Alenka Pirman - Franci Zagoričnik - Črno-beli diapazon, 1966-2006 (00:02:35 zanka / loop)
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iskala reference...
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Alenka Pirman - Ivan Volarič-Feo - Peščena ura, 1969-2006 (00:02:02 zanka / loop)
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Alenka Pirman - Matjaž Hanžek - Nebotičnik, 1967-2006 (00:02:46 zanka / loop)
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Alenka Pirman - Aleš Kermavner - KAJ JE (V-SEBI-NA = V), ok. 1966-2006 (00:02:22)
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Alenka Pirman - Vojin Kovač-Chubby - I go Crazy, 1967-2006 (00:15:03 zanka)
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iskala reference...
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iskala reference...
Nika Špan - Fine Sciencies (00:00:49)
Podnaslov: Cikel Fine Sciencies
Produkcija: 2006
Računalniška animacija temelji na simulacijski predstavitvi računalniškega programa najdeni na medmrežju. Avtorici ponovna obdelava materiala omogoča iskanje novih vsebin. Delo je del avtoričinega cikla Fine sciences v katerem raziskuje vizualne predstavitve, ki jih pri svojem delu uporabljata znanost in tehnika.
Podnaslov: Cikel Fine Sciencies
Produkcija: 2006
Računalniška animacija temelji na simulacijski predstavitvi računalniškega programa najdeni na medmrežju. Avtorici ponovna obdelava materiala omogoča iskanje novih vsebin. Delo je del avtoričinega cikla Fine sciences v katerem raziskuje vizualne predstavitve, ki jih pri svojem delu uporabljata znanost in tehnika.
Vesna Bukovec - Endless Game (0:01:32)
Produkcija: Vesna Bukovec, 2006
Video delo se poigrava s klišejsko motiviko televizijskih reklamnih oglasov za ženske. Avtorica združi ključne trenutke, ko se manekenke nasmihajo, dotikajo kože in si popravljajo sijoče lase. Avtorica problematizira neskončno igro zbujanja poželenja pri potrošnikih in obstransko pranje možganov.
Produkcija: Vesna Bukovec, 2006
Video delo se poigrava s klišejsko motiviko televizijskih reklamnih oglasov za ženske. Avtorica združi ključne trenutke, ko se manekenke nasmihajo, dotikajo kože in si popravljajo sijoče lase. Avtorica problematizira neskončno igro zbujanja poželenja pri potrošnikih in obstransko pranje možganov.
Neven Korda - Angelski venček na speedu (00:04:42)
Podnaslov: Iz serije Novi novi filmi
Produkcija: 2006
Zasnova, slika in zvok: Neven Korda slikovno: s trdimi rezi, monotono, v istih intervalih, avtomatsko skakanje med petimi NNF Angelskega venčka, na način neskončnih prelivov klubskih vizualizacij. zvočno: časovne manipulacije zvoka Verujem in v to vmešan zvok 1 sekunda mojega življenja in Jesenskega Tihožitja, ter večkrat ponovljeni zvok Reinkarnacije in Nomada. Pretočna montaža. (Vir: Neven Korda) Novi novi filmi (NNF) so nastajali med letoma 2001 in 2007 in vsebujejo dvanajst samostojnih...
Podnaslov: Iz serije Novi novi filmi
Produkcija: 2006
Zasnova, slika in zvok: Neven Korda slikovno: s trdimi rezi, monotono, v istih intervalih, avtomatsko skakanje med petimi NNF Angelskega venčka, na način neskončnih prelivov klubskih vizualizacij. zvočno: časovne manipulacije zvoka Verujem in v to vmešan zvok 1 sekunda mojega življenja in Jesenskega Tihožitja, ter večkrat ponovljeni zvok Reinkarnacije in Nomada. Pretočna montaža. (Vir: Neven Korda) Novi novi filmi (NNF) so nastajali med letoma 2001 in 2007 in vsebujejo dvanajst samostojnih...
Neven Korda - Angelski venček na oceanu / Angelic Wreath On Ocean (00:07:00)
Podnaslov: Iz serije Novi novi filmi
Produkcija: 2006
Zasnova, slika in zvok: Neven Korda Glasba / Music: Oceans, Bast slikovno: vseh 5 NNFilmov, vse besede Reinkarnacije in Nomada, citati iz Un Chant d'Amour (Jean Genet), Olympia (Leni Reifenstahl), posnetki vsakdana. Novi novi filmi (NNF) so nastajali med letoma 2001 in 2007 in vsebujejo dvanajst samostojnih video del. So vmesna poročila Nevena Korde o ponovnem branju šestdestih let prejšnjega stoletja. Na začetku jim ni bila všeč podoba realnosti. Potem so dali to realnost pod vpra&s...
Podnaslov: Iz serije Novi novi filmi
Produkcija: 2006
Zasnova, slika in zvok: Neven Korda Glasba / Music: Oceans, Bast slikovno: vseh 5 NNFilmov, vse besede Reinkarnacije in Nomada, citati iz Un Chant d'Amour (Jean Genet), Olympia (Leni Reifenstahl), posnetki vsakdana. Novi novi filmi (NNF) so nastajali med letoma 2001 in 2007 in vsebujejo dvanajst samostojnih video del. So vmesna poročila Nevena Korde o ponovnem branju šestdestih let prejšnjega stoletja. Na začetku jim ni bila všeč podoba realnosti. Potem so dali to realnost pod vpra&s...
Evelin Stermitz - Inside the Outside (0:05:33)
Produkcija: 2006
Moving beyond a surface, an outside, a window into a different world - what are the reasons for moving within a certain space of femininity? The questions of the moving shape circulate around the other, the captured difference, the identity and the self. By acting as a body with its language, this remains from the self and questioning shape. The body as a shape for self-reflective questions within a female room seemingly protected against the outside but exposed to the gaze.
Produkcija: 2006