Rok Sieberer Kuri - Media Teror Chroma Quart Mix II (00:04:18)
Production: V.S. Video / Forum Ljubljana, 1998
Kratek video kolaž. Avtor se poigrava z lastno produkcijo in jo kombinira v novo celoto.
DIVA Art video
658 results in works
Rok Sieberer Kuri, Media Teror - Kriza (00:02:54)
Production: V.S. Video / Škuc - Forum, Ljubljana, 1989
Kuri, the actor in the video, faces the aggression of the TV medium. He compares the images of himself to media information, he yields to their influence; the multiplication of information brings him to a crisis. (VD)
Production: V.S. Video / Škuc - Forum, Ljubljana, 1989
Kuri, the actor in the video, faces the aggression of the TV medium. He compares the images of himself to media information, he yields to their influence; the multiplication of information brings him to a crisis. (VD)
Rok Sieberer Kuri - Kuri kompilacija (00:34:29)
Production: V.S.Đ.V., Ljubljana, 1991
The Kuri Compilation combines several humorous short video clips: Crisis, Yello Party, Ljubljana Trafik, Art Evening, Bonfire, Rollins, Crime-Criminal Story, The Koncilija Portrait, and Grandma's Robbery. An interview with a street newsvendor, city traffic, 'family' video in nature, video burlesque, criminal story featuring toys. (VD)
Production: V.S.Đ.V., Ljubljana, 1991
The Kuri Compilation combines several humorous short video clips: Crisis, Yello Party, Ljubljana Trafik, Art Evening, Bonfire, Rollins, Crime-Criminal Story, The Koncilija Portrait, and Grandma's Robbery. An interview with a street newsvendor, city traffic, 'family' video in nature, video burlesque, criminal story featuring toys. (VD)
Oliver Marčeta - Jesus von New Orleans (00:02:50)
Production:
White background with black wires forming a figure on it, tangling themselves and intertwining until the created character pins itself onto a cross like Jesus Christ, compose an expressive animation video work. The depth is strengthen by a shadow formed by the interspace between the wire and the background. The author reaches expressivity by manipulating the material in its rawness and economy.
Production:
White background with black wires forming a figure on it, tangling themselves and intertwining until the created character pins itself onto a cross like Jesus Christ, compose an expressive animation video work. The depth is strengthen by a shadow formed by the interspace between the wire and the background. The author reaches expressivity by manipulating the material in its rawness and economy.
Oliver Marčeta - Internacional (00:02:01)
Production:
Narisani goli figuri potujeta tako, da se s croma key efektom prestavljata po razglednicah različnih krajev sveta. Figuri sta realizirani na enostaven risarski način, s kombiniranjem nekoliko različnih poz. Video je parodija na glabalizacijo in sodobno manijo, da se turistične destinacije predstavijo kot trofeje.
Production:
Narisani goli figuri potujeta tako, da se s croma key efektom prestavljata po razglednicah različnih krajev sveta. Figuri sta realizirani na enostaven risarski način, s kombiniranjem nekoliko različnih poz. Video je parodija na glabalizacijo in sodobno manijo, da se turistične destinacije predstavijo kot trofeje.
Oliver Marčeta - Dalmatinischer hund (00:07:55)
Production:
Nejasne podobe v črno-beli maski prekrivajo črne - dalmatinske pike s croma key tehniko. To prekrivanje spremlja inštrumentalna glasba. Podobe se sučejo, včasih so horizontalno obrnjene: pes ki teče proti dnu ekrana in nazaj, ritensko, preosvetljeni zgornji del telesa, ki se nekontrolirano giblje, oko, ki ga prekine zeleno-modra tapiserija. Keramična figura psa dalmatinca, ki ga prekrivajo.
