Ksenija Čerče - padec... (00:08:09)
Produkcija: Ksenija Čerče, 2005-2008
Video je nastal na podlagi treh kratkih videov, delno posnetih v času študija zvočne umetnosti v New Yorku. S poimenovanjem "zvočni video" avtorica poudari ključno vlogo, ki jo ima v njenih delih zvok. V posamičnih sekvencah sledimo gibanju oseb, predmetov in živali, ritem pa je zasnovan predvsem na prisotnosti in odsotnosti zvoka in podobe, poudarjene tišine in teme.
DIVA 2000-2009
412 rezultatov med deli
Zmago Lenardič - Ognjemet (00:10:10)
Produkcija: Zmago Lenardič, 2006
Video dokumentacija instalacije, predstavljene na razstavi Tekoči prostor II leta 2006, posneta s statično kamero. Niz utripajočih rdečih žarnic, ki se vklapljajo in izklapljajo ena za drugo, ustvarja ritmično ujemanje med svetlobo in glasbo. Svetloba izziva zmožnosti percepcije gledalca s tem ko oblikuje vizualno interpretacijo Bachove skladbe Kleine Preludien in hkrati evocira mehanizem klavirja. Točkovni odsevi in rdeča barva, ki razsvetlijo temen prostor, ustvarjajo vseobdajajočo atmosfero, ki...
Produkcija: Zmago Lenardič, 2006
Video dokumentacija instalacije, predstavljene na razstavi Tekoči prostor II leta 2006, posneta s statično kamero. Niz utripajočih rdečih žarnic, ki se vklapljajo in izklapljajo ena za drugo, ustvarja ritmično ujemanje med svetlobo in glasbo. Svetloba izziva zmožnosti percepcije gledalca s tem ko oblikuje vizualno interpretacijo Bachove skladbe Kleine Preludien in hkrati evocira mehanizem klavirja. Točkovni odsevi in rdeča barva, ki razsvetlijo temen prostor, ustvarjajo vseobdajajočo atmosfero, ki...
Zmago Lenardič - Omrežja (00:12:47)
Produkcija: Zmago Lenardič, 2006
Video dokumentacija instalacije, predstavljene na razstavi Tekoči prostor II leta 2006, v kateri se tridimenzionalna oblika človeškega telesa, oblikovana s tanko prepleteno žico, premika in projicira svojo senco na belo površino. Video prikazuje prekrivanje teh oblik, kar ustvarja novo plast, kjer se zdi telo razpeto med resnično dimenzijo in senco. Premiki kamere okoli instalacije vzpostavljajo novo razmerje med obema entitetama in vse bolj zavozlan preplet. Zdi se, da oblike lebdijo v be...
Produkcija: Zmago Lenardič, 2006
Video dokumentacija instalacije, predstavljene na razstavi Tekoči prostor II leta 2006, v kateri se tridimenzionalna oblika človeškega telesa, oblikovana s tanko prepleteno žico, premika in projicira svojo senco na belo površino. Video prikazuje prekrivanje teh oblik, kar ustvarja novo plast, kjer se zdi telo razpeto med resnično dimenzijo in senco. Premiki kamere okoli instalacije vzpostavljajo novo razmerje med obema entitetama in vse bolj zavozlan preplet. Zdi se, da oblike lebdijo v be...
Alenka Pirman - Zapri oči in glej (0:00:47 zanka / loop)
Podnaslov: Neme pesmi
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Podnaslov: Neme pesmi
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iska...
Miha Vipotnik - Metroljub
Produkcija: Famul Stuart, 2006
Mesto pod zemljo in metroLjub (oziroma ljubljanski metro) je interdisciplinarni projekt šole uporabnih umetnosti Famul Stuart in Mihe Vipotnika. Cilj projekta je spodbuditi trajni utrip in pretakanje energije v mestu tudi pod zemljo. Moto projekta se glasi: "Ni metropole brez metroja."
Produkcija: Famul Stuart, 2006
Mesto pod zemljo in metroLjub (oziroma ljubljanski metro) je interdisciplinarni projekt šole uporabnih umetnosti Famul Stuart in Mihe Vipotnika. Cilj projekta je spodbuditi trajni utrip in pretakanje energije v mestu tudi pod zemljo. Moto projekta se glasi: "Ni metropole brez metroja."
Borut Savski, Luka Prinčič - Problemloss Orchestra. Pred nastopom v Berlinu (00:04:52)
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
Borut Savski - Videographics 18 (00:07:16)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta.
son:DA, Erinc Seymen - Performance for a Poem 2 (00:08:48)
Podnaslov: Maribor
Produkcija: 2006
The two channel video is a performance and site-specific installation realised in Istanbul and Maribor. In the second one it's clear that the stage where the performer acts and the public space are definitely separated. The low resolution image allows a digital manipulation of video and sound made of pixelization, distorsion, colour key glitch, streching of the image. Key role is given to the recitacion of a Turkish poem of the '30, a remarkable example of nationalist rethoric. The sound and the v...
Podnaslov: Maribor
Produkcija: 2006
Čajanka za sodobno umetnost - Javni spomeniki v začetku 21. stoletja (01:57:03)
Produkcija: KUD Mreža, Galerija Alkatraz, Zavoda GULAG, 2006
Čajanke za sodobno umetnost so bila mesečna srečevanja, ki so vzpostavljala diskurzivno in dialoško situacijo na področju sodobne umetnosti. Odprte so bile za vse, ki so si želeli konstruktivnega dialoga in poglabljanja ter izmenjave znanja o aktualnih temah v polju sodobne umetnosti. S pomočjo čajank za sodobno umetnost so njeni pobudniki (Petja Grafenauer Krnc, Jadranka Ljubičič in Zoran Srdič) spodbujali k prepotrebni komunikaciji v svetu umetnosti slovenskega prostora. 13. november 2006 sta Z...
Produkcija: KUD Mreža, Galerija Alkatraz, Zavoda GULAG, 2006
Čajanke za sodobno umetnost so bila mesečna srečevanja, ki so vzpostavljala diskurzivno in dialoško situacijo na področju sodobne umetnosti. Odprte so bile za vse, ki so si želeli konstruktivnega dialoga in poglabljanja ter izmenjave znanja o aktualnih temah v polju sodobne umetnosti. S pomočjo čajank za sodobno umetnost so njeni pobudniki (Petja Grafenauer Krnc, Jadranka Ljubičič in Zoran Srdič) spodbujali k prepotrebni komunikaciji v svetu umetnosti slovenskega prostora. 13. november 2006 sta Z...
Gorazd Krnc - Keltinje (del projekta Archaios xenê) (00:00:52)
Produkcija: 2006
Del obširnejšega video projekta ob naraciji, ki pripoveduje o vlogi žensk v keltskih plemenskih skupnostih ter njihovih junaštvih, predvaja posnetke nasilja v sodobni popolnoma patriarhalni družbi, aplicirane na črno-belo video ozadje. Z video kolažem avtor ustvarja kritično primerjavo.
Produkcija: 2006
Del obširnejšega video projekta ob naraciji, ki pripoveduje o vlogi žensk v keltskih plemenskih skupnostih ter njihovih junaštvih, predvaja posnetke nasilja v sodobni popolnoma patriarhalni družbi, aplicirane na črno-belo video ozadje. Z video kolažem avtor ustvarja kritično primerjavo.