.
KOLEKTIVA, Vesna Bukovec, Lada Cerar, Metka Zupanič - Special place in the city – Graz (00:38:21)
Produkcija: Kolektiva, 2006
Video spada v niz projektov, ki od leta 2004 nastajajo v okviru KOLEKTIVINE psihogeografske platforme 'Special Place in the City'. Avtorice so video posnele na umetniški rezidenci v Gradcu. Lokalne umetnike in umetnice ter njihove prijatelje in prijateljice so spraševale o njihovih posebnih prostorih in občutjih, ki jih v njih sprožajo. Video vsebuje devet različnih zgodb. Vsako zgodbo sestavljata dva vzporedna kadra, eden prikazuje osebo na njenem posebnem mestu, drugi pa v prostoru vsakod...
Produkcija: Kolektiva, 2006
Video spada v niz projektov, ki od leta 2004 nastajajo v okviru KOLEKTIVINE psihogeografske platforme 'Special Place in the City'. Avtorice so video posnele na umetniški rezidenci v Gradcu. Lokalne umetnike in umetnice ter njihove prijatelje in prijateljice so spraševale o njihovih posebnih prostorih in občutjih, ki jih v njih sprožajo. Video vsebuje devet različnih zgodb. Vsako zgodbo sestavljata dva vzporedna kadra, eden prikazuje osebo na njenem posebnem mestu, drugi pa v prostoru vsakod...
KOLEKTIVA, Vesna Bukovec, Lada Cerar, Metka Zupanič - Vizije (00:25:33)
Produkcija: Kunsthaus Graz, 2006
Video je del projekta, ki so ga avtorice pripravile za skupinsko razstavo 'Narratives, -35/+65: Two Generations' v graškem Kunsthausu leta 2006. Objavile so natečaj za kratko zgodbo o umetniškem delu, ki ga avtorice pripravljajo za razstavo v Kunsthaus Graz. Zmagovalne tri zgodbe z natečaja je prebral profesionalni igralec in jih slišimo v videu. Vse zgodbe, ki so prispele na natečaj, so bile objavljene v trojezični knjižici, ki je bila del razstavne postavitve in brezplačno na voljo publ...
Produkcija: Kunsthaus Graz, 2006
Video je del projekta, ki so ga avtorice pripravile za skupinsko razstavo 'Narratives, -35/+65: Two Generations' v graškem Kunsthausu leta 2006. Objavile so natečaj za kratko zgodbo o umetniškem delu, ki ga avtorice pripravljajo za razstavo v Kunsthaus Graz. Zmagovalne tri zgodbe z natečaja je prebral profesionalni igralec in jih slišimo v videu. Vse zgodbe, ki so prispele na natečaj, so bile objavljene v trojezični knjižici, ki je bila del razstavne postavitve in brezplačno na voljo publ...
Kaja & Sava Kosmač - Nosferatu (00:02:35)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Poklon F. W. Murnau-u. Ob glasbi Björk se v pretežno nočnih prizorih izmenjujejo črno-beli in barvni posnetki urbanih prizorišč in zasnežene gozdne pokrajine. Spremljamo okorno gibanje neopredeljene osebe, ki ga potencira dinamična kamera. Vrteče in dinamične prizore prekinjajo bližnji posnetki obraza, oči in rdeča gaz v snegu, ki skupaj tvorijo atmosfero nerealnosti in se približajo ekspresionistični simfoniji groze.(Diva)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Poklon F. W. Murnau-u. Ob glasbi Björk se v pretežno nočnih prizorih izmenjujejo črno-beli in barvni posnetki urbanih prizorišč in zasnežene gozdne pokrajine. Spremljamo okorno gibanje neopredeljene osebe, ki ga potencira dinamična kamera. Vrteče in dinamične prizore prekinjajo bližnji posnetki obraza, oči in rdeča gaz v snegu, ki skupaj tvorijo atmosfero nerealnosti in se približajo ekspresionistični simfoniji groze.(Diva)
Kaja & Sava Kosmač - Please Don't Follow Me Into the Sun (00:04:48)
Podnaslov: Hide, Baby!
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Ob glasbi banda Intimn Frizurn se gradi video, ki ga na eni starni opredeljuje ekološka tematika in urbana subkultura, na drugi pa pop estetika z potenciranimi barvnimi poudarki. Montaža sledi glasbeni kompoziciji in tvori kompozicijske matrice, posluži se tudi računalniških video efektov, najopazneje zrcalne podvojitve (mirror). Dinamične barvne posnetke industrijskega pejsaža, mimibežečega vlaka in plesnih korakov prekinjajo črno-beli prizori obraza, silhuetne figure in modrina...
Podnaslov: Hide, Baby!
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Ob glasbi banda Intimn Frizurn se gradi video, ki ga na eni starni opredeljuje ekološka tematika in urbana subkultura, na drugi pa pop estetika z potenciranimi barvnimi poudarki. Montaža sledi glasbeni kompoziciji in tvori kompozicijske matrice, posluži se tudi računalniških video efektov, najopazneje zrcalne podvojitve (mirror). Dinamične barvne posnetke industrijskega pejsaža, mimibežečega vlaka in plesnih korakov prekinjajo črno-beli prizori obraza, silhuetne figure in modrina...