Production:
Nejasne podobe v črno-beli maski prekrivajo črne - dalmatinske pike s croma key tehniko. To prekrivanje spremlja inštrumentalna glasba. Podobe se sučejo, včasih so horizontalno obrnjene: pes ki teče proti dnu ekrana in nazaj, ritensko, preosvetljeni zgornji del telesa, ki se nekontrolirano giblje, oko, ki ga prekine zeleno-modra tapiserija. Keramična figura psa dalmatinca, ki ga prekrivajo.
Oliver Marčeta - Kaffehaus (00:05:24)
Production:
Liki se izrisujejo kot bela kreda na rjavi grobi podlagi, ki se razrezuje in sestavlja v neko urbano zgodbo z gostilnami in vinom, kjer nimajo kave... Naposled jo najde v Kavarni. Avtor animacijo ustvarja s nenehenim nalaganjem slojev, ki nadgrajujejo in spreminjajo prvotno risbo. Zanimivost vsebine je v stalni variaciji risarske površine - prestopi belega ozadja in črne risbe v črno ozadje in belo risbo.Material, ki omogoča risbo, je pravzaprav prav mleta kava.
Production:
Liki se izrisujejo kot bela kreda na rjavi grobi podlagi, ki se razrezuje in sestavlja v neko urbano zgodbo z gostilnami in vinom, kjer nimajo kave... Naposled jo najde v Kavarni. Avtor animacijo ustvarja s nenehenim nalaganjem slojev, ki nadgrajujejo in spreminjajo prvotno risbo. Zanimivost vsebine je v stalni variaciji risarske površine - prestopi belega ozadja in črne risbe v črno ozadje in belo risbo.Material, ki omogoča risbo, je pravzaprav prav mleta kava.
Oliver Marčeta - Zelenjavna mavrica (00:03:06)
Production:
Polž iz plastelina, ki lovi svoj rep, drsi po površini ekrana, kjer se pojavijo tudi krogljice, ki spominjajo na zvezde. V središču pozornosti je njegova hiška, ki jo osvetljujejo različne barve. Video pogosto funkcionira kot abstraktna slika. Barvni in svetlobni kontrast je zelo močan in ustvarja psihedelično vzdušje.
Production:
Polž iz plastelina, ki lovi svoj rep, drsi po površini ekrana, kjer se pojavijo tudi krogljice, ki spominjajo na zvezde. V središču pozornosti je njegova hiška, ki jo osvetljujejo različne barve. Video pogosto funkcionira kot abstraktna slika. Barvni in svetlobni kontrast je zelo močan in ustvarja psihedelično vzdušje.
Oliver Marčeta - Avantgarde film (00:05:18)
Production:
Računalniško producirane črte - vertikalne in horizontalne, sinhrono z glasbo prekrivajo površino ekrana. Glasba spominja na odrezavo pihanje vetra, ki je silovito in se stopnjuje, črte pa se z njo redčijo in gostijo - ekspresivno.
Production:
Računalniško producirane črte - vertikalne in horizontalne, sinhrono z glasbo prekrivajo površino ekrana. Glasba spominja na odrezavo pihanje vetra, ki je silovito in se stopnjuje, črte pa se z njo redčijo in gostijo - ekspresivno.
Oliver Marčeta - Gole žene (00:02:33)
Production:
Ženski akt, izrisan kot kroki na rdeči mrežasti podlagi: gola pleše na hitre ritme glasbe. Lik ženkse je ujet v romboidasti obliki. Risba je zelo jasna in fluidna. Video prikazuje žensko telo kot objekt potrošništva, zanuimivo pa je, da je telo ženske prej renesančno in nesodobno. Tako prizor deluje kot neki odgovor sodobnem razumevanju seksualnosti.
Production:
Ženski akt, izrisan kot kroki na rdeči mrežasti podlagi: gola pleše na hitre ritme glasbe. Lik ženkse je ujet v romboidasti obliki. Risba je zelo jasna in fluidna. Video prikazuje žensko telo kot objekt potrošništva, zanuimivo pa je, da je telo ženske prej renesančno in nesodobno. Tako prizor deluje kot neki odgovor sodobnem razumevanju seksualnosti.